• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hij heeft niets tegen de Islam, hij heeft wat tegen de mensen die het veel te bont maken. Van die mensen die veel te ver gaan en hun eigen regeltjes gaan verzinnen. Dan beweren ze nog dat die in de Koran staan, maar natuurlijk is dat niet zo. En hij heeft ook wat tegen Islamieten die zich niet willen aanpassen aan onze cultuur. Vrouwen die geen hand willen geven en vrouwen die gewoon hun hoofddoek blijven dragen. Hij vindt dat ze zich moeten aanpassen als ze hier willen wonen. Best een goed punt, maar dan moet hij het toch iets breder trekken, want het zijn niet alleen een kleine groep Islamieten die zich niet willen aanpassen.

    Dat is inderdaat niet alleen in de Islam zo,waarom praat hij dan alleen over de Islam?
    En nu we het toch over vrijheid van mening hebben,nederland kent ook vrijheid van geloof en cultuur, dus waarom mogen vrouwen dan geen hoofdoek dragen,Katholieken dragen toch ook een kruisje?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Helemaal compleet, 100 % mee eens.


    wth.

    Ik had een programma hier over gezien en dat was een marokaanse vrouw die ook voor Wilers zijn ideeën was. Zoals ze uitlegde dat er in de bijbel bijna niks in staat van vermoorden behalve he kruisigen van Jezus terwijl er in de Koraan staat dat Mohammed ik weet wel niet hoeveel mensen op een avond ondhoofde. Dus die kleine marokaanse kinderen krijgen dus vanaf de leeftijd van 7-8 jaar leren dat er allemaal mensen worden vermoord en dat dat heel normaal is. En dat is wat Wilders dus niet wilt, hij wilt niet dat kinderen al van jongs af aan leren dat je mensen kan vermoorden enzo. En natuurlijk is hij gewoon niet blij van de marokanen enzo da ze in Nederland zijn. Maar ik was het helemaal met die vrouw eens.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat is inderdaat niet alleen in de Islam zo,waarom praat hij dan alleen over de Islam?
    En nu we het toch over vrijheid van mening hebben,nederland kent ook vrijheid van geloof en cultuur, dus waarom mogen vrouwen dan geen hoofdoek dragen,Katholieken dragen toch ook een kruisje?
    Omdat dat geen uiting van cultuur is, in principe. Dat is een regel die mannen hebben verzonnen. Dat staat helemaal niet in de Koran.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hij heeft niets tegen de Islam, hij heeft wat tegen de mensen die het veel te bont maken. Van die mensen die veel te ver gaan en hun eigen regeltjes gaan verzinnen. Dan beweren ze nog dat die in de Koran staan, maar natuurlijk is dat niet zo. En hij heeft ook wat tegen Islamieten die zich niet willen aanpassen aan onze cultuur. Vrouwen die geen hand willen geven en vrouwen die gewoon hun hoofddoek blijven dragen. Hij vindt dat ze zich moeten aanpassen als ze hier willen wonen. Best een goed punt, maar dan moet hij het toch iets breder trekken, want het zijn niet alleen een kleine groep Islamieten die zich niet willen aanpassen.



    mhaaaaaah, sommige dingen oke. taal en dingen die je gewoon doet en hier horen. maar wat wel zo is. nederland bestaat eigenlijk uit allemaal culturen. ik denk dat als de islam hier niet is het heel anders zou zijn in slechte zin. Ik vindt dat je zelf mag bepalen of je een hoofddoek draagt ofzo. maar boerka's gaan wel te ver, je moet wel ogen kunnen zien en een gezicht. maar ik vindt dat je zelf mag weten tot hoever je je aanpast, als je je maar wel goed blijft gedragen en je aan de regels houdt


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Italie schreef:
    Ik had een programma hier over gezien en dat was een marokaanse vrouw die ook voor Wilers zijn ideeën was. Zoals ze uitlegde dat er in de bijbel bijna niks in staat van vermoorden behalve he kruisigen van Jezus terwijl er in de Koraan staat dat Mohammed ik weet wel niet hoeveel mensen op een avond ondhoofde. Dus die kleine marokaanse kinderen krijgen dus vanaf de leeftijd van 7-8 jaar leren dat er allemaal mensen worden vermoord en dat dat heel normaal is. En dat is wat Wilders dus niet wilt, hij wilt niet dat kinderen al van jongs af aan leren dat je mensen kan vermoorden enzo. En natuurlijk is hij gewoon niet blij van de marokanen enzo da ze in Nederland zijn. Maar ik was het helemaal met die vrouw eens.

    Ga nou niet zeggen dat Christenen zo vredenlievend zijn,zei moeten ook hun geloof versprijden kosten wat het kost,dus ook met moord.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ga nou niet zeggen dat Christenen zo vredenlievend zijn,zei moeten ook hun geloof versprijden kosten wat het kost,dus ook met moord.
    .. hoe bedoel je? Ik snap het even niet meer hoor.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Omdat dat geen uiting van cultuur is, in principe. Dat is een regel die mannen hebben verzonnen. Dat staat helemaal niet in de Koran.

    Dan hoort het nog bij hun cultuur.Veel vrouwen keizen er zelf voor.
    Stel ik wil een doek los op mijn hoofd dragen(hoort bij mijn cultuur) vind hij dat dan wel goed?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HEEEEEEl erg eens!


    'Ofcourse its all happening inside your head Harry, but does that mean.. that its not real?'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ga nou niet zeggen dat Christenen zo vredenlievend zijn,zei moeten ook hun geloof versprijden kosten wat het kost,dus ook met moord.


    Nee dat beweer ik niet, maar ik zeg alleen dat ik vind dat die vrouw groot gelijk heeft. En wat jij zegt klopt niet helemaal. ik ben niet christelijk maar ik weet wel dat jezus iemand was die wilde dat het geloof werd verspreid zonder geweld.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dan hoort het nog bij hun cultuur.Veel vrouwen keizen er zelf voor.
    Stel ik wil een doek los op mijn hoofd dragen(hoort bij mijn cultuur) vind hij dat dan wel goed?
    Waarschijnlijk wel ja.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...).. hoe bedoel je? Ik snap het even niet meer hoor.

    Ze zecht(haal ik uit haar verhaal) dat de Islam geweldadig is,maar dat is het Crhistendom ook,dan zouden ze dat ook moeten verbieden.Snap je?

    Hoezo dat wel dan? Het is toch het zelfde?

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:19 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hij maakt misbruik van het feit dat je je mening mag uiten. Daar maakt hij vijanden mee, door racistisch over te komen. En als verdediging komt hij met nieuwe plannen aan. Like: AOW< taal beheersen.


    Run, but you can't escape

    Italie schreef:
    (...)

    Nee dat beweer ik niet, maar ik zeg alleen dat ik vind dat die vrouw groot gelijk heeft. En wat jij zegt klopt niet helemaal. ik ben niet christelijk maar ik weet wel dat jezus iemand was die wilde dat het geloof werd verspreid zonder geweld.

    Kan wel zo zijn maar zo is dat niet gegaan. De geschiedenis van het Christendom is rood van het bloed. Trouwens Jezus en Mohammed wilrde niet eens een nieuw geloof beginnen.
    Ze hebben wel bijde de plicht om hun geloof te versprijden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ze zecht(haal ik uit haar verhaal) dat de Islam geweldadig is,maar dat is het Crhistendom ook,dan zouden ze dat ook moeten verbieden.Snap je?

    Hoezo dat wel dan? Het is toch het zelfde?
    Het is niet de Islam die gewelddadig is, het zijn de extremisten die gewelddadig zijn. En zo zit het ook met het christendom. Over het algemeen is het christendom wel iets vredelievender dan de islam.


    Life is hard and then we die