• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    Toen ik die brief hoorde op het nieuws van Quiten(die voetballer) aan zijn moeder(die vrouw)....
    Mens ik zat daar bijna te blijte.

    En diej dader moet gewoon zwààr gestraft worden!
    die brief is zo...weetergeenwoordvan. Ik ben er jsprakeloos van, van dit hele gedoe trouwens.


    Sweet dreams will come true.

    ik vond het afschuwelijk.
    dat zoiets in Amerika gebeurt is al méga erg..
    maar in België?
    Op vt4 kwam normaal de film scary movie 4.
    die is vervangen door een minder erge film , wegens de gebeurtenissen.
    wie doet nu zoiets Ö


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Levenslang moet hij krijgen. ik was er echt hard van aangedaan. x3


    A. ikmisje.

    Levenslang moet hij krijgen. ik was er echt hard van aangedaan. x3
    Ben ik nog steeds O_o.


    Sweet dreams will come true.

    http://www.iwatch.be/2007/player.html?category_id=hetnieuws&item_id=hetnieuws_5_19

    Deze video is van het laatste wat er verteld is op het nieuws, is echt super erg hoe die grootvader over zijn kleinkind praat en dat die psygopaat 7 uur ondervraagt wordt en gewoon de hele tijd zit te lachen en 4 valse namen geeft.
    Ik vind het erg voor de ouders van die man, heb zo'n kind Ö die ziek is in zijn hoofd!


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    http://www.iwatch.be/2007/player.html?category_id=hetnieuws&item_id=hetnieuws_5_19

    Deze video is van het laatste wat er verteld is op het nieuws, is echt super erg hoe die grootvader over zijn kleinkind praat en dat die psygopaat 7 uur ondervraagt wordt en gewoon de hele tijd zit te lachen en 4 valse namen geeft.
    Ik vind het erg voor de ouders van die man, heb zo'n kind Ö die ziek is in zijn hoofd!
    Idd, en een van de ergste dingen is nog dat ie gewoon de hele tijd zit te lachen, alsof hij zich niet bewust is van de moorden en de angst die die kinderen & ouders enzo nu hun hele leven lang nog zullen hebben.


    Sweet dreams will come true.

    Van mij mogen ze die man zélf de dood in jagen.

    (...)Idd, en een van de ergste dingen is nog dat ie gewoon de hele tijd zit te lachen, alsof hij zich niet bewust is van de moorden en de angst die die kinderen & ouders enzo nu hun hele leven lang nog zullen hebben.


    Dat is iets wat een normaal persoon niet kan begrijpen. Hij is gestoord, hij beseft niet wat hij heeft aangericht. Hij heeft jonge, weerloze kinderen proberen te vermoorden, en is er bij 2 nog in geslaagd ook. Hij heeft duidelijk geen spijt. Ziek. Ziek. Ziek!

    (...)

    Dat is iets wat een normaal persoon niet kan begrijpen. Hij is gestoord, hij beseft niet wat hij heeft aangericht. Hij heeft jonge, weerloze kinderen proberen te vermoorden, en is er bij 2 nog in geslaagd ook. Hij heeft duidelijk geen spijt. Ziek. Ziek. Ziek!
    Onwijs ;L
    Het lijkt me echt frustrerend om hem te moeten ondervragen ofzo.


    Sweet dreams will come true.

    ik vind het écht niet normaal :|


    It's not the same without you.

    die man is echt niet goed.


    it's cool to know nothing.

    Ik ben me echt doodgeschrokken. Gefrustreerd dat zoiets kon gebeuren.


    Life is hard and then we die

    Ik hoorde het inderdaad, echt vreselijk.


    -

    Geloof me, ik zit nu al helemaal rampscenario's te bedenken van later. Mijn kinderen zullen nooit bij een kinderdagverblijf gaan.
    En dan komt die advocaat op het nieuws ons even doodleuk vertellen dat er meer en meer massamoorden zullen gepleegd worden in Vlaanderen. Dat het niet meer alleen in America zou gebeuren, maar ook Vlaanderen in de ban is van massamoorden.
    Dank je, ik voel me helemaal beter nu.

    Een vriendin woont in die straat. :)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33