• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    Eerst kende ik geen enkel liedje ma kwist wel hoe ze der uitzage. Ik vond da ze der nie uitzage!!!
    Het meisje dat naast me zat in de klas was helemaal gek van Bill en had een (half)naaktfoto van hem in haar agenda zitten en toen ik die zag (H)(H)(H)(H)

    een tijdje later hadden we eucharistieviering en ze vroegen de leerlingen voor liedjes. Mijn vriendin had toe 'heilig' aanbevolen en dat draaiden ze. Op de viering zelf sliep ik natuurlijk half maar een week later za ik nog altijd met dat liedje in mijn hoofd! Ik zocht nog wat liedjes en biografien en foto's en van het een kwam het ander.


    nu hebben tom en bill mijn hart gestolen!(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    ik was ze eigenlijk met tugba aan het uitschelden :$(zip)maar toen trough the monsoon uitkwam dacht ik steeds etzelfde ''steletje wijfen'' op een dag kwam reaction en daaromder kon je sms'en en iedereen vroeg zo ''komt th op award uitrijking enzo'' ik werd boos en ik deed de tv uit xx] 1 dag later kwam th op tmf de clip van trough the monsoon ik dacht : hmm laat ik maar een kans geven en toen werd ik STAPELVERLIEFD op bill(H) en nu is dat dus al 4 jaar maar ben vreemdgegaan naar tom x'D

    Nou komt t hoor:P

    Ik ging een x bij Lisa logeren xD

    En toen werd ik GEDWONGEN de Tokio Hotel DVD te kijken:|
    En de hele nacht door TH te luisteren


    En tja...toen waren ze helemaal zo slecht nog niet(A)

    x


    hou je mond joh =')

    ergens ooit in een van de joepie (die vn begin juni 2007 x'D) stond: Tokio Hotel Nieuw maar Naughty dus ik gauw doorbladeren en totaaal verliefd dn ben ik monsoon gaan beluistere en t gevoel dak daar bij kreeg heb ik nog elke keer opnieuw en daarom hee da lieke echt iet speciaals vr mij!! en t heeft toen nog kei lang geduurd eer TH nog is in de joepie stond mjaa ik was de hype dus wel VOOR Ö ik liieft hen zoooo! <3<3

    ik was ze eigenlijk met tugba aan het uitschelden :$(zip)maar toen trough the monsoon uitkwam dacht ik steeds etzelfde ''steletje wijfen'' op een dag kwam reaction en daaromder kon je sms'en en iedereen vroeg zo ''komt th op award uitrijking enzo'' ik werd boos en ik deed de tv uit xx] 1 dag later kwam th op tmf de clip van trough the monsoon ik dacht : hmm laat ik maar een kans geven en toen werd ik STAPELVERLIEFD op bill(H) en nu is dat dus al 4 jaar maar ben vreemdgegaan naar tom x'D
    al 4 jaar??? welke awarduitreiking?? toch ni de TMF awards?? ds vorig jaar..

    ik had volgens mij wel is schrei gehoard maar toen in 2007 toen monsoon uit kwam of ergens in februari of maart dat in de girls een th poster kwam ben ik fan geworden omda ik de muziek enso ging luisteren ;)

    Ik Was Op Youtube Wat Rond Aant Kijken Toen Zag Ik Schrei,( 2006 ) Ik vond het wel een leuk nummer en Bill Viel me meteen op :D Jhaja Hemelse Verschijning x'D
    Daarna Had ik De Joepie Gekocht En Daar Stond Tokio Hotel In. Bill Had er langer haar. ( 2007 ) Tussen ide tijd hadk wel nog een paar liedjes van hun beluisterd maar niet echt zoveel . Toen ik hen in de joepie zag ben ik meteen weer steeds meer over hen gaan opzoeken En sindsdien eig. :P

    ni echt intresant mjuah xD

    ergens ooit in een van de joepie (die vn begin juni 2007 x'D) stond: Tokio Hotel Nieuw maar Naughty dus ik gauw doorbladeren en totaaal verliefd dn ben ik monsoon gaan beluistere en t gevoel dak daar bij kreeg heb ik nog elke keer opnieuw en daarom hee da lieke echt iet speciaals vr mij!! en t heeft toen nog kei lang geduurd eer TH nog is in de joepie stond mjaa ik was de hype dus wel VOOR Ö ik liieft hen zoooo! <3<3


    er zijn véél die hen vn toen ongeveer kende denk ik x'D
    allé ik toch haha


    k ken zu vn 2 jr gelede..
    door een jongn in mn klas di wass gnzz gefreakt door TH nso((mah di dacht well da Bill een meisjj wass!!Ö,, sinds da di wist da da ni jongn wass, wass di gn fan mr!omg=p) mrjha vn toen duss en di had daar een liedj vn latn horn ((schrei)) en kvon di direct goedd!! duss bn k daar vnalles vn gn opzoeke en jha sinds 2 jaar gelede bn ik supr Grote Fan!!(H)

    dahh wass ongeveer myn vrhaal..xD

    xx

    En owjha..
    vnaf da k ne fto vn hun gezien had vond k ze oowk geweldig mooii en appart nso.. ((tzyn dn oowk PrachtJongens!!(H))) ^^

    Whahah dat weet ik nog wel xD

    Ik was met me pa de duitse top of the pops aant kijken,ik was nog vet klein 11 jaar ofzo =$ Toen zag ik opeens Tom & Bill die mee hielpen met presenteren en later gingen ze ook optreden. Ik vond Bill zo apart dus ben ik vaker naar hun gaan luisteren..En zo was er een nieuwe fan geboren x]

    xx

    Ik had ze voor het eerst in de Joepie gezien en daarna op de radio gehoord en vanaf de eerste keer dat ik ze hoorde, vond ik ze leuk !!

    xD

    bij mij is het niet z'n lang verhaal.


    een vriendin(E.) was fan en toen heb ik het een beetje van haar over genomen. en dat was het al....

    haha....

    xxxmyyy

    bij mij veeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang verhaal als je het echt wilt weten vraag het dan maar :P

    Myn vrienden waren allemaal helemaal gek van Tokio hotel, en toen hebben ze my steeds filmpjes en liedjes en foto's laten zien enzo en toen vond ik ze ook leuk Especially Bill