• Oké, nu moet ik toch gewoon iets zeggen, ik kan het niet meer aanhoren.
    Ik zie reacties als;

    Maar jullie hebben er toch zelf voor gekozen om moderator te worden, dan zoek je het toch een soort van zelf

    Hier kan ik best wel kwaad om worden. Series. Hoeveel onder degenen die wat tegen moderators hebben en ze vuil behandelen hadden zich een tijd geleden zélf ingeschreven voor het moderatorschap? Hóeveel? Ongeveer allemaal, denk ik zo. Als je mod wilt worden betekent dat, dat je het hier mee op orde wilt houden. Dat je je inzet voor de site en het hier voor de users beter probeert te maken. Geven die leuke initiatieven dan het recht om de moderators het moeilijk te maken. Ze uit te schelden en behandelen alsof ze een stuk vuil zijn?
    Ze doen enorm veel voor de site. Meer dan jullie doorhebben. Jullie defenitie van een moderator is iemand die slotjes op leuke topics zetten en bans uitdelen zonder redenen. Dat vind ik niet echt normaal. Hoe irritant ze ook over kunnen komen. Ze ruimen al jullie shit op en werken als geen ander voor jullie.
    Leer respect te hebben en hulp te waarderen.


    (...)
    wie sijn dat?

    Cherished &nd DarkPassion.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Mods zyn beter? Is dat een feit? Meid, check dan je bronnen maar na, want ik ben de beste (:

    Mijn bronnen zijn geweldig. Mijn bronnen zijn feiten. Dat staat in mijn ik-aanbid-moderators boekje. Dus je weet niet waar je over praat (krul)


    Uncontrollable.

    (...)
    wie sijn dat?

    Cherishead en Darkpassion.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    wie sijn dat?

    mods. daar hadden we het over.

    (...)
    Samenspannen, staan we nog sterker, niemand die van mij wint. Niet omdat ik arrogant ben, maar niemand verslaat mij gewoon, dat is een feit, en ook bewezen ook hier op Quizlet. Maar lieverd ik move me naar boven.Loveu<3

    Loveu2 (:
    Team: Ivy&ndRose IS DE BESTE XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Yeas ik heb het verkeerd geschreven,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    mods. daar hadden we het over.

    ja dat snap ik ook wel jezus

    maar oke sijn die arrogant dan

    (...)
    Mijn bronnen zijn geweldig. Mijn bronnen zijn feiten. Dat staat in mijn ik-aanbid-moderators boekje. Dus je weet niet waar je over praat (krul)

    Alleen omdat het mods zyn, maakt het ze nog niet beter. Een gewone, simpele user. (zie:xGUITAR) dan 1000 maal beter zyn dan alle mods by elkaar. (: DAT IS EEN FEIT XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    ja dat snap ik ook wel jezus

    waarom vraag je het dan?

    (...)
    Loveu2 (:
    Team: Ivy&ndRose IS DE BESTE XD

    [LLL] WE can rule the world


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    [LLL] WE can rule the world

    We can? WE RULE THE WORLD!
    Dat bedoel je ^^


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Je vergeet een mod.
    Een mod die niet te verslaan is.

    Welke mod dan? ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    waarom vraag je het dan?

    dat vroeg ik toch niet hou je bek ofz

    (...)
    Alleen omdat het mods zyn, maakt het ze nog niet beter. Een gewone, simpele user. (zie:xGUITAR) dan 1000 maal beter zyn dan alle mods by elkaar. (: DAT IS EEN FEIT XD

    Dat is geen feit. Ik heb namelijk mijn boekje doorgespit.
    De mods zijn beter.
    Punt, klaar, uit, einde discussie.


    Uncontrollable.