• Oke, eens of oneens

    Geert Wilders discrimineerd mensen, om hun geloof, of andere dingen

    reactie achterlaten graag


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Exercitus schreef:
    Ga nou niet zeggen dat Christenen zo vredenlievend zijn,zei moeten ook hun geloof versprijden kosten wat het kost,dus ook met moord.

    Christenen doen dat, maar zonder moord. Moord is verboden bij Christenen wat bij moslims heel normaal is. Er zijn zoveel dingen die gebeuren tegen Christenen, maar die nooit genoemd worden. Vooral in het Midden-Oosten wordt er zoveel moord gepleegd op Christenen door moslims, dat terwijl christenen nooit moslims hebben vermoordt of wat anders aangedaan. Nee, integendeel we blijven zeggen: moge God ze vergeven. Dit weet ik doordat ik zelf uit Syrie kom en zelf Christelijk ben en het doet me gewoon pijn dat daar nou nooit aandacht aan wordt besteedt en alleen aan of Wilders zo discriminerend is of niet.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Christenen doen dat, maar zonder moord. Moord is verboden bij Christenen wat bij moslims heel normaal is. Er zijn zoveel dingen die gebeuren tegen Christenen, maar die nooit genoemd worden. Vooral in het Midden-Oosten wordt er zoveel moord gepleegd op Christenen door moslims, dat terwijl christenen nooit moslims hebben vermoordt of wat anders aangedaan. Nee, integendeel we blijven zeggen: moge God ze vergeven. Dit weet ik doordat ik zelf uit Syrie kom en zelf Christelijk ben en het doet me gewoon pijn dat daar nou nooit aandacht aan wordt besteedt en alleen aan of Wilders zo discriminerend is of niet.

    Daarom hebben ze alle heiden vermoord en al die kruistochten gehouden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Kan wel zo zijn maar zo is dat niet gegaan. De geschiedenis van het Christendom is rood van het bloed. Trouwens Jezus en Mohammed wilrde niet eens een nieuw geloof beginnen.
    Ze hebben wel bijde de plicht om hun geloof te versprijden.


    Dat is toch ook wat ik zeg? Ze wilde dat het geloof werd verspreid. Maar wat ik zeg is door een islamitische vrouw gezecht dus het lijkt me sterk dat zei onzin verteld. En het klopt wel dat de bijbel rood ziet van het bloed maar volgends haar word er geleerd aan de kinderen dat het de normaalste zaak van de wereld is terwijl er op christelijke scholen niet zo gesproken word


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Eens!

    Italie schreef:
    (...)

    Dat is toch ook wat ik zeg? Ze wilde dat het geloof werd verspreid. Maar wat ik zeg is door een islamitische vrouw gezecht dus het lijkt me sterk dat zei onzin verteld. En het klopt wel dat de bijbel rood ziet van het bloed maar volgends haar word er geleerd aan de kinderen dat het de normaalste zaak van de wereld is terwijl er op christelijke scholen niet zo gesproken word

    Dat weet ik niet,ik zit niet op een gelovige school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Daarom hebben ze alle heiden vermoord en al die kruistochten gehouden.

    Dat zijn waarschijn de Katholieken van vroeger waar jij over praat. Maar over het algemeen is het èchte geloof echt niet gewelddadig.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 16:25 ]


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Dat zijn waarschijn de valse Katholieken waar jij over praat. Maar over het algemeen is het èchte geloof echt niet gewelddadig.

    Dat waren geen valse Christenen,die had je toen niet eens.
    Het Christendom is oorspronkelijk niet geweldadig maar nu niet meer hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet,ik zit niet op een gelovige school.

    Ik wel en het is wel zo.
    Klik


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Italie schreef:
    Ik had een programma hier over gezien en dat was een marokaanse vrouw die ook voor Wilers zijn ideeën was. Zoals ze uitlegde dat er in de bijbel bijna niks in staat van vermoorden behalve he kruisigen van Jezus terwijl er in de Koraan staat dat Mohammed ik weet wel niet hoeveel mensen op een avond ondhoofde. Dus die kleine marokaanse kinderen krijgen dus vanaf de leeftijd van 7-8 jaar leren dat er allemaal mensen worden vermoord en dat dat heel normaal is. En dat is wat Wilders dus niet wilt, hij wilt niet dat kinderen al van jongs af aan leren dat je mensen kan vermoorden enzo. En natuurlijk is hij gewoon niet blij van de marokanen enzo da ze in Nederland zijn. Maar ik was het helemaal met die vrouw eens.



    Dat is niet waar.Mohammed vermoorde mensen niet.En
    trouwens,moslims geloven ook in Jezus en ook dat
    hij gekruisigd is,maar zij geloven er een ander
    verhaal van..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Exercitus schreef:
    Dat waren geen valse Christenen,die had je toen niet eens.
    Het Christendom is oorspronkelijk niet geweldadig maar nu niet meer hoor.

    Nou volgens mij wel hoor. Ze bedachten allemaal valse dingen die niet in de bijbel stonden maar die Christenen toch moesten doen. En leg die laatste zin eens uit want ik snap er geen bal van.


    .

    Dit is typisch een topic om ruzie over te maken.
    Laten we onthouden dat we respect voor elkaar hebben, jongens.
    Peace! (flower)


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Italie schreef:
    (...)
    Ik wel en het is wel zo.
    Klik

    Ik kan haar niet volgen,maar ik geloof je.Hoewle ik me moeilijk kan voorstellen dat elke school dat zecht,en dat ieder kind zo word onderwezen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eens voor de helft. Misschien discrimineert hij wel maar sommige buitenlanders (net als sommige Nederlanders) verdienen het ook. En hij discrimineert niet alle buitenlanders, hij si er zelfs met een getrouwt


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Marilena schreef:
    (...)
    Nou volgens mij wel hoor. Ze bedachten allemaal valse dingen die niet in de bijbel stonden maar die Christenen toch moesten doen. En leg die laatste zin eens uit want ik snap er geen bal van.

    Schat het was de paus die dat soort dingen zecht,als hij geen echte Christen is,dan hebben we toch een groot probleem.

    De Christenen die vlak na de tijd van Jezus waren niet geweldadig maar later zijn ze steets geweldadiger geworden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik kan haar niet volgen,maar ik geloof je.Hoewle ik me moeilijk kan voorstellen dat elke school dat zecht,en dat ieder kind zo word onderwezen.

    Ik weet het ook niet hoor aangezien ik niet op een islamitische school zit maar ik denk wel dat zei gelijk heeft.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!