• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt kent, weet je dat:
    - Ik eigenlijk enorm onzeker ben over mezelf
    - Ik niet de slankste ben van allemaal en daarmee nogal in de knoop zit met mezelf
    - Ik ben enorm perfectionistisch en ben bang om te falen
    - Ik ben enorm dominant


    Not all those who wander are lost.

    If you really knew me, dan zou je weten dat ik me soms ongewillig vind aangezien mijn vader me al niet wou, maar dat het me nu soms nog dwarszit. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een verschrikkelijke faalangst heb omdat ik me altijd vergelijk met anderen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mijn best wil doen voor school omdat ik dan tenminste iets volhoud en afmaak in mijn leven.


    Everything is worse without music.

    Als je met echt zou kennen, zou je weten dat ik heel snel schuldgevoel krijg en dat ik probeer nooit iemand teleur te stellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik het op dit moment erg moeilijk heb en erg veel behoefte heb aan een knuffel.
    Alles en iedereen gaat aan me voorbij, omdat ik niet meer mee kan doen. Ik ben de enige die op het perron staat, terwijl de rest van de mensen in mijn leven allemaal op de sneltrein zitten en ik kan niet mee.
    Dan zou je weten dat ik op dit moment een hekel heb aan eigenlijk alles en iedereen, inclusief mijn vriendje.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik er helemaal niets aan kan doen dat ik dik ben, dat dit aangeboren is van medicatie die mijn moeder moest innemen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik enorm onzeker ben over mezelf, en bang ben om voor mijn eigen mening uit te komen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik enorm verlegen ben, en het me enorm hard aantrek wat mensen over me denken. :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    als je me zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds huil om mijn verleden en het me achtervolgd.

    Morgaine schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik het op dit moment erg moeilijk heb en erg veel behoefte heb aan een knuffel.
    Alles en iedereen gaat aan me voorbij, omdat ik niet meer mee kan doen. Ik ben de enige die op het perron staat, terwijl de rest van de mensen in mijn leven allemaal op de sneltrein zitten en ik kan niet mee.
    Dan zou je weten dat ik op dit moment een hekel heb aan eigenlijk alles en iedereen, inclusief mijn vriendje.

    Aww, liefje toch <3
    Ik ben er voor je, ok? Als je weer beter bent, gaan we samen naar Schotland :3
    En dan zit je pas op een sneltrein, want de rest kan niet mee. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik vreselijk bang ben om een geliefde te verliezen. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik bang ben om buiten de groep te vallen. Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik van jongens dingen houd. Als je me echt zou kennen...

    but you don't.


    I´m nothing special.

    Carrefully, ik herken me in heel veel dingen van jou!

    Oh ik heb er nog 1..
    Als je me echt kent zou je weten dat ik vroeger veel gepest werd maar nu de pestkop zelf ben, en bang ben om weer opnieuw gepest te worden.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me sinds ik jou ken ontzettend gelukkig voel.

    dramaqueenqq schreef:
    als je me zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds huil om mijn verleden en het me achtervolgd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten hoe moeilijk ik het heb op school door iemand uit mijn klas, dan zou je weten hoe onzeker ik me niet alleen hierdoor voel, dan zou je weten hoeveel ik me zorgen maak over mijn lichaam, dan zou je weten hoe vervelend ik het vind dat ik niet gewoon mezelf kan zijn in een groep, dat er maar één iemand is die me echt doorheeft, dat ik moe ben van alle drama en dat ik hier gewoon weg wil.


    Love? No. I prefer cats.

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik angst heb om alleen te zijn. Ik ben bang om mensen te verliezen. Ik ben ook altijd bang dat andere mensen me uitlachen als ik bijvoorbeeld mijn mening deel of iets dergelijks. Ik vergelijk mezelf altijd met anderen en ben eigenlijk meteen negatief over iets. Ik heb vaak een schuldgevoel, of ik denk vaak: 'als ik dat nou zo gedaan had...' . Ik kan nooit écht tevreden zijn met mezelf. Ik stress de hele dag eigenlijk wel.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 0:12 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik heel onzeker ben en waardoor ik vaak zit te huilen.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.