• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Eens
    In zijn verkeisings plan stond letterlijk dat Christelijke en Joodse scholen moesten bestaan maar moslimscholen moesten gesloten worden.
    Dat is discriminatie.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 14:48 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Eens.


    The way we live, is the way we die

    Eens.

    Oneens, hij uit alleen zijn mening.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Exercitus schreef:
    Eens
    In zijn verkeisings plan stond letterlijk dat Christelijke en joodse scholen moesten bestaan maar moslimscholen moesten gesloten worden.
    Dat is discriminatie.


    dat vind ik dus ook. ik vind niet dat je mensen daarom kan beoordelen. dat is niet normaal.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Sowieso, maar hij uit ook zijn mening. Hij is eigenlijk een mooi voorbeeld van hoe slecht de wet is in Nederland.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 14:50 ]


    Life is hard and then we die

    nerveus schreef:
    Oneens, hij uit alleen zijn mening.


    oke, dat mag je zelf weten maar ik vindt dat hij het wel wat minder mag doen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    nerveus schreef:
    Oneens, hij uit alleen zijn mening.

    Las hij discrimineert mag hij dat toch niet zeggen? (niet aanvallent).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Las hij discrimineert mag hij dat toch niet zeggen? (niet aanvallent).


    Misschien is het discriminerend, maar iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en hij doet dat op zijn manier.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ja, maar hij heeft wel goede standpunten! (:


    It's not the same without you.

    Eens


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eens. Ik snap Wilders' punt dat buitenlanders de moeite moeten doen om de taal te leren. Maar Wilders zelf is een racist. De dingen die hij over de Islam zegt kunnen niet. En dan ook enkel op de Islam, over andere geloven heeft hij het haast nooit gemunt.


    All this dampness is damp.

    nerveus schreef:
    Oneens, hij uit alleen zijn mening.


    Smiling but close to tears.

    nerveus schreef:
    (...)

    Misschien is het discriminerend, maar iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en hij doet dat op zijn manier.

    De eertse wet in de grondwet is dat je niet mag discrimineren,dus volgens mij mag dat niet altijd.

    Welke mening kan he hebbe door te zeggen dat Christelijke en Joodse scholen moesten bestaan maar moslimscholen moesten gesloten worden?
    Dat is pure discriminatie,toch.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall