• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    ik heb hem nu in echt echt gezien en zo is nog knapper xD

    Je hebt helemaal gelijk dat vind ik dus ook.
    Bill is gewoon mooi en heeft en fijn gezicht.
    MAar daarom is hij nog geen meisje!

    Bill is helemaal niet verweift!! maar als ik eeerlijk ben lijkt hij op smmigge plaatjes er wel op toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ook dat het een meisje waass (soorry Bill):$:$

    jaa zkr waar... weet je wel niej hoe zielig het is als je mensen zo behandeld??? hij IS gwn keiii sgattig!!!

    bill is heet!!!!! ik ben het met je eens !!_O_

    Tuurlijk ik Bill geen meisje , wie dat nog steeds denkt heeft geen hersencellen...
    Ok ,in begin dacht ik ook dat Bill een meisje was , tot dat ik in de joepie las dat het teweelingsBROERS waren en geen -zussen... En vanaf toen vond ik hun echt uber geil ,omdat ze hun zelf durven te zijn ...
    Zo zouden er meer mensen op de wereld mogen zijn :D

    zoals iedereen hier voor al heeft gezegt ... bill is niet verwijfd !!
    hij heeft zijn eigen stijl en doet zijn eigen ding dat wat hij graag doet al die mensen die zijggen "hij is verwijfd" hebben probleemen met hun eigenbeeld maar laat die mensen zeggen ze weten niet beter... ze hebben gwn een dikke nek kunnen zij er aan doen dat ze dommer zijn dan on ??


    oooeeeehhh mijn psychologische uitleg snapt er iemand iets van ?? :P

    xx


    (Bill is gwn kei heet jng !!! :O :p .... maar dat wist ik al lang :P)


    LA LA LA ... LIKE U CARE !

    Maar, ik denk dat veel mensen jaloers zijn dat zij hun zelf durven zijn, ze hebben lef XD

    Dan heb ik ook lef :D
    Ik draag wat ik wil dragen..- de SIMA-stijl dus- Meestal krijg ik fijne opmerkingen ..Maar dan heb je ook soms zo van die trutten die denken dat ze cool zijn als ze over de vloer lopen ...

    ik heb eik nooit gedacht dat ie een meisje was ^^ maar ik doe ook alleen wat ik wil en draag wat IK wil dragen en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem.. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bill is helemaal niet verweift!! maar als ik eeerlijk ben lijkt hij op smmigge plaatjes er wel op toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ook dat het een meisje waass (soorry Bill):$:$


    geen probleem hoor ik had dat ook toe nik voor het eerst hun op tv zag met het liedje "trough the monsoon"
    toen ben ik op internet gaan kijken en bleek het dus een jongen te zijn en vond ik hem leuwk te vinden :$ de rest van de band trouwens ook hoor:P

    maar ik vind het echt ziekelijk dat ze zeggen dat Tokio hotel allemaal meisjes zijn :S


    Here I Am

    ik vind bill:
    -lkkr!
    -sexy!
    -uber geil!
    -mooi!
    -knap!
    en noem maar op!!!
    bij mij op sgool is geen een vriendin fan van TH en se seggen altijd bill is gay!! ik word er gek van:@:@!!! maar ik ben op hem en dan segguh se jij valt op een gay!! ik: problemen mee?? en dan segguh se niets meer maar het is wel iri!!!:@ !! soon meisje voor my had het eerst expres heel groot in myn agenda geset!! ik was kij boos:@:@:@!! iedereen vind hem verwijft maar ikkuh niej:P!!
    I(H)BILL!!


    bla bla bla

    mijn pa: 'Nee, hij is een HOMO!!'
    Daar ben ik het dus zo, niet mee eens! mijn god, mijn ouders snappen er niets van, hij is homo (zeggen de mensen die met 'Ricky Martin' en Micheal(a) Jackson' ziijn opgegroeid)
    dat klopt dus niet! ik vind hem zo cute en sexy, BTW, weet iemand iets meer over Bill's opgeblazen gezicht???

    neej, hij was idd een klein beetje opgezwollen, maar het viel wss ook meer op omdat ie zijn haar plat had en dat hoedje op had (zo lief ^^) en dat zijn we niet gewend. ik heb het vergeleken met Tom en het wsas ongeveer gelijk howr ^^ dus zo er was het niet ^^ (K)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bill is niet verwijfd! hij is SEXY! iedereen is gwn jalloers om het feit da ze (bijna) alle meisjes kunnen krijgen! das alles! en kan er iemand bewijzen dat het een ''meisje'' is? (puh) neeh tuurlijk niet want hij is geen meisje!(N):((