• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    uhh, wil ik ook!!! (die stickers)

    Maar ik wil ff zeggen, dat als je jezelf voor th snijdt, je eraan moet denken dat je waarschijnlijk niet voor altijd van blijft. En het is vervelend als je later niet kan zwemmen omdat je een litteken in de vorm van de letters BILL op je lichaam hebt ofzow.

    Enne, zelfmoord is niet zo leuk voor de jongens, die voelen zich er niet beter door als iemand voor hun het leven heeft opgeofferd.

    en stickers is dus wel leuk!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik heb R E S P E C T voorr de mense die rr zelfmoord voor plege !!
    && vraag me gwn ni wrrm - wnt kwe dr meer dn genoeg vn

    ik heb R E S P E C T voorr de mense die rr zelfmoord voor plege !![/quote
    Dan spoor jij niet. ^^ Zelfmoord is achterlijk, en al helemaal voor een stelletje tieneridolen.
    Verder, typ alsjeblieft correct nederlands, dit leest voor geen kont.

    ik heb R E S P E C T voorr de mense die rr zelfmoord voor plege !!

    Dan spoor jij niet. ^^ Zelfmoord is achterlijk, en al helemaal voor een stelletje tieneridolen.

    Verder, typ alsjeblieft correct nederlands, dit leest voor geen kont.

    umm bomba ik heb hier nog nooit iets gezegt xD

    IK DOE EGT HELE RARE DINGEN!!!!! ZOALS: EEN HEEL RITUEEL VOOR DA IK GA SLAPUH ENSOO!!:p
    ALS ER IETS MEEJ BILL SOU GEBEUREN.... UUUHH... EERST HEEL HARD JANKUH EN DAARNA VOOR DE TREIN SPRINGEN:p!!!!! NEJ HOOR, LOL:p!!!!

    omg ik heb da ook zon ritueel voor ik ga slapen
    -Mg. normaal praat ik ier nooit over met andere mensen,,maar jullie kennen me tg niet écht . ^^-

    Xx.


    Wel goed dat je het tog zegt, ook al kennen we je niet (Y)
    Ik heb dat ook, zo'n ritueel. Alleen het heeft niets met tom of bill te maken, gewoon een vaste volgorde, zodat ik zeker weet, dat ik niets vergeet. Zo weet ik ook altijd of ik niets kwijt ben enzo.
    Zo zie je maar iedereen is wel een beetje raar(yeah)


    Wij vinden, dat zelfmoord er over gaat.
    Ze zeggen dat zelfmoord genetisch bepaald is hea :O
    Dus ge doe dat ni zomaar !!

    Posters kussen doen wij ook zenn :D

    Dat wast =)


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Weglopen en moord,

    posters kussen oke, dat doet iedereen weleens voor de grap ofzo ook, maar zelfmoord is niet voor de grap


    My fairytail stinks, does yours?


    Ho, ik vind het echt nergens op slaan dat sommige zeggen dat als je zelfmoord pleegt voor TH dat je aandacht nodig hebt.
    Sorry hoor maar die mensen hebben dan de érgste problemen met zichzelf en niet met "aandacht willen".


    I recycle my thoughts.

    ik vind zelfmoord plegen echt overdreven, dan heb je er toch niks aan, wat berijk je er mee, oké de dood ja.... xD
    dat klinkt vast heel gemeen, maar zo denk ik er over...

    zelfmoord... xd


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik vind het egt debiel als je zelfmoord pleegt, das ook lullig tegen over th.. hoe moeten zij zich voelen./

    idd...vinn ek ook...Hoe moeten Bill,Tom,Gustav,Georg zich daar nu bij voelen als meisjes al beginnen zelfmoord te plegen voor hun...Niet echt om te zeggen een hele eer,é...

    -xXx-


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    ik vind het vet kansloos/zielig om zelfmoord te plegen, ik bedoel, wat heeft het voor zin? niks? ja!
    en voor de rest, die stickers vind ik wel cool, als ik in de stad loop: "hee TH!"
    voor de rest ik heb 97 posters (A) maar ze hangen niet allemaal op, ik heb er geen zin meer in XD ik had eerst heeel me kamer met posters, maar ze zijn er voor de helft al af.
    is er iemand weggelopen vanwege th? en dan.. wat zou je dan doen..? heeft ook geen zin<<--
    en ehm posters zoenen... nou ja niet allemaal, kijk eentje dan:P daar zit echt een hele vlek van lipglossXD oh en een vriendin had ook een poster gezoend (terwijl ze th eigenlijk niet leuk vind) die met bill in zn zwembroekXD ze vond hem daar sexy. oh zij ging ook reden uit dr hoofd leren, zong ze in de klas: und sex liegt du hier ofzoXD


    You'd took my breath but I'll survive.

    Zelfmoord plegen vind ik wel erg ver gaan.
    Maar je posters zoenen vind ik eigelijk wel normaal, als je daar nou beter door kan slapen? xd Ik ging zelf trouwens een keer voor de lol mijn lippen helemaal rood makenen toen Tom een kus op zn wang geven xP


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Okee Zoenen en rond rennen met stickers op me kop doe ik wel
    maar zm,en weglopen
    dan zat ik hier nu niet
    Absurt
    dat zm!
    weglopen is nog wel normaal maar
    ook absurt


    what the fck is a signature :8