• Dit is het officiële topic over de moorden in België. Om te voorkomen dat het forum straks overspoeld wordt mey topics hierover, doen we het even zo. Alle andere topics over dit onderwerp zullen worden gesloten.
    - DarkPassion.


    Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben. Zo niet, klik hier dan even:
    http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week04/vr_1800_belgie.avi_plain.xml
    Wat dachten jullie toen jullie het hoorden/op tv zagen?
    Zijn er hier op Q misschien mensen vlakbij dat dorp?

    Ik vond het eigenlijk nogal...schokkend enzo. En 't lijkt me echt eng om te zien of om ervan in de buurt te zijn :L. Gelukkig is die man opgepakt

    (bericht aangepast door een moderator)

    (reden: Edit.)


    Sweet dreams will come true.

    Geloof me, ik zit nu al helemaal rampscenario's te bedenken van later. Mijn kinderen zullen nooit bij een kinderdagverblijf gaan.
    En dan komt die advocaat op het nieuws ons even doodleuk vertellen dat er meer en meer massamoorden zullen gepleegd worden in Vlaanderen. Dat het niet meer alleen in America zou gebeuren, maar ook Vlaanderen in de ban is van massamoorden.
    Dank je, ik voel me helemaal beter nu.
    Ze zeggen gewoon de waarheid. Maar als dit soort dingen vaker gaan gebeuren, zullen ze er ook echt wel regels voor gaan maken om het te voorkomen (':


    Sweet dreams will come true.

    Een vriendin woont in die straat. :)
    Lijkt me kut, met al die pers in je straat enzo...X_X


    Sweet dreams will come true.

    Weetje wat ik zot vind? Herriner je je Hans van Temsche? Die vent die dat zwarte meisje en dat kindje dood heeft geschoten? Wel, hij had er 'maar' 2 doodgeschoten en ineens werden geweren en pistolen zeer streng beveiligd... En wat gaan ze nu doen? Messe afschaffen? Kunnen we vlees snijden met een lepel...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Weetje wat ik zot vind? Herriner je je Hans van Temsche? Die vent die dat zwarte meisje en dat kindje dood heeft geschoten? Wel, hij had er 'maar' 2 doodgeschoten en ineens werden geweren en pistolen zeer streng beveiligd... En wat gaan ze nu doen? Messe afschaffen? Kunnen we vlees snijden met een lepel...



    x) haha, gaan ze messen afscheffen ?


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)


    x) haha, gaan ze messen afscheffen ?

    Ze zullen wel weer een of andere domme regel daarover verzinnen, zoals met die geweren...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hij heeft bekent!(gelukkig) Ik vindt het echt erg wat er gebeurt is..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    http://www.iwatch.be/2007/player.html?category_id=hetnieuws&item_id=hetnieuws_5_laat Late nieuws van gisteren 23.00u.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Dee vuile psygopaat was wit geschilderd hat vuurrood haar en zwart gesminkte ogen! die baby's hebben trauma's voor de rest van hun leven ik vind da ze die levenlang moeten geven deen degautante zak was gewoon aan het lachen hea Ö tijdens dat overhoor!! Fijn, ga even naar u werk en wordt opgebeld da uwe kleine in stukjes gesneden is!!

    Ik werd gewoon ni goe!

    hij deed the grudge na


    Take my hand tonight

    Wel. In Dendermonde is Een tijd geleden man uit een psychiatrische instelling ontslagen.Gisteren keek diezelfde man met zijn vriend naar de Grudge. Waarna hij zijn gezicht in dat Grudge jongetje schilderde en met de fiets naar een kleuteropvang reed waar hij met een mes 1 vrouw en 2 kinderen doodstak. De anderen zijn in shock of licht gewond in het ziekenhuis. De man reed met zijn fiets weg maar is toch gepakt door de politie.

    hij had dus die moord door een film gepleegt..

    Wat vinden jullie daarvan?

    ( ps: Gisterenavond zou Scary Movie 4 op tv zijn waarin ze The Grudge nadoen maar die hebben ze toch niet uitgezonden door dat voorval )



    Groetjes Waldo en Daan

    ( echt erg wat er gebeurd is maar wat vinden jullie daarvan enzo.. Dat je een film kijkt en dat dit gebeurd.. zeg maar wat je wilt )


    Take my hand tonight

    Ik las het vanmorgen allemaal in de krant en toen zag ik het nieuws. Ik ben daar gelijk echt niet goed van. -_-' Hoe erg is dat! =o
    Ik vraag me af wat die gast bezielde om zoiets te doen. >_< Volgens mij is die echt niet goed in zijn hoofd.

    Wel. In Dendermonde is Een tijd geleden man uit een psychiatrische instelling ontslagen.Gisteren keek diezelfde man met zijn vriend naar de Grudge. Waarna hij zijn gezicht in dat Grudge jongetje schilderde en met de fiets naar een kleuteropvang reed waar hij met een mes 1 vrouw en 2 kinderen doodstak. De anderen zijn in shock of licht gewond in het ziekenhuis. De man reed met zijn fiets weg maar is toch gepakt door de politie.

    hij had dus die moord door een film gepleegt..

    Wat vinden jullie daarvan?

    ( ps: Gisterenavond zou Scary Movie 4 op tv zijn waarin ze The Grudge nadoen maar die hebben ze toch niet uitgezonden door dat voorval )



    Groetjes Waldo en Daan

    ( echt erg wat er gebeurd is maar wat vinden jullie daarvan enzo.. Dat je een film kijkt en dat dit gebeurd.. zeg maar wat je wilt )


    Hij heeft nooit in een psychiatrische instelling gezeten. Hij was ook niet onder invloed van drank of drugs e.d. Hij bracht wel wekelijks een bezoek aan de psychiater. Maar werd nooit opgenomen.
    Ik betwijfel of het echt zo is gegaan zoals jij zegt. dat hij naar die film zat te kijken en toen zijn gezicht zo ging schilderen enzo. Volgens mij heeft hij dit op voorhand gepland en niet op dag zelf beslist ofzo. Het zou natuurlijk kunnen dat hij zijn 'inspiratie' voor zijn gezicht haalde bij een of andere creepy film. Maar die man is gewoon gestoord, dus wie kan zeggen wat er in hem omging. En vooral: waarom hij het heeft gedaan. Alleen hij kan dat zeggen. -Maar hij is het blijkbaar nog niet van plan -

    Ik heb het op het nieuws gevolgd.
    Zoo erg! Ö


    everything you imagined, and more...

    Het zit zo,

    die man had geen drugs genomen, niet gedronken, en ze hebben gezegt dat hij ook niet uit de psychiaterie komt en hij is ook niet geestesgestood verklaard, dus waar het op neer komt is dat het een gewone man is die er plezier in heeft om kleine kindjes te vermoorden,

    Ik vind dat op zich al geestesgestoord! En mijn opa zei dat ze op het nieuws hadden gezegt dat hij nog van plan was om naar 4 andere kinderverblijven te gaan en hij had zichzelf dus echt als de joker gesminkt!! dat was echt zijn bedoeling!!


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ik vond het mega erg toen ik het hoorde. In onze krant sstaan 12 hele pagina's erover. ö En hij is maar 20 jaar ö Gosh, wie doet nu zo iets ?


    Some people make the world special just by being in it

    Het zit zo,

    die man had geen drugs genomen, niet gedronken, en ze hebben gezegt dat hij ook niet uit de psychiaterie komt en hij is ook niet geestesgestood verklaard, dus waar het op neer komt is dat het een gewone man is die er plezier in heeft om kleine kindjes te vermoorden,

    Ik vind dat op zich al geestesgestoord! En mijn opa zei dat ze op het nieuws hadden gezegt dat hij nog van plan was om naar 4 andere kinderverblijven te gaan en hij had zichzelf dus echt als de joker gesminkt!! dat was echt zijn bedoeling!!

    2 andere kinderverblijven : D
    hij had nog 2 adressen in zijn zakken zitten van kinderverblijven in de buurt. x


    Some people make the world special just by being in it