• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    iedreen was altijf bezig over th die ik kende en ze vroegen mij of ik die oek kende ( ik kende ze nie ) en ik zij da ik ze wel kende

    ik was op een dag naar tmf aan he kijken en ik hoorde een liedje dat ik nooit eerder had gehoord ik luistere ( en keek ) nr het liedje en toen had ik door dat het th was ,,

    ik ben meer beginen opzoeken en ik was op slag verliefd op billie(H)....hij moest maar nie zo knap zijn ... en toen mijn briendinnen th -fan werden kon ik zeker nie zwijgen over hun en ja... nu wet iedrn da ik th-fan ben zelf mijn leraars op school...


    ok da was nie intressant ma bon

    wel
    Muh zus kwam eenkeer af met : Ken je een groep : Tokio Hotel ? Da's naar het schijnt een Nederlandse groep.
    Ik zeg : Nee ken ze niet.
    Weken later zie ik ineens een clip.
    Okéé die noemt dus Monsoon.
    Ik keek naar de mensen en dacht : OMG ! Is dat nu een meisje of een jongen in die auto?
    Als het een jongen is is het een homo zeker weten.
    Maar denk toch eerder een meisje.
    Een paar dagen later hoor ik DDM op de radio.
    Muh ma zegt : Hé Nena heeft een nieuw liedje !
    Ik zeg : jammer maar da's Nena niet da's Tokio Hotel , een bende jannette [Ik schaam me ervoor dat ik dat allemaal heb gezegd !]
    Volgende dag : Monsoon op de radio.
    Ik en me zus zitten te zeggen : Oh nee ! Niet die homo's op de radio ! Zo'n k*t lied !
    Na een tijdje begon ik stilletjes aan hun teksten mooi te vinden en Bill echt een hottie te vinden.
    En nu jah ben ik über fan !
    Dus het komt allemaal eigenlijk door het uitschelden enal :$
    Zo ben ik dus fan geworden !
    Rare manier hé....xxx...xx...

    Nja er was een vriendin bij me, en ze liet Bill zien en zegt: DAT IS TOG EEN WIJF?! IK egt zo: uhm.. nja.. ehm.. ja...? Nja toen hoorde ik DDM en vond het gwne en leuk lied, ik wist al dat ze megapopulair waren, maar had gwn zoiets van: hm... ok... toen ik op youtube zoeken en was metéén verkocht ze waren gwn zo grappig, melig, gezellig en maakte leuke mzueik ;)


    BAM!

    Eerst was ik geen fan.. En kon ik ze totaal niet horen.. Maar mijn zus was fan, dus dat was elke dag th dat oplag.. En hoe meer ik ze hoorden hoe beter ik hun muziek begon te vinden.. En toen ze dan uiteindelijk de tmf awards waren, die ik heb moeten volgen op tv(had wel kaarjes, maar mn opa werd die dag begraven), ben ik fan geworden.. En geen klein beetj moet ik zeggen :p

    euhm,, een vriendin stuurt clipje vn monsoon door en vraagt of die daar zingt een vrouw is of ni ?
    ik zei da da een hete gast was en dan vooral die gitarist (tom dus.. ma da wist ik toen nog ni..) ik vond ht liedje mooi,, dus heb ik meer opgezocht en nu ben ik helemaal gefreakt door hun ! vooral tom ! (H) x


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik vodn Schrei! mooi,, maar ik wist niet wie dat zong ofzo,, toen kwam monsoon uit.. mijn moeder wilde steeds weer dat clipje zien op de tv als die erop was -_-'. ik vond Bill net een kikker [ik associeer mensen soms met dieren -_-'] Toen kwam ik terecht op de middelbare en een vriendin van mij is er fan van en zij heeft mij fan gemaakt x]
    lol hea?? xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Door mijn super hotte vriendin !

    ik ben fan geworden door...:
    een heeele goede vriendin van mij was fan... en zo ben ik fan geworden


    ga ook met haar naar een concert en een andere vriendin van me:D:D:D:D

    xx (H) th!!whoewww

    mijn (ex)vriendin was fan ervan en toen heeft ze mij ook aangestoken TOKIO HOTEL FOR LIFE!!!


    you will be my forever and ever.....

    Ehm via een (ex)vriendin. K zag monsoon op youtube en k was in 1 klap verliefd op Bill(A) Maar voordat k me begon te realiseren dat k Bill leuk vond. Vond k de muziek super. Dus al zou ik Bill niet leuk meer vinden(what never gonna happen) Blijf ik fan


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    nou door monsoon vond ik ze al supergoed en daarna op vakantie kwam ik paar meisjes tegen die fan waren en die vertelde me heel veel shit over ze en toen vond ik ze nog beter.. xD
    maar toen ging het beetje over en later vond ik don't jump op het internet en dat was zo'n geweldig nummer dat ik meteen de hele cd heb gedownload.. en later ging ik gewoon al hun muziek downloaden en plaatjes zoeken en naja toen was ik dus fan xD


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    Een vriendin van mij was fan. Zelf had ik toen nog nooit gehoord van Tokio Hotel. Volgens mij heb ik ze ooit gezien met Schrei (volgens mij in 2003, toen was ik op vakantie in Duitsland(H)). Het eerste wat ik dacht: Wat een lelijk wijf is dat! En wat een verschrikkelijk lied, dit kan je geen liedje noemen. Het is alleen maar krijsen.

    Ff back to story. Toen ik thuis was, ging ik achter de computer zitten en naar clipjes.nl. Daar zocht ik naar Tokio Hotel. Het eerste liedje wat ik hoorde was Spring nicht (H)(H)(H) Ik zat met tranen in mijn ogen te luisteren. Zo mooi vond ik het. Spring nicht is meteen mijn lievelingsliedje geworden. Toen heb nog Monsoon, Rette mich en Durch den Monsun geluisterd en heb alle liedjes gedownload.


    Think before you act.

    Nooou my story

    ik zat op badminton [ enige sport, x'D , let wel op het woordje zat
    en 2 vriendinnen hadden eerst CD's meegenomen en weet ik veel , toen vond ik het mar dom , Toen hoorde ik monsoon op TMF en dacht , omg! wat een meisje zit daar in de auto , toen ben ik op gaan zoeken [ monsoon] en toen kwam ik ook nog andere liedjes tegen die ik egt super goed vond, zo is het eigelijk zeg maar begonnen , ben nu fan sinds vorig jaar zomervakantie :D


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    uh,, ik was in Duitsland op vakantie, twee jaar geleden ofzo, was nogal een regenvakantie dus ik keek vrij veel tv... en toen kwam SCHREI voorbij :)
    1e x vond ik het echt takkeherrie, maar daarna viel het wel mee.. toen ik thuis kwam ging ik flink googlen en downloaden enzo...
    en daarna cd's en posters enzo gaan kopen :)

    gwn toen Bill voor et eerste in de joepie stond heb ik der iet van opgezocht en ja vant een komt ander ^^


    Take The Past, Burn It And Let It Go