• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    Het meeste vind ik niet kunnen, maar ik zeg ook altijd mijn posters gedag als ik wegga XD da's een soort gewoonte geworden XD

    Ik heb zelf een rokje van TH en ik loop daar mee door het dorp.En nu heeft zelfs een meisje van mijn dorp mij herkent op quizlet n gezegt : 'Ja jij hebt toch alty TH klere aan he ?' (ni alty dus ! mja :p) Ma echt zelfmoord is veel te ver !

    ik zou nu echt nooit zelfmoord plege
    vr niks en niemand
    hoe zot kunt ge nu zijn ??

    maar de rest :P
    da zie k mijzelf wel doen xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Goss Demmi, zoek niet zo'n aandacht. Als je zelfmoord wilt plegen had je dat allang goed gedaan en ga je dat niet hier verkondigen. Damn mensen zoals jij irriteren me echt.

    Verder ben ik niet te vergelijken met andere fans :')
    Ik snap alleen niet waarom veel fans van TH denken dat je een 'emo' moet zijn ofzo? Want het ziet er vaak echt kansloos uit.

    die zelfmoord !er heeft is een meisj vo bill zelfmoord gepleegt !en ik begrijp haar wel ze schreef->bill zal altijd in men hart zijn of het nu klopt of niet !zo mooi !maar ze heeft bill wel een HEEL GROOT SCHULDGEVOEL gegevn !:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ehm dat is toch gelul meid ;-) En als het wél zo is, zou ze anders wel zelfmoord hebben gepleegd om een andere reden. Die mensen zijn niet te helpen.

    Zelfmoord gaat erover...Da is gwn aand8 vragen...en weglopen is ook mr sgraal...Zielig!
    En Kamer behange,Posters Kusse....Dr is nx mee :P
    Ik heb mijn kamer ook bhangen Met TH-posters, ma ik ga ze ni allemaal kussen want dan bn ik tot de volgende morgen bezig:P
    Da vn die stickers gaat er wl beetje over, Heb je het zo ovr da filmpje vn die 2 meisjes uit Italie(dance)?? Da is zoo filpje op tokiohotel.de en daar zijn dan 2 meisjes en die zitten dus overal in heel die stad TH-stickers te plakken...Op banken,Pilaren (Zoo vn een gbouw) en zelfs op Kerken...Die gaan er een beetje ovr
    Xx(H)


    das wel lol..
    Ik heb me kamer ook behangen met Tokio Hotel....(dance)
    Maar me laten ombouwen zoals iemand heeft laten doen is gestoord.. En zelfmoord ervoor doen is nog gefreakter....


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zelfmoord is het ergste, dat geeft ze hun zoveel schuldgevoel, wie doet dat dan ook?


    death to the one at the end of the serenade.

    TH DST is op hyves en zo vet.
    I luff that.

    En ik behang mn kamer ook, kus ook weleens.
    Maar de rest zou ik niet doen.

    weetje wat LOL is ??

    Ik en een vriendin gaan overal in ons dorp stickers ophangen van TH en rondrennen :P

    dus da's echt fun !!

    xx..x..

    als je zelfmoord pleegtvoor een band, ben je gwn labiel, sorry maar het is echt zo... ik vind ze leuk, heel leuk en ja ik droom er ook van ze te ontmoete enzo, maar ik ga me niet van ant make of met al m'n vriende breke omdat ik me wil concentrere op TH ontmoete...

    ik vind posters zoenen niet erg ofzo hoor ;)
    En weglopen omdat ik th fan ben zou ik ook nooit doen, net als zelfmoord plegen ;)


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    IK DOE EGT HELE RARE DINGEN!!!!! ZOALS: EEN HEEL RITUEEL VOOR DA IK GA SLAPUH ENSOO!!:p
    ALS ER IETS MEEJ BILL SOU GEBEUREN.... UUUHH... EERST HEEL HARD JANKUH EN DAARNA VOOR DE TREIN SPRINGEN:p!!!!! NEJ HOOR, LOL:p!!!!

    omg ik heb da ook zon ritueel voor ik ga slapen
    -Mg. normaal praat ik ier nooit over met andere mensen,,maar jullie kennen me tg niet écht . ^^-

    Xx.

    Ik zou veel over hebben voor TH maar ik gaa geen zelfmoord plegen zne.

    Ik lebber mijn posters ook af ¬¬