• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    Ja ik toevallig ook, mijn vader nog wel, so?
    ach, laatmaar.
    ik mijn moeder nog wel. en daarom weet ik dat ik dat niet kan.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    UseSomebody schreef:
    Kom, laten we ophouden met discussiëren, het gaat niets veranderen. Iedereen heeft zijn mening. Of je hem nu graag had of niet. Maar aub, heb wel respect. Zijn familie en vrienden zullen dit topic nooit lezen, maar er zijn hier wel fans die erg geschrokken zijn. Dus heb respect voor hen dan (;



    Ik hou mijn mond nu gewoon tegen dat kind en verder sluit ik me bij jou aan.
    Als je weet dat je bot/zonder respect ga reageren, get out of here.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)
    hoe zo heb ik geen respect?
    ik snap dat veel mensen het erg vinden ik ook maar niet ergen dan dat iemand die ik niet persoonlijk kne sterft.
    ik snap heus wel dat ze verdrietig zijn, maar ik vinddat er echt heel veel aandag aan word besteet.
    het halev nieuws sorry maar dat was tog ook niet toen Bolle Jan stierf, dat kwam niet eens in het nieuws

    Dude, omdat Bolle Jan niet populair is, niet dé king of pop is, geen tientalle hits heeft, en zijn albums grote succes'en zijn en zijn video's ook mooi zij?

    en nu zal ik ook mijn mondje dicht houden, promise.


    Accepteren en van je afzetten,

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden
    Er word wel veel aandacht aan besteed in het nieuws, maar het enige andere nieuws wat er was was dat er meer geld vrijkomt voor bedrijven en dat Alexia jarig is en graag een stoer rugzakje voor haar verjaardag wil.
    Nou dan vind ik het nieuws over Michael Jackson wel wat belangrijker. Zonder hem had de pop/r&b etc. van tegenwoordig er heel anders uitgezien.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    Dude, omdat Bolle Jan niet populair is, niet dé king of pop is, geen tientalle hits heeft, en zijn albums grote succes'en zijn en zijn video's ook mooi zij?
    nee maar voor vele is hij balangrijker dan MJ dus het komt op het zelfde neer.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)nee maar voor vele is hij balangrijker dan MJ dus het komt op het zelfde neer.


    dit is het laatste wat ik hier of misschien ergens anders tegen jou zeg
    Maar, MJ is misschien ook wel belangrijker voor mensen dan die ene waar jij het over had is. Dus dat komt op het zelfde neer, er zijn meer mensen dat MJ belangrijker vinden dan dat er mensen zijn dat die ene gozer van jou belangrijker vinden, en ja daar ben ik zeker van.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)nee maar voor vele is hij balangrijker dan MJ dus het komt op het zelfde neer.
    Hij is anders wel zo belangrijk dat ik zelfs nog nooit van hem heb gehoord. En het lijkt me niet dat hij voor velen belangrijker was dan MJ, aangezien MJ een van de grootste sterren ooit is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    SleepingSun schreef:
    (...)nee maar voor vele is hij balangrijker dan MJ dus het komt op het zelfde neer.


    maar het is wel zo dat de meeste mensen -zoals ik- geen idee hebben wie 'Bolle Jan' is en volgens mij weet iedereen wel wie MJ is :x
    maar ik bemoei me dr niet meer mee :x


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dankjewel voor het opnemen, want ik wou dat ook zeggen maar ik houd wijzelijk mijn mond tegen haar, dus bedankt en ik ben het met jullie eens. (:


    Accepteren en van je afzetten,

    mensen ik bedoel het niet kwaat. tuurlijk is het erg dat hij dood is en ik vind het ook erg voor al zijn familie,vrienden en fans.
    maar ik blijf er bij dat er erg veel aandag aan word besteet en dat er (voor mij) belangrijker nieuws is, zoals die soldaten die zijn geraakt door een bermbom of zo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Allemaal Man In The Mirror luisteren. _O_

    LALALALALA schreef:
    (...)Er word wel veel aandacht aan besteed in het nieuws, maar het enige andere nieuws wat er was was dat er meer geld vrijkomt voor bedrijven en dat Alexia jarig is en graag een stoer rugzakje voor haar verjaardag wil.
    Nou dan vind ik het nieuws over Michael Jackson wel wat belangrijker. Zonder hem had de pop/r&b etc. van tegenwoordig er heel anders uitgezien.

    Indeed. Weten jullie wel hoeveel liedjes die wij goed vinden eigenlijk covers zijn MJ's liedjes?

    Prodigy schreef:
    Allemaal Man In The Mirror luisteren. _O_


    o.o waarom? -luistert al de hele tijd MJ-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Prodigy schreef:
    (...)
    Indeed. Weten jullie wel hoeveel liedjes die wij goed vinden eigenlijk covers zijn MJ's liedjes?

    Beat it - FOB,
    en verder kwam ik niet :'D


    Accepteren en van je afzetten,

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    Beat it - FOB,
    en verder kwam ik niet :'D


    James Morrison - Man in the Mirror


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson