•      
                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 10 feb 2024 - 17:15 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I. am. TiiiiReDdd 😞


    [ heaven knows ]

    Soms vraag ik me af of het misschien wel de moeite, de bijwerkingen en de afhankelijkheid waard is om medicatie te starten. Ik wil deze taak zo graag afronden, ik weet wat ik moet doen en ik heb alles wat ik nodig heb, maar mijn ekster-brein kan niet langer dan 20 seconden naar die pagina kijken zonder verveeld te raken en compleet af te sluiten. Zo kom ik nergens. Maar ik wil het zo effin graag (cat) ADHD is raar.

    Well. In the meantime, excuse me while I go try to find new stimming tricks to lure my brain into doing the BARE MINIMUM

    Catmint schreef:
    (...)

    Mn vriend zegt dat je in dat "voorprogramma" (bios) een rollback op je drivers kan doen.

    Als je in dat scherm wil komen, kan dat via F1, F2 of F12 (of delete zelfs) afhankelijk van je pc, dus ff testen. Werkt volgens mij alleen tijdens opstart dus ff die knoppen gebruiken nadat je het aan-knopje hebt ingedrukt.

    Issue is waarschijnlijk veroorzaakt door onderbreking tijdens installatie van je driver update, slechte driver of slechte hard drive.

    Hier is nog extra info van nvidia hulp zelf.


    **kijkt iets hoopvoller**

    Weet je vriend toevallig ook waar ik heen moet in de bios om een rollback van de drivers te doen?




    Ik kom tot in de advanced mode, maar daarna heb ik geen idee waar ik moet zoeken en kan ook geen tutorial vinden :'D

    Het ging inderdaad mis omdat ik de NVIDIA drivers wilde updaten terwijl op de achtergrond Windows aan het updaten was denk ik, beetje jammer


    Dramatic

    Renna schreef:
    (...)
    **kijkt iets hoopvoller**

    Weet je vriend toevallig ook waar ik heen moet in de bios om een rollback van de drivers te doen?




    Ik kom tot in de advanced mode, maar daarna heb ik geen idee waar ik moet zoeken en kan ook geen tutorial vinden :'D

    Het ging inderdaad mis omdat ik de NVIDIA drivers wilde updaten terwijl op de achtergrond Windows aan het updaten was denk ik, beetje jammer


    Ergens in de bios zit er een optie van "start in safe mode" waarschijnlijk onder boot of save and exit. Als je dan in safe mode zit kan je via die link uit m'n vorige bericht de clean driver install doen of anders via hardware menu drivers verwijderen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Ergens in de bios zit er een optie van "start in safe mode" waarschijnlijk onder boot of save and exit. Als je dan in safe mode zit kan je via die link uit m'n vorige bericht de clean driver install doen of anders via hardware menu drivers verwijderen.

    Thanks!! Had m gevonden maar kwam er naarna nog niet uit, dus toen heb ik gebeld met een computerwinkel die blijkbaar in de buurt zat (victory over my social anxiety whoooo) en die zeiden dat hij waarschijnlijk opnieuw geïnstalleerd moest worden en dat de SSD mogelijk beschadigd was. Heb hem nu langsgebracht en met een beetje geluk mag ik hem morgen weer ophalen. Heel erg bedankt voor het meedenken!! 🥰🙌🏼


    Dramatic

    Kinderen zijn heel schattig, maar wel heel vermoeiend

    Misschien moet ik toch dat nieuwe traject hier doen, maar ik ben ook klaar met studeren.. Alleen voelt een werkplek vinden erg onmogelijk.
    Heb wel de opleiding zelf nog gevraagd of ze tips hebben, dus hopelijk komt daar nog wat uit. (Ik denk niet dat ik mijn musicallerares durf te vragen om tips.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    It's nice to actually have worded appreciation on my work for once.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I dont wanna cleaaaaaaan


    help

    RSK schreef:
    I dont wanna cleaaaaaaan


    Current mood


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    RSK schreef:
    I dont wanna cleaaaaaaan

    This, but all day every day?

    wacht ik realizeer me nu dat ik vandaag gedroomd heb over reacties op mijn soty story krijgen alleen om wakker te worden en te zien dat ik inderdaad, ondanks eerdere stilte, precies vandaag reacties daarop had gekregen. am i a prophet


    obsessive rage

    Aaaaaaaaaaand now im sad again yay


    help

    I don’t want to be jelly but I’m as jelly as a jellyfish


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien