• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    Bij mij was het eigenlijk wel grappig, ik was fan van hun maar ik zei het NIEMAND omdat ze nogal schaamtelijk zijn hé XD en ik had een vriendin en die had hetzelfde probleem, dus we zeiden dat nooit, maar toen werden ze bekent en vroeg men vriendin, eeh ken jij tokio hotel? en ik zo van, eeh ja en zij zo, en eeh vind ge die goe en ik zo van ja (en ik was echt bang voor der reactie XD) en dan zei zo: EINDELIJK iemand die ze ook goed vnd, ik dacht da ik alleen ging zijn XD

    Xx

    Gwn Monsoon bleef maar in mijn hoofd zitten en als er een lied in mijn hoofd zit moet ik dat alsmaar downloaden
    heeft iemand nog een een lied doorgestuurd en dat was DDM maar die kan je niet echt meerekekn want die kende ik ook van op tv
    dan heb ik hun gegoogeld kwam ik op Ready Set Go uit en zat ik daar mee in mijn hoofd enz... Toen dacht ik van ga ik eens fotos van hun zoeken
    dan begin je cds te kopen en ben je vertrokken zou iki zeggen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had een paar keer van hun gehoord. En toen steeds meer mensen om mij heen wat over hun zeiden, werd ik erg nieuwschierig. Eerst luisterde ik Schrei en maar een paar andere en toen zijn het er steeds meer geworden.


    Thank you that it is the morning of another day..

    in de zomer vakantie stond bij mijn horrescoop dat monsoon van Tokio Hotel mijn zomer muziek zou zijn. eerst d8 ik: nee niet Tokio Hotel, die zijn zo saai (vond ik door de clip omdat ie zwart wit is, maar ik keeknooit langer dan 3 sec.) ik ging luisteren en het was best een mooi nmmr dus ik ging meer opzoeken over TH en zo vond ik heel veel sites, heel veel liedjes en zo is het opgebouwt en nu kan ik niet zonder TH(H)(H)(H)(H)(H)(H)(typing)

    in de zomer vakantie stond bij mijn horrescoop dat monsoon van Tokio Hotel mijn zomer muziek zou zijn. eerst d8 ik: nee niet Tokio Hotel, die zijn zo saai (vond ik door de clip omdat ie zwart wit is, maar ik keeknooit langer dan 3 sec.) ik ging luisteren en het was best een mooi nmmr dus ik ging meer opzoeken over TH en zo vond ik heel veel sites, heel veel liedjes en zo is het opgebouwt en nu kan ik niet zonder TH(H)(H)(H)(H)(H)(H)(typing)

    kheb ze voor het eerst gezien in de joepie
    dat was gwn een interview
    later het clipje van DDM op jim
    & opzoekwerk gdn enzo...
    éé voila zo ben ik fan geworden .
    xxxx

    Ik vond DDM All leuwkk maa Had tege niemandd Gesegt
    Toen Kwamm Trough the Monsoon uit Toen werd me zusje fan en toen ging ze steeds tokio hotel luistere en zoo bn ik fan gworden :D:D EN KAnn Niee meer zonder :D:D

    k kan er een uitgebreid verhaal van maken .. maar laten we het kort houwe

    ik zag monsoon op tv langskomen, en liet dieje maar voor een keertje opstaan, want stond in interactive charts en dat keek ik aaaaltijd ..
    dus ik zag toen Bill voorbij komen en werd mteen fucking verlieft .. dan ging ik het liedje ook downloade en moest gwoon kei vaak janke als ik het hoorde .. omdat de tekst gwoon perfect was ...
    dan .. ging ik ook nog ff verder tjekke
    zo ongeveer werd ik fan

    gewoon heel simpel ik heb ze zo ongeveer meer dan 2 jaar geleden op tv gezien met Durch Den Monsun en ik vond het massz goed dus ben ik op internet gaan zoeken over hun ^-^
    Als we dan in Lille waren had ik hun cd gezien en die heb ik dan direct gekocht ^-^


    But love's a malady without cure

    ik ben fan geworden in de Monsoon tijd. dat vond ik echt een super goed nummer. toen heb ik alles van hen gedownload en kwam ik erachter dat het echt een keigoede band is! mijn ouders en broertje vinden het ook niks :P me broertje vind het ook een stelletje meisjes.... maar jah, boeit mij wat!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn beste vriendin zei dat TH helemaal afschuwelijk was de muziek was slecht en de jongens een paar homo's. Dus toen werd ik nieuwsgierig en ging ik er naar luisteren en ik vond het eigenlijk heel goedxD en toe werd ik fanxD

    Het was Augustus ik kwam terug van een maand van mijn vriendin te logeren! Men moeder babbelde wat met haar moeder (boeiend >_<) ik verveelde me en zetten me achter de tv! samen met men vriendin, ik zapte wat en kwam op TMF terecht! Toen iemand zij van Hier is het lieke "Monsoon" van Tokio Hotel ik dacht van "wtf een nieuwe meiden groep! na monsoon ging men vriendin naar huis, al snel vondt ik die persoon met de zwarte haren een knappe! ik zocht ze op en zag de naam Bill[/b] staan! en de andere hun namen Tom, Gustav en Georg ik zocht verder en kwam ook zo op Quizlet terug! toen ik niks meer voor die Bill had, had ik het meer voor Tom (nu nog) in elke winkel vroeg ik achter de band, bijna niemand kende ze! >_< een week later kwam ik terug en iedereen had iets van tokio hotel speciaal voor mij Ö_Ö leuk dacht ik nu ben ik bijna 1 à 2 jaar fan![/b] >31-O8-2OO6 de datum dak zo voor het eerst hoorde en zag IK HEB GEEN SPIJT DAK FAN BEN!

    Een vriendin kwam ermee en toen ging ik op youtube kijken, vanaf die dag is niets meer hetzelfde geweest =) was al gelijk verslaafd aan al hun liedjes!


    There is no harm, in being yourself.. &#9835;

    Door Silke, mijn best vriendin!!! I love Her!!!


    Let me be me...

    Per toeval kwam ik bij DDM terecht.
    En toen vond ik het meteen goed. x)
    En zo leerde ik ook Ready Set Go! kennen. (:
    Toen ging alles z'n gangetje en werd ik helemaal fan. x')