• Wie gebruikt er hier allemaal make-up? En dan bedoel ik niet een beetje mascara, maar echt, foundation, eyeliner, dikke zwarte randen om je ogen, met je oogpotlood aan het werk, oogschaduw, lippenbalsem, foundation etc?
    Ik wil graag weten waarom je dat doen. En waarom? Ik ga je er, als je eraan meewerkt, een filosofische kijk op geven.
    Dus, wie, of wie niet, dat kan ook?


    Life is hard and then we die

    Ik vind photoshoppen ook wel een talent op zich, om eerlijk te zijn. Er zijn mensen die het echt goed kunnen maar de foto's in modebladen zijn.. té. Ze worden te onpersoonlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik vind photoshoppen ook wel een talent op zich, om eerlijk te zijn. Er zijn mensen die het echt goed kunnen maar de foto's in modebladen zijn.. té. Ze worden te onpersoonlijk.
    Het is knap wat ze doen, maar ik vind dat het niet de zelfde persoon is.


    Life is hard and then we die

    Mij staat naturel het beste, wat ik ook best fijn vindt, maar ik draag ook wel eye-liner, mascara en poeder. Foundation nog nooit opgehad. Ik vind oogschaduw bij sommige mensen wel héél mooi, maar ik gebruik het niet vaak. ><


    we've only said goodbye with words

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik zal jou ook een voorbeeld geven. Mijn vader zit op een datingsite. Hij had een foto van een vrouw gezien. Hij had leuk contact met die vrouw, en besloot ermee af te spreken. Toen hij haar ontmoette zag hij direct dat haar foto gefotoshopt was. En nu was het niet eens omdat ze spuuglelijk was dat hij vrijwel snel is weggegaan, maar puur omdat ze tegen hem had gelogen. Want dat is ook eigenlijk wat je doet als je fotoshopt, liegen.

    Daarover ben ik het verder eens hoor.
    Ik vind overmatigfotoshoppen wel stom. Ik doe het zelf ook niet, en vind ook dat mensen het beter niet moeten doen.
    Ingaand op jouw voorbeeld, die vrouw had zich verandert op die foto, maar het was nog wel steeds een foto van haar, ookal was hij bewerkt. Die foto nam ze van zichzelf, en bewerkte ze, maar ze stond nogsteeeds op die foto. :]
    Voordat ik nu voor alles steeds hetzelfde argument blijf plaatsen, discussie gesloten?
    Ik denk niet dat we het eens gaan worden. :']


    Mew <3

    NotYourFreak schreef:
    (...)
    Daarover ben ik het verder eens hoor.
    Ik vind overmatigfotoshoppen wel stom. Ik doe het zelf ook niet, en vind ook dat mensen het beter niet moeten doen.
    Ingaand op jouw voorbeeld, die vrouw had zich verandert op die foto, maar het was nog wel steeds een foto van haar, ookal was hij bewerkt. Die foto nam ze van zichzelf, en bewerkte ze, maar ze stond nogsteeeds op die foto. :]
    Voordat ik nu voor alles steeds hetzelfde argument blijf plaatsen, discussie gesloten?
    Ik denk niet dat we het eens gaan worden. :']
    Is goed, haha XD


    Life is hard and then we die

    Volgens mij doen de meeste het omdat ze het mooi vinden & ze zich lelyk voelen zonder ? [/ik toch >.<] :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Eyeliner, wenkbrauwpotlood, oogschaduw, oogpotlood, mascara en lippenbalsem omdat mijn ogen dan veel mooier uitkomen.


    Hated by many, confronted by none!

    Aurelia schreef:
    Ik gebruik het heel onregelmatig. Als ik zin en tijd heb een randje eyeliner. That's it.
    Maar ben benieuwd naar die filosofische kijk :Y)


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik gebruik het omdat ik anders lelijk ben xD en omdat het meer bij mijn style is. Like Yu/Shin van CB


    I'm your bitch [:

    Nope. Ik doe enkel een beetje foundation, mascare en een oogpotloodlijntje op.

    Teminste ik vind dat niet zo veel, en ik hoop dat anderen dat met me eens zijn x]


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik doe foundation, oogpotlood, mascara en lippenbalsem op.


    Live for something or die for nothing

    Ik gebruik best veel volgens mij ? :

    Foundation,poeder,oogpotlood,mascara,soms wat eyeliner,oogschaduw.. :$


    We can only learn to love by loving.

    Foundation gebruik ik niet, ik gebruik de zon. x'D
    Ik gebruik wel mascara, eyeliner, oogschaduw (natuurlijk kleur) en een licht glimmende lipgloss.

    Ik gebruik in het algemeen geen make-up, maar heel, heel, heel, maar dan ook heel soms gebruik ik mascara.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alleen mascara en in de ochtend even lipgloss, maar das glitterlipgloss die wat glimt en er na een uurtje ofzo alweer af is^^
    en lipbalsem vind ik niet echt makeup


    Sweet dreams will come true.