• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Ik ben geen fan van hem, maar ik heb wel respect voor hem. Rip!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik wist het ook al sinds vannacht. 25 juni is precies een gevaarlijke dag; Yasmine, één van de Charlie's Angels en Michael Jackson. Alle 3 gestorven op die dag.
    En ookal vind ik hem eng of zo ( vroeger was ie niet lelijk ^^ ) toch vind ik het erg! ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Laten we hem allemaal herinneren als dit lief en schattig jongetje.

    Ik vond hem een engerd en blijf hem eng vinden. Alleen jammer x'd ik deed altijd zn moves na x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    stond ik vanmorgen op, zegt mn moeder dat hij overleden is oO
    ik schrok me rot, zeker nadat hier in BE de dag ervoor al een bekend iemand was overleden en dat ook een hele shock was ..
    Ik ben geen grote fan, maar hij heeft wel een paar goede liedjes en hij is verdomd geniaal ! echt zonde van zo'n legende, dat hij hoog aan de hemel mag schitteren ...
    R.I.P Michael Jackson.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    SweetSounds schreef:
    Ik wist het ook al sinds vannacht. 25 juni is precies een gevaarlijke dag; Yasmine, één van de Charlie's Angels en Michael Jackson. Alle 3 gestorven op die dag.
    En ookal vind ik hem eng of zo ( vroeger was ie niet lelijk ^^ ) toch vind ik het erg! ><

    Ja! allemaal op mijn verjaardag dood >.<


    Your Butt is Mine!

    Qua muziek heb ik respect voor Michael.
    Zelf zijn danspassen bedenken,nieuwe uitvinden.
    De videoclips heeft hij ook zelf allemaal bedacht.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind het zo erg!

    Micheal Jackson zal voor altijd The King of Pop zijn <3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    WillFANTASYx schreef:
    (...)
    Z'n jongste kind, het probleem is dat niemand weet wie de moeder is.
    & Nu is de vader dood. ö

    zijn familie zal wel weten wie de moeder is, of die moeder zelf zal het wel vertellen ofzo ^^ hopelijk komen er nu geen 30 moeders --

    UseSomebody schreef:
    (...)
    zijn familie zal wel weten wie de moeder is, of die moeder zelf zal het wel vertellen ofzo ^^ hopelijk komen er nu geen 30 moeders --

    Stel je voor xD
    'Ik ben mama!!' 'NEE, ikkee!! xD'


    Your Butt is Mine!

    Ik zag dat aankomen..
    Ik heb laatst nog gezegd dat hij het einde van het jaar niet zou halen, en zekers niet met die concerten.
    Helaas..

    It's too bad..

    Heb het gevolgd gister avond.. was kapot


    Love is overrated

    Ik vind het echt wel zielig voor zijn fans en familie.
    En ookal was hij misschien soms een engerd, het blijft toch een kostbaar mens.

    Ik ovnd hem altijd een creep maar nu hij er niet meer is zie ik pas alle goede dingen die hij deed in... echt vet raar ik kan haast niet geloven dat die gozer dr niet meer is....(zip)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Zo raar 0.o, ik kon het eerst niet geloven.
    R.I.P Micheal Jackson, the best.


    You can run but not hide