• Wat vinden jullie ouders van Tokio Hotel?
    - Mijn pa wil der niks mee temaken hebben en vind het gothics
    -Mijn ma vind het schreeuwlelijken en ziet Bill aan als Meisje,pas toen ik zei dart het een jongen was zei ze: Wat?Echt waar? Nooit gedacht!

    mijn pa vindt sommige nummers wel goed, maar vindt het vóóral leuk om mij te treiteren doordat Bill een meisje is enzo...maar goed dat mag hij, ik zeg ook dat pavarotti pijn aan t strotti is:P
    euhm mijn ma vindt ze ook niet slecht en is blij voor mij dat ik er zo fan van ben en vindt het allemaal wel best. en ze gaat ook mee naar concerten enzo. en als er iets over Tokio Hotel te vinden is ofzo dan laat ze het me wel weten.
    euhhh en mijn broer heeft éíndelijk toegegeven dat TH helemaal niet zo slecht is(yeah)
    dussuh joah ze vinden het wel best xD


    Why don't you break my heart

    WTF! Bill is coewl! Tom is Hot en Gustav is schattig en Georg Past er helemaal bij!Let niet op je moeder;) Vraag misschien om een beetje respect(A)


    Wish It, Dream It, Do It!

    Ze bemoeien zich er nie mee ^^

    Myn Ouders sijn Fan.. xP whaha das grappig.. xP


    We can only learn to love by loving.

    Myn Ouders sijn Fan.. xP whaha das grappig.. xP


    euh da vin k wel cuwl en hipp!!!


    Why don't you break my heart

    mijn pa zegt daar niet veel over hij laat mij gewoon fan van zijn. en mijn ma vind th ook geweldig ze zingt zelfs schrei en monsoon enzo mee en dan keihard is echt lol


    i like cookies :Y)

    me vader vind ze goeeeeeeed! hij heeft ook de dvdXD voor in de auto.

    en me moeder vind alleen spring nicht goed, ik hoorde een keer toen ik boven zat haar mee zingen beneden toen ze hem op zetteXD vet cool


    You'd took my breath but I'll survive.

    oh en me moeder houd lekker al de nieuwzen in de gaten.
    laast was dat met die cometen, had ze ook aan mee gedaan, en zo:P


    You'd took my breath but I'll survive.

    me pa wou 14 juni wel mee... en vindt ie ze ook wel goed, het mag eindelijk op in de auto:D
    me ma vindt ze volgens mij best goed... alleen zo loopt wel de hele tijd te zeiken dat Tom zo sgattig isXD


    I am an idiot, I move.

    In't begin zei m'n ma dat het msilukte barbiepoppen waren en dat Bill en verwijfde vent was!
    k ben daar dan eens goe boos om geworden en sindsdien zijn ze gaan beginnen respecteren...^^
    Me pa zegt daar glik ni veel over...moja...
    Nu vinden ze ze wel oke... n_n

    [ bericht aangepast op 5 april 2010 - 10:15 ]


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    in het begin ware ze egt pissed soms omdat ik er veel te veel me bezig was, en mn punten daardoor nogal zakten voor school.. maar nu hebbe ze ingezien dat het maar zo is, punt ^^ mn pa maakt ze vaak uit voor janetten nzo, maar das maar om mij te plagen ^^ hij vind monsoon zelf wel mooi

    en mn mama zegt dat Bill een sgattig lief snoetje heeft, en vooral een jong gezicht. 'Een beetje een meisjes-gezicht, maar wel een lief snoezig gezichtje!' xD ze vroeg me laatst zo: zouden Bill zn kindjes ook zo mooi zijn?' ik zo:'duh, als het de mijne zijn wel ja (A)' lol

    -mijn pa: haaaaaat het, alleen vind ie het wel goed, alstie het nie teveel hoort, maar daar ligt het probleem dus:P hij vind het een travestiet en een nichterig ventje. Hij denkt dat hij anorexia lijdt en een veel te grote populariteit heeft.
    -mijn ma: ze vind het op zich wel "schattige" muziek. Alleen houd ze alleen van de "rustigere" nummers.. ze zingt alle nummers op de DDM-manier.. zelfs übers ende der Welt:| maar verder vind ze Bill zwaar homo en gewoon een vaag mannetje, Tom vind ze zijn gezicht te vrouwelijk en stomme kleding dragen en over de anderen heeft ze geen mening:S


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    mijn pa: bill moet volwassen worden en niet te veel experimenteren met zijn haar want hij lijkt nu een wijf xD

    mijn ma : *heb ik niet....(meer)*


    mijn broer(20): het zijn een stelletje jankwijven, wrm bestaat die band in vredesnaam?

    andere broer(16):bill die heeft gewoon TE veel make-up op ookal heb ik niks tegen jongens met make-up :S maar bill wordt gwn eng xD

    ff seriesu: ik ehb dat liever dan dat ze fan zijn -_-' Dat ze mee gaan met elk concert, TH tekens enzo de namen van hun om hun armen kliederen, "Bill/Tom/Georg/Gustav i love you" schreeuwen o_0


    BAM!

    mijn ouders vinden ze ook helemaal niks, maar ik heb een vriendin en die moeder luistert er ook naar en die kent ook alle liedjes van de cd 'scream' uit haar hoofd, egt stoer!
    xxx me


    Cause you're amazing, just the way you are<3