• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Nog één keer. Als je me echt zou kennen:
    - zou je weten dat ik vaak verzin dat ik me niet lekker voel en zo van school wegblijf;
    - zou je weten dat als ik iets doms doe en iedereen lacht me uit, ik alleen meelach omdat ik niet zielig wil doen;
    - zou je weten dat ik nog iedere dag ontzettend veel spijt heb;
    - zou je weten dat ik vaak met tranen wakker word of ga slapen;
    - zou je weten dat ik al jarenlang dezelfde droom heb, die steeds meer betekenis voor mij begint te krijgen;
    - zou je weten dat ik heel graag meer van een vriend die ik al twee jaar ken wil weten;
    - zou je weten dat ik iedere emotie van diezelfde vriend kan voelen;
    - zou je weten dat als er aandacht aan mij besteed wordt, ik dat altijd fijn vind omdat ik vaak achteropgesteld word;
    - zou je weten dat mijn gekke en melige buien altijd nep zijn en ik maar om de grappen van één bepaald persoon echt lach (en niet omdat die van hem zo supergrappig zijn ofzo);
    - zou je weten dat ik me enorm irriteer aan mensen die opscheppen over zichzelf, ook al kan ik het zelf soms niet laten;
    - zou je weten dat ik heel erg veel moeite heb met dit te typen;
    - zou je weten dat ik iedere dag nog aan mijn ex denk, ook al denkt de rest van de wereld dat ik allang op iemand anders ben;
    - zou je weten dat ik nog vaak depressief ben, terugvallen van mijn depressieve tijd een aantal jaren terug;
    - zou je weten dat ik, ook al ben ik 13, ik me vaak veel ouder voel dan mijn klas- en leeftijdsgenoten, ook al laat ik dat in mijn gedrag niet merken;
    - zou je weten dat ik al veel te lang ontevreden ben met mijn gewicht, maar niet genoeg kracht heb er iets aan te doen;
    - zou je weten dat ik van ieder complimentje helemaal opbloei, maar nooit iemand heb verteld waarom;
    - zou je weten dat ik in mijn leven twee keer zo enorm gekwetst en teleurgesteld ben dat ik zelfs heb geprobeerd een einde aan mijn leven te maken;
    - zou je weten dat ik altijd anderen probeer te helpen en mijzelf daardoor nog wel eens vergeet;
    - zou je weten dat niemand ook maar één ding weet van wat ik hier heb opgeschreven.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel erg emotioneel ben, en ik heftig op sommige dingen kan reageren.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat:
    - Ik onzeker ben over mijn lichaam
    - Ik verslaafd ben aan eten
    - Ik anorexia had en het weer terug wil
    - Ik teveel pijnstillers slik
    - Ik bindingdangst en verlatingsangst heb
    - Er in het verleden dingen gebeurd zijn waar ik liever niet over praat
    - Ik mijn leven saai vind en mijn opleiding vervelend
    - Ik graag een gezin wil stichten, zo snel mogelijk
    - Ik wil trouwen voordat ik 22 ben
    - Ik zo snel mogelijk wil samenwonen maar dat er teveel obstakels zijn
    - Dat niemand alles van me weet
    - Dat ik niet wil dat mensen dit weten maar toch ook weer wel


    Your make-up is terrible

    You'd knew i hate my origin..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ~Als je me echt zo kennen zou je weten, dat ik echt onzeker ben.
    ~Zou je weten dat soms denk dat ik de vrindschap die ik met een vriend van me heb, voor mij meer betekend als voor hem. Niet in de zin van dat ik m leuk vind, maar gewoon, vriendschappelijk. Kan t niet goed uitleggen
    ~Zou je weten dat ik last heb van mn eisprong, waardoor ik een aantal jaar geleden naar t ziekenhuis moest omdat ze dachten dat ik een blindedarm ontsteking had. En ik dat echt super eng vond.
    ~Zou je weten dat ik er soms best wel mee zit omdat ik nog nooit een vriend gehad heb, of echt verliefd ben geweest. Vooral nu ik in mijn omgeving zo veel mensen heb die dat wel zijn.
    ~Zou je weten dat ik altijd als ik het woord zelfmoord hoor, een iemand moet denken die vroeger een vriend van me was. Hij heeft me verteld dat hij ooit over zelfmoord heeft nagedacht. Ookal doet hij dat nu niet meer, en ik spreek hem ook zo weinig dat ik hem eigenlijk geen vriend meer kan noemen, moet ik daar toch steeds aan denken.


    Inspiration can hit you any time

    Ohja...
    ~Zou je weten dat ik, als ik ergens mee zit, het dan echt aan iemand moet vertellen. En dat ik er vervolgens zo lang/vaak over praat dat ik bang ben dat mensen dat irritant gaan vinden.
    ~Zou je weten dat ik dit echt een goed topic vind.
    ~Zou je weten dat ik weet dat ik me er niks van moet aantrekken als mensen een kutopmerking maken, maar dat ik me dat dan toch echt aantrek.
    ~Zou je weten dat ik er absoluut niet tegen kan als mn ouders ruzie hebben, ookal hebben ze dat bijna nooit.
    ~Zou je weten dat ik me tevaak laat beïnvloeden door wat andere zeggen. En ookal weet ik dat van mezelf en weet ik dat ik dat niet moet doen, ik dat toch doe.
    ~Zou je weten dat ik vaak nadenk over de basisschool, dat er toen een meisje in mijn klas zat die zo erg gepest is geworden dat ze van school ging. Dat ik daar toen niks van zei, omdat ik bang was dat ik daarna de pispaal werd, maar daar nu toch spijt van heb.


    Inspiration can hit you any time

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zo veel films kijk om aan het echte leven te ontsnappen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat... me vader doodgaat. En nog wat dingen die ik hier niet ga zeggen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    als je me echt zou kennen zou je weten dat ik eens een keer heb geprobeerd m'n vinger in mijn keel te steken, omdat ik van mezelf walg. als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn vader overleden is, en dat ik het daar nog elke dag moeilijk mee heb ook al laat ik het niet zien. als je me echt zou kennen doen de woorden die heel vaak naar me toegeschreeuwd worden meer pijn dan ik laat merken. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het haat om ruzie te hebben met mijn moeder, want ze doet zoveel voor ons. als me echt zou kennen ben ik bang voor de toekomst. als je me echt zou kennen zou je weten dat de muziek van Tokio Hotel mij heeft geholpen in moeilijke tijden. als je me echt zou kennen zou je weten dat alle scheld woorden die naar me worden geroepen me langzaam kapot maken. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik soms heb nagedacht om naar Duitsland weg te lopen, maar dat zou ik niet kunnen omdat ik mijn moeder niet in de steek wil laten. als je me echt zou kennen zou je weten dat als ik soms m'n mond open trek, ik altijd de verkeerde woorden zeg waardoor ik nog meer problemen krijg. als je me echt zou kennen zou je weten waarom ik soms zo grof, en onredelijk kan zijn. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik ik heel erg onzeker ben. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik snel dingen geloof, ook de negatieve dingen als die vaak tegen je worden gezegd. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet meer zo snel iemand een vriend van me durf te noemen, omdat ik in het verleden al vaker ben bedrogen door 'vrienden'. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik over de computer makkelijker praat dan in real life. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik meer van mij zus hou dan ik laat blijken. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik meestal gelijk spijt heb als ik wat rot's tegen mijn moeder heb gezegd. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet mezelf ben als ik met andere mensen ben, dat ik een masker op heb. als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me online het veiligst voel omdat ik mezelf kan zijn. als je me echt zou kennen wist je dat ik vaak in mijn eigen fantasiewereld zit omdat ik daar mezelf durf zijn.

    sorry als ik teveel zeur.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2010 - 20:20 ]


    Noch 1000 mal durch die Unendlichkeit dann sind wir endlich frei.

    Niemand zeurt, het is juist goed dat je alles durft te vertellen. <3

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat:

    - ik 3 keer sociale vaardigheidstraining heb gehad, en vervolgens toch nog naar een psycholoog moest vanwege trauma's in mijn verleden.
    - ik vroeger mijn 'schrijftalent' altijd als iets slechts zag, omdat ik ging schrijven toen het slecht met me ging.
    - Ik 4 jaar lang voor mijn ouders heb kunnen verzwijgen dat ik op school gepest / doodgenegeerd werd.
    - Ik verliefd ben op een jongen wiens naam begint met een T., hij weet dat alleen niet.
    - Ik deze winter al twee keer gevallen ben.
    - Ik woon in een of ander onbekend gehucht.

    ehm., ja, ik heb nog wel meer, maar dat ga ik niet allemaal opnoemen (:


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Als je me echt zou kennen zou je weten;
    ~ Dat ik nergens tegen kan en snel boos word.
    ~ Dat ik me thuis -zonder reden- niet fijn voel.
    ~ Dat ik 2 sociale trainingen heb gehad.
    ~ Dat ik bij een psycholoog loop.
    ~ Dat ik op mijn 14e ook al bij een psycholoog heb gelopen.
    ~ Dat ik depressief was en dat nu weer ben.
    ~ Dat ik verliefd ben.
    ~ Dat het niks gaat worden tussen mijn crush en mij ook al zeggen veel dat dat wel moet.
    ~ Ik ADHD & autisme heb.

    En zo kan ik nog wel even door gaan.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:53 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik ga ook mijn hele lijst opnoemen, ik denk dat het oplucht omdat niemand dit van mij weet, of ja bijna niemand

    Als je me echt zou kennen:
    - weet je dat ik bijna een eetstoornis heb gehad
    - weet je dat ik bang ben om gepest te worden
    - weet je dat ik vroeger ook gepest ben geweest omdat mijn toen nog 'vriendin' de klas tegen me opstook.
    - weet je dat ik dwangneurose heb, nu gelukkig nog maar in lichte vorm.
    - weet je dat ik bang ben voor spinnen
    - weet je dat ik bang ben om slechte punten te halen
    - weet je dat ik altijd doorzet, en iets wil bereiken
    - weet je dat ik hangjongeren het liefst vermijdt
    - weet je dat ik familieruzies haat
    - weet je dat ik vroeger toen ik een baby was kanker heb gehad

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 19:56 ]


    <3

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend onzeker ben, dat ik erg snel verliefd wordt, dat ik mijn emoties meestal probeer te verbergen, dat ik nooit iemand zomaar zou kwetsen, dat ik alleen iemand zou slaan als hij het écht verdient, dat ik huil als ik alleen ben omdat dat me sterker maakt, dat op sommige dagen me niets meer kan schelen, en op sommige dagen juist erg veel, dat ik mijn leven saai vind, dat ik het meestal ontken als er iets mis is, dat ik niet zonder mijn vrienden kan, dat ik ontzettend lomp ben en me daar ook enorm voor schaam ookal lach ik dat altijd weg, dat ik me probeer sterker voor te doen dan ik ben, dat ik dat ene grote geheim heb dat niemand weet...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    NikkiPedia schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik terug verlang naar de tijd dat ik anorexia had. Dat ik verslaafd ben aan eten en er niet meer mee kan stoppen. Dat ik tevaak, teveel pijnstillers slik. Dat ik bang ben dat mensen dit lezen en vragen of alles wel goed gaat.


    respect. (flower)
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat huilen me sterker maakt.


    It's time to be happy again.