• Welke fans zijn egt eng. Die door de stad rennen met tokio hotel stickers, je kamer behangen, zelfmoord plegen, posters zoenen, weglopen....
    Was nog gewoon een hype en was gewoon gestoord.
    (A)

    diegene die zelfmoord plegen en weglopen

    ik zoen mijn posters ook nou en(cat)

    alleen dat zelfmoord vind ik erg , derestdoe ik namelijk ook , behalve me posters zoenen want dan krijg je der zoon lelijke vlek op xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    en weglopen ook niet! xD die was ik vergeten


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Ik vind het weg lopen en zelfmoord...
    ik zou pas zelfmoord plegen als een van hun dat ook zou doen... echt dan kan ik het ook niet meer aan .. bedoel mijn leven is al niet zo'n fijn leven.. maar ik hou vol.. maar als een van hun ,, hun leven beeindig valt mijn leven ook in duizendstukje het lijkt nu net of ik geopsedeert door die gasten ben maar nee dat is niet zo... het komt omdat ik bijna niemand heb enzo.


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    Een poster zoenen, oké. Kan er nog mee door. Maar zelfmoord???!!! Dat is echt gestoord!!

    ik heb me kamer ook met posters behangen en ik kus ze niet
    ik kus wel een foto van me oude pony:P
    maar zelfmoord gaat egt veelste ver denk eens na hoeveel mensen je er pijn mee doet. en dan heb ik het ook niet eens over th hoe moeten zij zich dan wel niet voelen. en weglopen is een beetje heel erg zielig


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    zelfs in postervorm kunnnen ze super goed zoenen meot je nagaan hoe het is als je in het echt met ze zoent yummi :P:$

    Ik doe GEEN van allen.. Behalve de posters ophangen of CourseeE:P

    Ghee.. AMar ZElfmoord gaat echt té ver.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Ik doe geen van allen. Zelfs geen posters, want ik heb er geen spul voor, te weinig posters en op mijn deur zie je ze niet. (Hangen dingen op.) Oja, en mijn muren worden lelijk van plakband.

    ik doe daar ook niets van O_____o

    Zelfmoord is zielig! Niet alleen voor jezelf, maar voor je hele familie, gwn omdat je niet by een rockster kan zijn!...

    Er zijn maar 4 meisjes die het geluk zullen hebben om met een bandlid van Tokio Hotel iets te beginnen.
    Terwijl er dat miljoenen zijn! Tjha..pleeg je toch geen zelfmoord voor? Volgens mij moet er dan al wat meer achter zitten, als je zoix doet...

    x


    ' Yes, music is the new religion_

    De fans die zelfmoord plegen. Daar zijn trouwens meerdere gevallen van: twee meiden pleegden zelfmoord door de black metal band Anorexia Nervosa. Volgens mij staat dat ook op wiki. Dat is echt ziek, als band zou ik me echt vreselijk voelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zoen posters (A)
    Dat is gewoon vet gaile sex joh ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Zelfmoord plegen gaat mij te ver, maar posters kussen doe ik wel x) En bij ons in het dorp hangt het vol met TH stickers, ik weet alleen niet wie het gedaan heeft x) Maar die stickers zijn allemaal verscheurt-_-


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik zoen posters

    Dat is gewoon vet gaile sex joh ^^


    Idd, ik heb het net nog gedaan x):$


    T O K I O H O T E L < 3