• Kijk maar.

    Dat deuntje doet het 'm!

    Nee, maar ongelofelijk huh? Dat ze nou echt op elk klein lullig detail gaan letten bij celebs.
    Buiten dat om is het natuurlijk volkomen onzin allemaal, het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze echt Satanistisch is. En zowel, dan is dat toch geen probleem? Iedereen z'n eigen religie, waarom moet iedereen daar meteen zo'n negatieve ophef over maken?

    Wat denken jullie?


    Scream for mercy!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Weet ik Jezus was een van de goedse mensen die e bestond.
    De oude Bijbel was niet va de apostelen maar de nieuwe wel. Maar de apostelen en hun nakomelingen hebben vaak overdreven(daar zijn bewijzen van).
    En de oude bijbel komt van verhalen die van vader op zon/van moeder op dochter zijn doorgegeven dus die zijn ook niet helemaal zoals de originelen verhalen.
    Niks tegen Christenen maar geloven die nou echt dat Jezus over water liep? Ik weet dat hij 'wondere' heeft verlicht maar sommige dingen moet je niet letterlijk nemen wat de Paus en zo wel doen.

    Ik heb op school geleerd hoe je de Bijbel moet lezen. Iets van; Historisch, transhistorisch en mytisch/verhalend. Zoiets. Een mengeling van die 3. Kritisch staan tegenover het letterlijke van de verhalen, maar ook geloven dat Jezus een blinde heeft genezen. En met blind bedoelde men dan iemand die blind was voor het geloof. En je moet dan ook nog zien of het klopt met de tijdlijnen en blabla..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Ik heb op school geleerd hoe je de Bijbel moet lezen. Iets van; Historisch, transhistorisch en mytisch/verhalend. Zoiets. Een mengeling van die 3. Kritisch staan tegenover het letterlijke van de verhalen, maar ook geloven dat Jezus een blinde heeft genezen. En met blind bedoelde men dan iemand die blind was voor het geloof. En je moet dan ook nog zien of het klopt met de tijdlijnen en blabla..

    Pressies je moet het niet letterlijk nemen.
    En met die tijdlijn klopt ook,in die tijd zat het vaak tussen de oren,dus hij kan best iemand het vertrouwen hebben gegeven zodat die genen zijn geestelijke probleem heeft overwonnen en weer kon zien.

    Als dat zo is heb ik nog meer respect voor hem dan dat hij iemand heeft genezen door een soort magie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Pressies je moet het niet letterlijk nemen.
    En met die tijdlijn klopt ook,in die tijd zat het vaak tussen de oren,dus hij kan best iemand het vertrouwen hebben gegeven zodat die genen zijn geestelijke probleem heeft overwonnen en weer kon zien.

    Als dat zo is heb ik nog meer respect voor hem dan dat hij iemand heeft genezen door een soort magie.

    Ik heb het moeten leren hoor, twee jaar geleden of zo.. Ik wil het wel een keer opzoeken, als ik het nog vind, maar nu niet.. Ik moet dan helemaal naar de zolder :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Ik heb het moeten leren hoor, twee jaar geleden of zo.. Ik wil het wel een keer opzoeken, als ik het nog vind, maar nu niet.. Ik moet dan helemaal naar de zolder :X

    Hoeft niet,ik begrijp wat je wat je bedoelt.
    Ik ben zelf geen Christen dus ik bekijk het op een ander(meer wetenschappelijke) manier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Muslera schreef:
    lol, hoe vergezocht kun je denken -_-
    edit: dat muziekje is wel eng O_O xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Hoeft niet,ik begrijp wat je wat je bedoelt.
    Ik ben zelf geen Christen dus ik bekijk het op een ander(meer wetenschappelijke) manier.

    Ik ben een seizoenschristen. Ik ga naar de kerk als het nodig is -trouw, doop, begrafenis-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik adoreer dat achtergrondmuziekje.

    En als ze dat is, so what?

    Ik vindt het satanitsisch geloof interresant.

    @ Ramos: De illuminatie was een hogere kring met het vroegere geloof van de wetenschap.

    Het vaticaan was tegen hen, waardoor men dacht dat het duivelaanbidders waren.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    En je vergeet Orthondox[of heb je dat al gezegd?]


    Orthodox is de benaming voor mensen die heel streng geloven. Dus dat zijn zegmaar die mensen die alles letterlijk nemen en zich streng aan alle regels houden.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Pfft, dat liedje maakt me echt bang.
    Ik moest wel lachen om het eerst comment.

    "lol, so, according to the bolt, Harry Potter is satanic too? :')"


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    dat liedje blijft echt in je hoofd hangen. D:

    & als het zo is, laat haar lekker satan aanbidden.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Scum schreef:
    Pfft, dat liedje maakt me echt bang.
    Ik moest wel lachen om het eerst comment.

    "lol, so, according to the bolt, Harry Potter is satanic too? :')"

    Je weet toch dat Harry Potter eens het onderwerp is geweest bij de Paus enzo, omdat magie duister en slecht zou zijn? :'D

    Maar ik weet het niet. Ik vind het zever dat alles buiten de kerk Satanistisch wordt opgevat en Satanistisch daardoor meteen iets slechts is. Als Gaga het is: So what?


    Let the Night embrace you

    Eng muziekje ):


    Pop ate my heart.

    AveMaria schreef:
    (...)

    Orthodox is de benaming voor mensen die heel streng geloven. Dus dat zijn zegmaar die mensen die alles letterlijk nemen en zich streng aan alle regels houden.


    Aha


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Demoon schreef:
    (...)
    Je weet toch dat Harry Potter eens het onderwerp is geweest bij de Paus enzo, omdat magie duister en slecht zou zijn? :'D

    Maar ik weet het niet. Ik vind het zever dat alles buiten de kerk Satanistisch wordt opgevat en Satanistisch daardoor meteen iets slechts is. Als Gaga het is: So what?


    Jonge, het was een boekenserie! Jonge zijn fictieve mensen nu ook satanistisch.. Ja sorry maar dit maakt mij gewoon een beetje lomp xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    EstrellaVida schreef:
    Ik werd stiekem een beetje ang van die achtergrondmuziek xp


    Ik ook


    It's heavy but you are not the only one