• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    -vader vind het maar niks. maar hij heeft wel respect voor me.
    -moeder vind dat ze mooie liedjes maken en ik mag veel spullen van haar.

    dus ik heb topiejj ouders(yeah)(Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    OMG, TOKIO OUDERS
    Tokio ouders? (cat)


    I recycle my thoughts.

    pffh kwni men ma vind bill een wyf :@ en mn broer noemt ze homo-hotel...:S

    Mijn vader vindt TH niks,
    En mijn moeder vindt ze hartstikke goed, ze vindt Bill zelfs leuk en ze is ook meegegaan naar concerten XD mwhahaha, en ze kent ook liedjes uit der hoofd =)


    Tremaine <3

    ik heb ongeveer de zelfde ouders. Laat ze maar gewoon praten,, ze denken toch dat ze alles beter weten/kunnen

    men moeder vint tom mooi ('; en ze zei ; nouw,dat is nu echt een type jongen voor jouw éh. Maar Bill vind ze lelijk en de rest van Tokio Hotel vind ze ook niet zo geweldig.

    men pa en men stiefpa vinden het beide homo's [ ook al zong men pa overlaatst mega hard mee in de auto ,toen spring nicht op de radio was xD]

    men stiefmoeder vind ze allemaal heete kerels. (':


    And all the girls in the front row scream your name.

    Myn moeder vindt het liedje Monsoon helemaal geweldig, telkens als ik het op heb staan zegt ze 'zet het wat harder'. en myn vader, hem boeit het allemaal niet zo [:

    Mijn ma vind Bill en Tom knap, maar G&G niet zo:S
    De muziek vind ze super leuk =')
    En mijn zusje, tante en zelfs mijn opa en oma vinden dat ook x'D
    Alleen mijn neven, andere tante en oom vinden dat niet >.<


    bla bla bla

    Mijn pa: Kent ze amper, hij geeft z'n mening er in elk geval niet over. Die houdt ie voor zich =']
    Mijn ma: Ze vindt de muziek cool, Gustav vind ze schattig, Bill vind ze verwijft en Georg vindt ze lelijk, Maar bij dat laatste geef ik haar geen gelijk, ik vind eiglijk ook dat ze daar neit over mag oordelen want ze heeft ze niet in RL gezien (en dat is bij Georg dus heel belangrijk ='])
    Mijn stiefpa: Hij vindt Bill z'n kapsel cool, maar hij houdt niet zo van Duitsers. Muziek vindt ie niet vreselijk, ook niet geweldig goed


    Sweet dreams will come true.

    Als ik over hun begin, negeert m'n pa mij en m'n ma kijkt me eens raar aan en gaat dan verder met wat ze bezig was.

    xD

    .. mijn vader vind het niet afschuwlijke musiek ofso want in de auto mag ik het altyd wel 3 uur achter elkaar luistere dat vind hy niet erg hij vind aleen hun uiterlyk wat minder
    maar myn moeder;; die wil mee naar alle concerten en zingt mee en vind bill lief! tjaa ik ben het met haar eens wat se vind dat hy er leuk uitziet en niet arogant is enzo!

    Ik zat dus een quizlet uitkomst te lezen en mijn ma passeerde en die zag ne foto vn Bill & dus vroeg ze ; Wie is da?
    ik; ne zanger.
    mama; o, een zangeres bedoel je?
    ik; *helemaal histerisch* Neheeeeeeeeeeeeee! een zanger!
    #2 weken later#
    ze komt op men kamer en zegt: je mag hier wel eens opruimen en trouwens wie zijn da op die posters?
    ik; tokio hotel. *wijzend naar Tom & Bill* dazijn tweelingbroers vn elkaar.
    mama; tweling broer en tweeling zus zeker?
    ik; * weeral histerisch* Neeeeeeeeeeehuuuueeeeeeeee! tweelingBROERS!

    mijn moeder vind Bill dus een meisje =/ maar ze vind die muziek wel nog goedd.


    Turning up the volume

    Tss..
    Maarja.. zolang ze spullen kopen van TH, mee naar concerten gaan maakt het voor mij niet uit dat ze zeggen dat Bill waarschijnlijk homo is. Mijn moeder vindt Bill en Tom tenminste schattig. Mijn broertje en mijn vader niet ><'


    parapapapapapa <'3

    Mijn ouders trekken er hun niet veel van aan. Ze vragen wel is: dus dat is uw favoriete groep en dan antwoord ik met een big smile: Ja! :D maar ze zeggen er eigenlijk niet over.. mijn broer daar in tegen ... -_- :S

    Mijn pa kent ze niet zo goed hij weet wel dat ik er fan van ben enzo maar als ik dan over hun praat zegt hij altijd voor de grap ; Aja die janetten want hij weet dat ik het haat als hij dat zegt en daarmee zegt hij het nog meer maarja

    mijn ma ; tgoh ja ze heeft er nix tegen ze vind het gewoon abnormaal dat bill zo mager is , maar ja ze zei zelf ; ik ben ook jong geweest ik had ook mijn idolen dusja en als ik over hun praat , praat ze mee enal ookal kent ze hun niet zo goed.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.