• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    weglopen en zelfmoord plege ga derover mer de rest doe ik zelf ook wel is dus ja :P


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Dat heb ik al 10000x geprobeerd zelfmoord en loop weg ik doe eigelijk alles wat hier staat..
    en snijden tekeingen maken van th..

    en me leven verkloten heb ik al 100000x gehoord van ieder1..

    Mijn beste vriendin... ze pleegde zelfmoord... voor bill :'( ik heb het al 3 keer geprobeert want mijn leven heeft geen zin zonder haar :'(

    neen niet doen!!
    dan gebeurt hetzelfde met je familie en vrienden
    je wilt tog niet dat ze zich ook zo rot voelen als jy nu!!

    zelfmoord is zowiezo stom
    maar aan de ene kant al je egt geen uitweg ziet
    maar praat er over
    ik denk da degene die zelfmoord hebbe gepleegd voor TH dat ze ook wel andere probs hadden
    en dat da fataal is geweest:(
    pleeg geen zelfmoord,praat er over
    en ja soms overdryven fans en denken ze dat elke fan zo gestoord is als hun
    natuurlyk dat ze raar kyken nar TH-fans

    het is stom om zelfmoord te plegen, TH voelt zich daar ook klote door als ze dat horen.


    You've got all the right moves.

    Zelfmoord gaat erover...Da is gwn aand8 vragen...en weglopen is ook mr sgraal...Zielig!
    En Kamer behange,Posters Kusse....Dr is nx mee :P
    Ik heb mijn kamer ook bhangen Met TH-posters, ma ik ga ze ni allemaal kussen want dan bn ik tot de volgende morgen bezig:P
    Da vn die stickers gaat er wl beetje over, Heb je het zo ovr da filmpje vn die 2 meisjes uit Italie(dance)?? Da is zoo filpje op tokiohotel.de en daar zijn dan 2 meisjes en die zitten dus overal in heel die stad TH-stickers te plakken...Op banken,Pilaren (Zoo vn een gbouw) en zelfs op Kerken...Die gaan er een beetje ovr
    Xx(H)


    Heb je die URL?


    Be Yourself!

    Mensen die zelfmoord plegen, vindt ik aardig triest.

    Om het zo maar even ronduit 'bot' te zeggen.

    Sorry als ik mensen hiermee beledig ^^

    Ik vind het ook triest, en daar ga ik geen sorry voor zeggen.
    Zelfmoord doe je niet voor mensen o.d. maar voor jezelf. Als je geen uitweg meer ziet of er geen uitweg is ergens vandaag. Als je verschrikkelijk deppressief bent en er geen kans meer is eruit te komen. Niet voor aandacht of mensen.

    Ick denk die die zelfmoord plegen of weglopen fzooxD
    want anders ben ik ook eng xD en dat wil ik niet xD

    posters likken en zelfmoord plegen:O dat gaat me egt te ver


    <3

    ik zoen mijn posters voor de lol als mijn vriendinnen er zijn zeg ik emt zo'n hele geile stem tegen bill poster: hey geile beer volgens mij heb jij wel zin in een lekker tongworstel partijtje of niet lekekr stoeileeuw van me *kreun kreun*

    xx

    alleen dan doe ik het niet met tong :P das wel goor je poster lebberen

    xx

    ik ben fan van tokio hotel ma er hangen ook nog posters van andere artisten in mijn kamer als alles in je kamer van tokio hotel is dan is het wat te veel te


    xX_tink_Xx

    Ik vind het egt debiel als je zelfmoord pleegt, das ook lullig tegen over th.. hoe moeten zij zich voelen./


    ik vind zelfmoord ook super dom toen bijv. met take that toen ze uit elkaar gingen 1000enden mensen die zelf moord pleegden voor niets omdat ze daarna toch weer bij elkaar kwamen da's toch lullig en moet je nagaan hoe kut tokio hotel zich dan wel neit voelt ik zou dan denken :fijn zijn we beroemd maken mensen een einde aan hun leven voor ons wat heb ikn uo aan een of andere dooie fan dan heb ik er liever een die leila heet een veel te wilde fantasieen heeft :P

    xx-you.know.who.AGAIN.

    Zelfmoord gaat me ook ietsje te ver... :S Dat vind ik gewoon erg als mensen dat doen =( dan weetje ook dat ze zich echt niet goed voelde in hun vel enz.

    Kamer behangen vind ik niks op tegen =D Dat doe ik zelf ook..

    Posters zoenen doe ik altijd met mijn vriendinnen om te lachen =D best nog wel fijn x'D x


    Tanya is de beste.