• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    En oja mn pa vindt ze wel goed :)


    I'll take you to another world

    Mijn ouders vinden het alles behalve erg. Mijn ma zoekt zelfs dingen voor mij op en zingt zo alle liedjes mee. Mijn pa gaat/ en stelt voor om naar hun concerten te gaan.
    Mijn ouders beginnen ook niet over Bill dat hij een meisje is of homo. Ze vinden zijn stijl wel gaaf. De rest van mijn familie vind dat wel, en begrijpt dus ook niet dat ik fan van hun ben. Achja.....

    ze vinde het wel leuk

    het boeit ze nie egt
    mr ze brenge me wel altijd naar concerte enzow

    Mijn ouders vinden het leuke muziek.
    En me ma is naar een concert geweest. ;)
    Maar ze denken wel dat Bill homo is en ze vinden het wijven. Maar de muziek is wel leuk.

    En mn moeder zegt: Het is geen 13 in een dozijn band (fzeu..) XD


    AAP

    me'n ma vind ze wel goed terwijl me'n pa al me'n posters heft gestolen + mijn cd's :O
    :@

    Mijn ouders vinde het paar gillende wijven :@:@
    En snappen niet wat ik daar zo geweldig aan vindt (A)
    Ah joh boeie.
    Zolang mijn (H)muur(H) maar mag blijven (A) (THmuur)
    hmm bij nader inzien moet die wel blijven. (lang leve behanglijm :P:P:$)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Mijn ouders vinden ze wel grappig. Me vader vind de muziek wel leuk, en me moeder trouwens ook wel. Maar niet alle nummers, zo houden ze niet van schrei, scream Concerten gaan ze ook niet mee, ze hebben me 14 Juni wel gebracht, en bleven daar de hele tijd terwijl ik al achter de schermen stond. Ik wist van niks en ze stonden er onder het concert nóg! Best maf. Me broertjes in tegendeel denken het tegenovergestelde over tokio hotel. 1 broertje vind ze maar homo's en Bill al helemaal. Niet dat ik ermee zit, want ik denk er duidelijk anders over. [/orange]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    mijn ouders draaien gewoon door mijn ouders willen het gaan verbieden voor mij egt niet normaal!!!
    geen tokio hotel meer voor mij:(egt balen dan

    me pa vind ze niet egt goed maar gaat r ok ni ovr beginnen van
    éé ze zyn zo slecht blabla
    af en toe maakt hy wel een flauw mopje ovr hun
    maar daar trek ik m nx van aan

    me ma daarintegen die is zelfs fan
    als me muziek weer aanstaat zingt ze mee en naar het concert van me is ze ook meegegaan
    ik vin da allemaal wel tof maar..
    laat dat zingen tog achterwege!!

    Mijn ouders vinden het goede muziek.
    Niet dat ze er fan van zijn ofzo.
    Maar ze vinden het ook knap wat betreft hun leeftijd dat ze zo ver gekomen zijn.

    Uhm

    Mijn pa vind er ook niks aan enzoo en hij vind bill maar een homo, zegt die RECHT in m'n gezicht (6). ook haath ij die groep -_-'

    Mijn ma daarentegen vind Th even goed als mij! Alee ze zegt toch dat ze hun evengoed als mij vind. Ze gaat zelfs mee naar concerten en zit altijd mee te schreeuwen! Omg ik voel me dan echt zo genant!


    xxx

    hoezo voel je je dan genant ?
    ik zou het té gek vinden als mijn moeder mee ging naar concerten.

    Respect! <3

    Mijn ouders doen er alijd moeilijk over, werken altijd tegen als ik anar ene concert wil. ze vinden hun stijlmaar nix en Bill is jawel, Gay..
    Ik haat mijn ouders.


    Erase and Replace

    Als mijn vader zegt da Bill een homo of meisje is dan zegt ik da hij da zelf is :P
    of iemand zo: Da is een meisje (tga over Bill) en ik zo: nee da is een JONGEN
    en ik ben blijven zegge da da een jongen is en hij heeft het begrepen! en zijn moeder zei: (ze had de joepie vast) Lees da is een jongen :P
    1-0 voor mij!:P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mijn pa zegt altijd dat de jongens Gay zijn, behalve Gustav, maar zoekt tog altijd wel dingen voor me, zoals plaatjes..:P

    Mijn ma, kan het niet egt schelen, dus ik heb haar al weleens laten zeggen dat Bill sexy is, (ze kan egt geen sexy zeggen, he:P)


    My fairytail stinks, does yours?

    sorry dat ik het zeg maar wat heb ik vergeleken met jullie onwijs coole ouders het is een week geleden dat ik 2 dagen achter elkaar naar een concert ben geweest en me pa kijkt nu alweer...

    alleen komen ze nu een hele tijd niet meer naar duitsland..

    in de popcorn stond dat ze dit najaar miscchien met de jonas brothers op tour gaan zou ook wel weer in amerika k*t amerikanen:(


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~