• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    VivaEspana schreef:
    Dit is typisch een topic om ruzie over te maken.
    Laten we onthouden dat we respect voor elkaar hebben, jongens.
    Peace! (flower)

    We maken geen ruzie hoor, we delen alleen onze mening (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Marilena schreef:
    (...)
    Dat zijn waarschijn de valse Katholieken waar jij over praat. Maar over het algemeen is het èchte geloof echt niet gewelddadig.



    Sorry hoor,maar je mening die ik respecteer,slaat
    op niets.Als er dan ook moslims zijn die moorden,
    dan zijn dat de válse moslims waarover jij praat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Exercitus schreef:
    Schat het was de paus die dat soort dingen zecht,als hij geen echte Christen is,dan hebben we toch een groot probleem.

    De Christenen die vlak na de tijd van Jezus waren niet geweldadig maar later zijn ze steets geweldadiger geworden.

    Leg me dan maar eens uit waarom ze steeds gewelddadiger zijn geworden? Ik weet zelf uit een ander topic dat jij het niet leuk vind als iemand dom over jou geloof gaat doen. Ik wist niks van jou geloof af dus ik hield mijn mond. Mischien zou jij dat ook moeten doen, want ik vind het ook niet leuk

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 15:35 ]


    .

    Virgo schreef:


    Sorry hoor,maar je mening die ik respecteer,slaat
    op niets.Als er dan ook moslims zijn die moorden,
    dan zijn dat de válse moslims waarover jij praat.

    Ik denk dat ik het heel verkeerd heb geuit, maar ik bedoel gewoon dat die dingen hebben gezegd aan Christenen over de bijbel die helemaal niet waar zijn. Het spijt me als jullie het ander opvatten dan ik bedoel, maar ik zag geen andere manier om het te vertellen.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Leg me dan maar eens uit waarom ze steeds gewelddadiger zijn geworden? Ik weet zelf uit een ander topic dat jij het niet leuk vind als iemand dom over jou geloof gaat doen. Ik wist niks van jou geloof af dus ik hield mijn mond. Mischien zou jij dat ook moeten doen, want ik vind het ook niet leuk

    Sorry zo bedoel ik het niet,ik heb het ook niet over de Christenen van nu en ik heb zeker niks tegen CHristenen,laat dat alsjeblief duidelijk zijn.

    Ik bedoel dat ze de heiden met geweld hebben gedrwongen Christen te woorden(anders doden ze ze) en de kruistochten.
    Wat ik niet begrijp wand Jezus preekte dat naste liefde het belangrijks was.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Sorry zo bedoel ik het niet,ik heb het ook niet over de Christenen van nu en ik heb zeker niks tegen CHristenen,laat dat alsjeblief duidelijk zijn.

    Ik bedoel dat ze de heiden met geweld hebben gedrwongen Christen te woorden(anders doden ze ze) en de kruistochten.
    Wat ik niet begrijp wand Jezus preekte dat naste liefde het belangrijks was.

    Ik zal even eerlijk zijn dat ik dat verhaal helemaal niet ken dat ze de heiden met geweld hebben gedwongen om Christen te worden. En om nog eerlijker te zijn kan ik het niet geloven dat ze dat hebben gedaan. Maar dat is weer wat ik denk.
    En ja, liefde voor je naaste is gewoon hartstikke belangrijk voor ons en daarom kan ik ook niet geloven dat dat echt gebeurd is.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Ik zal even eerlijk zijn dat ik dat verhaal helemaal niet ken dat ze de heiden met geweld hebben gedwongen om Christen te worden. En om nog eerlijker te zijn kan ik het niet geloven dat ze dat hebben gedaan. Maar dat is weer wat ik denk.
    En ja, liefde voor je naaste is gewoon hartstikke belangrijk voor ons en daarom kan ik ook niet geloven dat dat echt gebeurd is.

    toch ishet acht zo,ik snap het ook niet.
    Maar het verhaal van de kruistochten ken je wel(neem ik aan) en die waren ook niet vredenlievend. Ik zeg niet dat elke Christen zo was maar in die tijd(toen gewled normaal was)waren veel wel zo. Daarom vind ik niet dat je kan zeggen dat de Islam heel geweldadig is en het Christendom niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    toch ishet acht zo,ik snap het ook niet.
    Maar het verhaal van de kruistochten ken je wel(neem ik aan) en die waren ook niet vredenlievend. Ik zeg niet dat elke Christen zo was maar in die tijd(toen gewled normaal was)waren veel wel zo. Daarom vind ik niet dat je kan zeggen dat de Islam heel geweldadig is en het Christendom niet.

    Dat zou best kunnen. Ik weet dat allemaal niet, maar als ik het heb over Christenen in deze tijd weet ik best waar ik over praat.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Dat zou best kunnen. Ik weet dat allemaal niet, maar als ik het heb over Christenen in deze tijd weet ik best waar ik over praat.

    Ik bedoel ook echt niet van deze tijd hoor,ik hoop niet dat ik je heb beledig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Marilena schreef:
    (...)
    Christenen doen dat, maar zonder moord. Moord is verboden bij Christenen wat bij moslims heel normaal is. Er zijn zoveel dingen die gebeuren tegen Christenen, maar die nooit genoemd worden. Vooral in het Midden-Oosten wordt er zoveel moord gepleegd op Christenen door moslims, dat terwijl christenen nooit moslims hebben vermoordt of wat anders aangedaan. Nee, integendeel we blijven zeggen: moge God ze vergeven. Dit weet ik doordat ik zelf uit Syrie kom en zelf Christelijk ben en het doet me gewoon pijn dat daar nou nooit aandacht aan wordt besteedt en alleen aan of Wilders zo discriminerend is of niet.


    nee, niet iedereen vermoorden mensen uit de islam. Christenen doen dat toch ook. ooit gehoord van sektes?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    Ik bedoel ook echt niet van deze tijd hoor,ik hoop niet dat ik je heb beledig.

    In het begin wel een beetje, maar het maakt niks uit want mischien heb ik dat ook bij jou gedaan ofzo.


    .

    VivaEspana schreef:
    Dit is typisch een topic om ruzie over te maken.
    Laten we onthouden dat we respect voor elkaar hebben, jongens.
    Peace! (flower)


    mee eens, maar ik wil gwn reacties horen en weten hoe mensen erover denken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    AnoukCullen schreef:
    nee, niet iedereen vermoorden mensen uit de islam. Christenen doen dat toch ook. ooit gehoord van sektes?

    Volgens mij heb ik ook niet gezegd dat ze dat allemaal doen. En nee ik weet niet wat sektes zijn leg eens uit.


    .

    eens,!
    hij moet echt zijn kop leren houden of tenminste letten op wat hij allemaal roept!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    AnoukCullen schreef:
    mee eens, maar ik wil gwn reacties horen en weten hoe mensen erover denken

    Ik wil niet dom gaan doen ofzo, maar dan kon je ook gewoon zoeken naar topics hierover want dit is hier al het zoveelste topic over.


    .