• Welkom in het officiële motiveertopic voor SOTY en FOTY 2024!
    In dit topic kunnen schrijvers hun hoogtes en laagtes delen, hoofdstukken in de verf zetten of vragen stellen. Lezers kunnen hier de schrijvers motiveren of een gezellig babbeltje komen slaan.

    Laten we er een spetterend SOTY-jaar van maken *O*

    Link naar het officiële topic



    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Caverna schreef:
    (...)


    Hahaha ik had zelfs al een cover xD En mijn hele eerste hoofdstuk gaat erover dat salami op een pizza een noodzaak is :D



    Oké omdat iedereen hierover zo enthousiast is móet ik toch nog even een fun fact toevoegen haha. Het hele idee van dit verhaal is ontstaan omdat ik gedroomd had dat ik in een restaurant mijn salami met een onbekende ging delen :'D En daar is het hele verhaal omheen gebouwd, én komt de titel en het hele eerste hoofdstuk vandaan xD

    [ bericht aangepast op 27 maart 2024 - 18:06 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik begin ook al een beetje achter te raken met lezen. In april ga ik meedoen met Camp Nano dus dan zal er ook weinig van lezen komen, dus dan weten jullie dat alvast. Komt niet door een gebrek aan enthousiasme. :Y)

    Gaan er nog meer meedoen met camp nano?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je iets meer vertellen over de betekenis van de titel van je verhaal?


    Ik heb NOG STEEDS niks gepubliceerd want jeetje tijd gaat zoveel sneller dan ik maar zoals ie nu bij mijn ongeactiveerde stories staat heet ie "Next To Esther Even Blood Be Pale". Wat ik gejat heb van mijn THG fanfic "Next To Agnes Even Blood Be Pale". Mogelijk verander ik het ooit nog, maar de hoofdpersoon's haar wordt naarmate we verder gaan in het verhaal bloedrood, dus dat is waarom. (In mijn THG fic was haar haar dat al en was ze ook nog een moordenaar. Esther is dat nu nog niet zover als ik geschreven heb)


    obsessive rage

    Ringwraith schreef:
    Ik begin ook al een beetje achter te raken met lezen. In april ga ik meedoen met Camp Nano dus dan zal er ook weinig van lezen komen, dus dan weten jullie dat alvast. Komt niet door een gebrek aan enthousiasme. :Y)

    Gaan er nog meer meedoen met camp nano?


    Mijn inbox heeft 16 hoofdstukken van verschillende verhalen, help :W
    Niet dat ik niet wil, maar brein werkt niet mee (joehoe)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn inbox heeft 16 hoofdstukken van verschillende verhalen, help :W
    Niet dat ik niet wil, maar brein werkt niet mee (joehoe)


    Ik ben heel hard mijn inbox met 36 ongelezen hoofdstukken aan het negeren 🙈 Maar ik heb morgen een lange treinreis, so who knows.


    Stenenlikker

    Basim schreef:
    (...)

    Ik ben heel hard mijn inbox met 36 ongelezen hoofdstukken aan het negeren 🙈 Maar ik heb morgen een lange treinreis, so who knows.



    Aaah heftig ik zou dat niet open kunnen laten staan :'D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ringwraith schreef:
    Ik begin ook al een beetje achter te raken met lezen. In april ga ik meedoen met Camp Nano dus dan zal er ook weinig van lezen komen, dus dan weten jullie dat alvast. Komt niet door een gebrek aan enthousiasme. :Y)

    Gaan er nog meer meedoen met camp nano?


    Ik ga een poging tot 20K wagen! Heb met m'n vriend de deal om voor onze vakantie naar Japan (vanaf 7 mei) dat als ik 100K heb, ik iets shinies krijg van hem als congratulations thing, dus dat gaan we gewoon proberen. Want ik werk blijkbaar alleen als ik rewards krijg, of dat nou een koekje of een knuffel is, het lijkt beter te werken dan niks.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ringwraith schreef:
    Ik begin ook al een beetje achter te raken met lezen. In april ga ik meedoen met Camp Nano dus dan zal er ook weinig van lezen komen, dus dan weten jullie dat alvast. Komt niet door een gebrek aan enthousiasme. :Y)

    Gaan er nog meer meedoen met camp nano?


    Ik denk niet dat ik het red om elke dag te schrijven en/of dat in te halen dus ik sla over, al ben ik wel mijn woorden aantal bij aan het houden op de site. Maar dat is 40.000 woorden ofzo in een 7 maanden dus wat dat betreft niet heel streng xD


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Catmint schreef:
    (...)

    Ik ga een poging tot 20K wagen! Heb met m'n vriend de deal om voor onze vakantie naar Japan (vanaf 7 mei) dat als ik 100K heb, ik iets shinies krijg van hem als congratulations thing, dus dat gaan we gewoon proberen. Want ik werk blijkbaar alleen als ik rewards krijg, of dat nou een koekje of een knuffel is, het lijkt beter te werken dan niks.


    100K voor 7 mei?? Dat is best veel, hoe ver ben je nu? :)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Laleah schreef:
    (...)

    Haahaha ik probeer het allemaal ook bij te houden, maar echt mission impossible.. Dan maar een jaar wachten en dán lezen xD Zijn er nog meer mensen die hopen het verhaal uit te geven als 'ie klaar is? Ben ik wel nieuwsgierig naar! (flower)


    Niet met dit verhaal nee, ik hoop vooral een goed schrijfritme te vinden maar eh... dat is nog niet echt gelukt momenteel 😅


    The soul needs autumn.

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je iets meer vertellen over de betekenis van de titel van je verhaal?


    De zee speelt een grote rol in het leven van mijn personages en heeft ook een invloed op het verhaal. 🌊
    En er vallen redelijk wat tranen


    The soul needs autumn.

    Caverna schreef:
    (...)

    100K voor 7 mei?? Dat is best veel, hoe ver ben je nu? :)


    80k, haha, dus het valt mee? Gezien ik nog wat een dag of 2 vrij heb in april afgezien van 2e paasdag. Vandaar ook 20k als goal voor camp nano ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Ging Meghan nog mee trouwens? (:


    Maegan zou proberen komen maar zij heeft haar rooster van het werk nog niet dus moet ze nog afwachten of ze wel kan komen.


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Vanparys schreef:

    Vraag van de week: Kun je iets meer vertellen over de betekenis van de titel van je verhaal?


    "At Your Service" was eigenlijk een titel die ik bedacht samen met Maegan (Vibes) voor een verhaal dat we met ons twee zouden gaan schrijven, maar onze drukke levens zorgden ervoor dat dit er niet meer van gekomen is.
    De titel spreekt voor zich, mijn hoofd-personage stelt zichzelf in iemands service and we all know that never means anything good. :X


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Hey Allemaal, sorry voor mijn late reactie (dit is Maegan btw). Ik ga heel graag mee naar Den Bosch volgende week zaterdag, ik ben alleen nog even aan het wachten op mijn werkschema van die dag. Ik moet misschien wel, misschien niet werken. Zodra ik daar mee over wat dan laat ik het gelijk weten, maar zet me voorlopig maar op misschien en dan ga ik komende week mijn uiterste best doen om erbij te zijn :)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring