• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Soldier schreef:
    Eens. Ik snap Wilders' punt dat buitenlanders de moeite moeten doen om de taal te leren. Maar Wilders zelf is een racist. De dingen die hij over de Islam zegt kunnen niet. En dan ook enkel op de Islam, over andere geloven heeft hij het haast nooit gemunt.


    ja dat vind ik ook. de taal leren oke. maar scholen niet goedkeuren omdat ze van een andere cultuur zijn.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    nerveus schreef:
    (...)

    Misschien is het discriminerend, maar iedereen heeft recht om zijn mening te uiten en hij doet dat op zijn manier.


    ja oke maar dat moet je (vindt ik) niet op zo'n manier doen. ik vindt het niet normaal


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    (...)
    De eertse wet in de grondwet is dat je niet mag discrimineren,dus volgens mij mag dat niet altijd.

    Welke mening kan he hebbe door te zeggen dat Christelijke en Joodse scholen moesten bestaan maar moslimscholen moesten gesloten worden?
    Dat is pure discriminatie,toch.
    Ja, maar in de grondwet staat als derde artikel dat iedereen in Nederland recht heeft op vrijheid van meningsuiting. En het eerste geldt volgens de regels van de grondwet niet zwaarder dan de derde. Ofwel, er is gewoon een groot probleem op dit gebied.


    Life is hard and then we die

    Oneens, Zeer oneens


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Exercitus schreef:
    (...)
    De eertse wet in de grondwet is dat je niet mag discrimineren,dus volgens mij mag dat niet altijd.

    Welke mening kan he hebbe door te zeggen dat Christelijke en Joodse scholen moesten bestaan maar moslimscholen moesten gesloten worden?
    Dat is pure discriminatie,toch.


    ja helemaal mee eens. vindt ik ook. dat recht heb je gewoon niet. hoe zouden jullie het vinden als ik zou zeggen. Mensen met bruin haar mogen hier niet komen. ofzo?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, maar in de grondwet staat als derde artikel dat iedereen in Nederland recht heeft op vrijheid van meningsuiting. En het eerste geldt volgens de regels van de grondwet niet zwaarder dan de derde. Ofwel, er is gewoon een groot probleem op dit gebied.

    Ja dat is waar,maar hij kan zijn mening toch ook op een minder discriminerende manier zeggen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nerveus schreef:
    Oneens, hij uit alleen zijn mening.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, maar in de grondwet staat als derde artikel dat iedereen in Nederland recht heeft op vrijheid van meningsuiting. En het eerste geldt volgens de regels van de grondwet niet zwaarder dan de derde. Ofwel, er is gewoon een groot probleem op dit gebied.


    maar alsnog, ik vindt dit discrimineren. maar ik heb dit forum opgesteld om jullie mening te horen, en iedereen is vrij te zeggen wat hij wil maar ik vindt het niet normaal


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ja dat is waar,maar hij kan zijn mening toch ook op een minder discriminerende manier zeggen?
    Ja, dat kan ja, maar hij doet het op zijn manier, en daar heeft hij helaas het recht toe. Ik ben het er ook niet mee eens, maar hij heeft een punt als hij zegt dat hij vrijheid van meningsuiting heeft. En ik moet ook toegeven dat hij ook goeie punten heeft.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, dat kan ja, maar hij doet het op zijn manier, en daar heeft hij helaas het recht toe. Ik ben het er ook niet mee eens, maar hij heeft een punt als hij zegt dat hij vrijheid van meningsuiting heeft. En ik moet ook toegeven dat hij ook goeie punten heeft.

    Volgens mij mag je je mening niet uiten als het discriminerent is,altans niet als minister en op tv enzo(dag ik!)
    Sommige ja,maar helaas ook veel niet zo goeden.

    Vraagje wat heeft hij eigenlijk tegen de Islam,het zecht veel maar wat heeft hij er nou eigenlijk tegen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, dat kan ja, maar hij doet het op zijn manier, en daar heeft hij helaas het recht toe. Ik ben het er ook niet mee eens, maar hij heeft een punt als hij zegt dat hij vrijheid van meningsuiting heeft. En ik moet ook toegeven dat hij ook goeie punten heeft.


    sommige punten oke. maar egt de meeste niet vindt ik hoor. hij roept allemaal dingen maar of hij het gaat nakomen?


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    (...)
    Volgens mij mag je je mening niet uiten als het discriminerent is,altans niet als minister en op tv enzo(dag ik!)
    Sommige ja,maar helaas ook veel niet zo goeden.

    Vraagje wat heeft hij eigenlijk tegen de Islam,het zecht veel maar wat heeft hij er nou eigenlijk tegen?



    ik heb geen idee eigenlijk. maar ik vindt het stom. ik had een jongen in mijn klas, die ook bij de moslim zat (weetniet hoe je dat zegt) en hij was echt heel aardig, aardiger dan alle andere jongens uit mijn klas. Hij roept ook veel maar er komt niks van terecht. dat zegt mijn vader ook altijd.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    (...)
    Volgens mij mag je je mening niet uiten als het discriminerent is,altans niet als minister en op tv enzo(dag ik!)
    Sommige ja,maar helaas ook veel niet zo goeden.

    Vraagje wat heeft hij eigenlijk tegen de Islam,het zecht veel maar wat heeft hij er nou eigenlijk tegen?
    Hij heeft niets tegen de Islam, hij heeft wat tegen de mensen die het veel te bont maken. Van die mensen die veel te ver gaan en hun eigen regeltjes gaan verzinnen. Dan beweren ze nog dat die in de Koran staan, maar natuurlijk is dat niet zo. En hij heeft ook wat tegen Islamieten die zich niet willen aanpassen aan onze cultuur. Vrouwen die geen hand willen geven en vrouwen die gewoon hun hoofddoek blijven dragen. Hij vindt dat ze zich moeten aanpassen als ze hier willen wonen. Best een goed punt, maar dan moet hij het toch iets breder trekken, want het zijn niet alleen een kleine groep Islamieten die zich niet willen aanpassen.


    Life is hard and then we die

    AnoukCullen schreef:
    (...)


    ik heb geen idee eigenlijk. maar ik vindt het stom. ik had een jongen in mijn klas, die ook bij de moslim zat (weetniet hoe je dat zegt) en hij was echt heel aardig, aardiger dan alle andere jongens uit mijn klas. Hij roept ook veel maar er komt niks van terecht. dat zegt mijn vader ook altijd.

    Moslim is.:)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Italie schreef:
    Oneens, Zeer oneens


    .