• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    Uhm

    Mijn pa vind er ook niks aan enzoo en hij vind bill maar een homo, zegt die RECHT in m'n gezicht (6). ook haath ij die groep -_-'

    Mijn ma daarentegen vind Th even goed als mij! Alee ze zegt toch dat ze hun evengoed als mij vind. Ze gaat zelfs mee naar concerten en zit altijd mee te schreeuwen! Omg ik voel me dan echt zo genant!


    xxx

    Ik snap je maar mijn ouders hebben er niks op tegen ze vinden ze zelfs goed! Mijn pa wou wel mee naar hun concert en alles maar ach dat wou ik niet!


    I do not hook up.

    Mijn Ma vond ze eerst goed, en zei 'Jaah die Jongen kan wel zingen'
    Toen hoorde ze hun Live & zei da da Kei Slecht was, en da Bill er Female uitzag :8
    Maar ze heeft wel Liedjes op haar mp3 van hun...

    xx


    everybody needs a song.

    Mijn vader vind ze niet slecht en niet goed.. Hij houdt van Schrei!!
    En mijn mam is een Monsoon-Fan -_-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42


    Mijn zus vindt alleen Monsoon leuk.
    En ik liet eerst samen met Julie, Tokio Hotel aan mijn oma zien. Ze vond het leuke jongens. Ze vond ze er goed uitzien. Ze zei: Ooh die mogen wel mee naar huis komen ^^.
    En toen vroeg ze waar ze vandaan kwamen.. Dus ik zeg Duitsland.
    Ooh die komen niet binnen!
    xD


    I recycle my thoughts.

    papa vind het gejangel en zegt altijd die meisjes .
    hij noemt me ook geopsedeerd omdat ik soms hun dvd op zet =s er zijn veel ergere mensen dan ik hoor .
    mama vind ze niet goed maar ook niet slecht en ze vind Bill de knapste XD

    XxX

    mijn papa is al 4 keer meegeweest naar een concert, en die vond da elke keer kei gezellig :D
    mijn mama vindt die wel ok denkik...

    mijn papa is al 4 keer meegeweest naar een concert, en die vond da elke keer kei gezellig :D
    mijn mama vindt die wel ok denkik...


    mijn papa zijn lieveilngsliedje is leb die sekunde :D

    mijn moeder boeit het niet zo en mijn vader vind het chill omdat hij de drum goed kan horen (hij kan ook drum spele :P)

    nja,, ik trek met niets aan van wat mn ouders er van enkn.
    Ik weet a propos niet precies wat ze van tokio hotel denken, en het gaat me ook niets aan.
    Het is mijn leven, en ik doe wat ik wil, en daar hebebn zij niets o pte zeggen.
    En als ze er commentaar op hebben, negeer je die toch gewoon;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn ma zegt ook dat bill een meisje is.. :@ dan zeg ik : HET IS EEN JONGEN.. en dan zegt zei weer het is een meisje -.- ik bedoel je ziet toch wel dat bill een jongen is ofnie -.-'
    en dan vraag ik zijn tom en gustav dan ook meisjes?? :@ zegt ze neee.. tuurlijk niet.. daar aan kunt je toch zo zien dat ze jongens zijn.. ja en dan zeg ik weer maar bill dan daar kun je het toch ook zo aan zin dat het een jongen is.. en dan is ze uit gelult xD
    me vader zegt daar niks over die intereseert dat niet.. ben ik natuurlijk wel blij mee.. ^^
    maar ik word er wel pissig van als me moeder steeds over bill zeurt ik bedoel.. laat me toch gewoon fan zijn xD

    "Wel, mijn pa vond ze stom, en mijn ma vond Bill op haar ex lijken xD

    mijn vader vind er niet veel aan xD
    en mijn moeder vind het allemaal wel oke xD

    daar mag ik in de auto teminste naar tokio hotel luisteren xD
    en als ik met mij vader in de auto zit moet ik me eigen oren in doen

    beide respecteren ze mijn keuze maar mijn moedermensje is ongeveer evengek ervan als ik(k meen het)
    en m'n vadermensje tja die accepteerd het gewoon hij vind er niet veel aan(hij vind er evenveel aan als knuffels geven en krijgen het kan 'm geen f*ck schelen)

    Mijn ouders houden van de muziek. ^^ Hebben het allebei op hun ipod/mp3
    Naar concerten gaan ze niet mee omdat ze geen zin hebben in dat gegil. Wel logisch.

    Bill vinden ze oké, verdenken hem alleen wel terecht sterk van homosexualiteit, maar dat boeit niet natuurlijk. ^^ Ze hebben niets tegen ze, vinden alleen dat hysterische gedoe eromheen dom.