• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    Zelfmoord plegen en weglopen?!
    Dat gaat te ver. :S


    Träume sind wirklich!!

    ZElf moord is dom o_O
    Maaruh Ik zoen ook Posters <'333
    Das Gewoon ÜberGEill <'333 (das mijn menig Hé)

    Posters zoenen kan wel hoor:P
    Maar zelfmoord of weglopen vind ik te ver gaan. Tenminste als je het voor TH doet. Als je een goede andere reden hebt niet.

    zelfmoord en weglopen gaan echt veel te ver. TH rockt... maar om daar je leven voor te gaan geven? Posters ophangen is oké.... maare van het zoenen worden ze zo snel lelijk (you know papier+water=jeugh)


    I am an idiot, I move.

    Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers re:daar heb IK de sgool mee onvijlig gemaakt(maar ze werden steeds weggehaald:(, je kamer behangen re:wat is er raar aan je kamer behangen(MET TH daarintegen is WEL raarXD, zelfmoord plegen re:heb ik weleens aan ged8 maar dat doe je nooit alleen voor TH dan moet je wel meer problemen hebben, posters zoenen re:zoenen praten en veel meer ik doe het allemaal met posters XD(verknipt hea), weglopen re:wrom zou je!....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.re:hypes zijn gestoord!
    re:nog iets gestoords dat ik doe:Bill's naam in mn arm snijden!
    (A)


    take me away

    Zelfmoord gaat erover...Da is gwn aand8 vragen...en weglopen is ook mr sgraal...Zielig!
    En Kamer behange,Posters Kusse....Dr is nx mee :P
    Ik heb mijn kamer ook bhangen Met TH-posters, ma ik ga ze ni allemaal kussen want dan bn ik tot de volgende morgen bezig:P
    Da vn die stickers gaat er wl beetje over, Heb je het zo ovr da filmpje vn die 2 meisjes uit Italie(dance)?? Da is zoo filpje op tokiohotel.de en daar zijn dan 2 meisjes en die zitten dus overal in heel die stad TH-stickers te plakken...Op banken,Pilaren (Zoo vn een gbouw) en zelfs op Kerken...Die gaan er een beetje ovr
    Xx(H)

    nhaha da ge zelfmoord pleegt om aandacht te vrage klopt ni echt he xD
    want ge zijt ondertusse dn wel al dood ze !! xD

    zelfmoord plege en weglope is egt erg!!
    hoe moet TH zich voele als ze hore dat je voor hen zelfmoord hebt gepleegd!!
    dat gaat egt tever!

    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    mm das het eerst da ik hoor.
    maakt ni uit
    zo is onze straat ook mooi
    & kunnen ze zien dat we goeie smaak hebbe xD

    Oké
    1. Ik hen geen emo, en de meeste th fans volgens mij wemo's, maar ik ben flechy XDuuum right ik zelf word gezien als goth maar ik zou veel liever visual kei willen zijn!!!
    2. Zelfmoord NOOIT ik ga mezelf niet bezeren voor iemand anders uuum zelfmoord en bezeren zijn nogal anderen dingen hea mijn Vlaams is niet egt pervekt maar bezeren is tog als je pijn hebt bij zelfmoord kun je miss even pijn voelen maar daarn aben je gewoon dood hoor XDik snij mezelf wel kijk dan BEZEER je jezelf


    take me away

    zelf mootd plege weglope

    creapy

    ik vind het allemaal bestwel heel erg overdreven eigk. Behalve kamer behangen xD
    nee ik ben niet zo'n superfan meer, tis niet leuk meer om fan te zijn, vele fans zijn echt gestoort bezig, kiddo's van 8 jaar zijn al fan! en zeg nou, een week van te voren bij een concert liggen, is dat niet een béétje overdreven?


    I wonder, does he ever think; omg there she is! <3

    Ja, vind ik ook wel.
    Je kan tog gewoon dezelfde dag.. Deden wij ook en we stonden ook byna vooraan..(cool)
    En zelfmoord plegen is gewoon kansloos.
    en kamers behangen niet. Want dat heb ik ook. ^^
    en ik heb 1x georg afgelebbert, maar toen waren we in een heeeele melige bui. Want eigenlijk vind ik Georg lelijk. (A)


    AAP

    Zelfmoord plegen :O

    Ik kus alleen Posters xD

    zelfmoord plegen vind ik egt zwak!
    ik hb posters in me kamer het enigste wat ik doe: ernaar kyken kwijlen en een kusje geven meer niet egt xD zelfmoord is een beetje overdreven.. je zelf snijden zouik ook nooit doen.=S
    xx


    C&#1103;&#1091;&#961;&#1090;&#953;C&#945;&#8467;