• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    xD dat paard beplakt xD had ik niet gezien , staat midden in het centrum


    Here I Am

    Ze hadden zie sickers ook in alkmaar geplakt :P zo lol XD ik vind die fans eng die vechten om voor aan te te staan :S maar die zijn gewoon in staat om een moord te plegen om voor te staan :S Sorry hoor maar dan vind ik je echt geak !!!! :|

    Ik prie pour moi (ja die zin moest ik kenne voor frans XD)

    ik hoop t voor je XD XD ik zit ook wel goed, maar niej vlakbij t podium :S XD naja, ik hoor t goed en wss zie ik t ook super goe!! :D:D:D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    wrn zijn allee Th-fan's allemaal emo of gothik XD haha ik vind da raar XD

    bijna allee XD ikke nei

    Zelfmoord plegen voor een jongen die je niet eens kent,, uhu Uhu stelltje gekken><

    zelfmoord plegen is gewoon wanhoopig zijn ik bedoel je gaat tog geen zelfmoord plegen voor iemand die jou niet eens kent oke oke al kende bill jou al jaaaaaaaaaaaaaaaren begrijp ik er wel iets van maar als niet ees weet dat je bestaat waarom zou je dan zelfmoord plegen


    don't Worry...Be gay.

    xD
    Alles doenbaar toch, Bhalve Zelfmoord miss :P

    Oké
    1. Ik hen geen emo, en de meeste th fans volgens mij wemo's, maar ik ben flechy XD
    2. Zelfmoord NOOIT ik ga mezelf niet bezeren voor iemand anders

    lisa, je heb HELEMAAL gelijk!

    ik ga nooit mezelf bezeren voor iemand anders, en vooral niet als ik ze niet eens ken! maar goed, sommigen vinden dat wel nodig, en dat is dan hun keuze...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Duuh tuurlijk heb ik gelijk het is een uitspraak uit mijn wijze mond XD

    hey, niet TE arrogant hea! :P maar toch klopte ie wel ;) ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Duuh tuurlijk heb ik gelijk het is een uitspraak uit mijn wijze mond XD


    Waaaaaaaaah! xD de de uitspraak uit je wijze mond XD


    don't Worry...Be gay.

    Oow stickeractie is niet erg :P poster kussen ook niet maar zelfmoord gaat te ver:s


    BAM!