• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    Grapje:P


    T O K I O H O T E L < 3

    FF over die stickers.... Daar bedoel ik mee... er is een thorginisatie (ook in nederland) en daar hebben die meisjes uit italy ook aan mee gedaan. Dan komen er heel veel fans bij elkaar en dan ga je de hele stad vol plakken met th stickers.... Die orginisatie... hoe die heet weet ik niet zo.. ik kom er nog op trug... laatst hebben ze ook heel leeuwarden onder geplakt... zoek ff op youtube mert de trefwoorden http://www.youtube.com/watch?v=jJjU_vtYG5w orginisatie heet THDST of te wel Tokio hotel dutch street team supporters
    Hebben ze ook in Leiden gedaan.


    Sweet dreams will come true.

    Lypp


    T O K I O H O T E L < 3

    Zelfmoord, serieus.
    Dat is echt ABSURD.


    -

    (...)

    Idd, ik heb het net nog gedaan x):$


    hha .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    are you serious?

    craaaaazy. allemaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn kamer hangt vol met posters; het meeste vast Tokio Hotel. En ik geef ze soms is een kusj me hun verjaardag fs.XD Mjaa^^
    zelfmoord plegen en weglopen is wel nogal overdreven..


    If music be the food of love, play on!

    Wie gaat er nu posters zoenen? ô__O


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Pfft, wat is er mis met posters kussen?:Y)

    Maar dan niet te ver gaan! Ik geef gewoon een klein kusje. En ik let wel op wáár hoor! Alleen op de wang!(A)


    everything, in time

    Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Al begint het wel te vervelen als ik elke keer naar die kopjes moet kijken. Daarom heb ik ze er ook afgescheurd ¬¬'
    xoxo.


    ok

    zelfmoord om TH vind ik een beetje dom,
    jij kent ze niet persoonlijk en zij jou niet.
    weglopen zou ik ook nooit doen.
    mijn kamer is al behangen en er gaat niers af :D
    posters zoenen deed ik vroeger wel eens maar nu ook niet meer.
    en door de stad rennen met stickers zie ik mezelf ook wel eens doen THDST ROCKZ


    Be nyappy

    Like iedereen hier zegt: zelfmoord is zo wat het domste wat je kan doen! En weglopen...hmm...dat snap ik niet echt..Heel de stad volstickeren dat kan nog wel grappig zijn als je dat met zo 'n groep doet, maar dan gewoon op het moment zelf. Je kamer behangen..de mijn hangt nu niet vol van hun, maar als je de posters hebt, why dan niet ophangen? En ze kussen en van die dingen ermee doen..dat doe ik niet echt hoor [al werd ik wel eens een keertje wakker met Tom helemaal op me en zijn kop op de mijne, mijn gigaposter van bove mn bed was eraf gevalle/]


    Live for something or die for nothing