• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Frappucino schreef:
    Ha, ik ben er wel op vooruit gegaan sinds vorig jaar december zeg. xd If you really knew me.. wat heerlijk dat ik niks kan verzinnen.


    Ik ben juist achteruit gegaan :'D
    De dingen die ik een jaar geleden vertelde, klinken nu echt als kinderlijke onzin in mijn oren.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Super leuk dat er weer reacties komen! Frappuchino, dat is toch fijn? Heerlijk ook dat dit topic al zo oud is!

    Als je me echt zou kennen, ken je niet 1 maar meerdere mij's. Als je me echt zou kennen, zou je me niet meer begrijpen. Als je me echt zou kennen, zou je wensen dat je me niet kende. Als je me echt zou kennen, zou je me haten.


    i put the fun in funeral

    Juneau schreef:
    Super leuk dat er weer reacties komen! Frappuchino, dat is toch fijn? Heerlijk ook dat dit topic al zo oud is!


    Hihi, je hoort mij ook zeker niet klagen. Lang geleden dat ik om mézelf heb gehuild..


    It's time to be happy again.

    Frappucino schreef:
    Ha, ik ben er wel op vooruit gegaan sinds vorig jaar december zeg. xd If you really knew me.. wat heerlijk dat ik niks kan verzinnen.

    Ik moest even glimlachen om je reactie. Wat fijn dat je zo vooruit bent gegaan, houden zo! ^^

    Frappucino schreef:
    (...)

    Hihi, je hoort mij ook zeker niet klagen. Lang geleden dat ik om mézelf heb gehuild..
    Dat is echt fijn! Ik zit hier ook met een grote glimlach! (:

    PinkiePie schreef:
    Als je me echt zou kennen, ken je niet 1 maar meerdere mij's. Als je me echt zou kennen, zou je me niet meer begrijpen. Als je me echt zou kennen, zou je wensen dat je me niet kende. Als je me echt zou kennen, zou je me haten.


    Dit klopt ook bij mij heel goed, de mensen die me echt kennen/kenden hebben me gehackt en aan ieder willekeurig persoon leugens verteld UIT MIJN NAAM. Daarbij komt het dat ik een enorme nerd ben (and proud to be!), games speel, "rare" muziek luister en een gehoorapparaat moet hebben. If you ever really knew me, you'd know that I'm dying on the inside and I feel like screaming but I'm not doing anything about it.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Stray zei op 13 feb 2011 - 19:29:

    Als je mij echt zou kennen dan weet je dat ik een broertje heb die autistisch is en waar ik elke dag meer last van heb dan dat mensen eigenlijk weten. Dan weet je dat ik bang ben voor mijn vader terwijl hij me nooit écht iets heeft gedaan, dan weet je dat ik diep van binnen onzeker ben over mezelf en dan weet je dat ik gedacht heb aan zelfmoord.

    Oké dat schreef ik toen.
    Nu schrijf ik over mijn broertje weer hetzelfde, daaraan is het alleen maar erger geworden. De band met mijn vader is beter geworden. En dat onzekere zit er ook nog steeds. Eigenlijk ben ik niet veel vooruit gegaan. Maar andere kleinere dingen in mijn leven zijn wel vooruit gegaan en dat maakt het al een stuk beter (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat is erg fijn Stray! Wel balen van je broertje, herkenbaar voor mij. Ik weet hoe het is, dus als je ooit erover wilt praten mag je me altijd een PB sturen. (:

    Juneau schreef:
    Dat is erg fijn Stray! Wel balen van je broertje, herkenbaar voor mij. Ik weet hoe het is, dus als je ooit erover wilt praten mag je me altijd een PB sturen. (:


    Hihi, ik vind het wel leuk om zo eens terug te denken, doet me opzich wel goed! Ik zou er aan denken om jou iets te sturen als ik eens wil praten!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Als je me echt zou kennen, zou je me een psychopaat vinden.


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik dagenlang, wekenlang, elke dag eraan dacht om zelfmoord te plegen omdat alles zo verschrikkelijk was. En als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn littekens niet komen door een scherpe poort, een matras, mijn hond of iets anders, en als je me echt zou kennen zou je weten waarom ik een tijd geleden nooit iets wilde eten, het toch doen en dan gewoon fucking alles uitkotsen, er dan weer aan zelfmoord denken, dan aan de fijne dingen, enz..

    Oke, dat moest eruit.

    Translate, gooi eruit wat je eruit wilt gooien. Daar is dit topic toch immers voor? (:

    McMummie schreef:
    If you really know me zou je weten dat ik voor een overgroot deel fake ben in mijn gedrag.
    Dingen die ik zeg meen ik 8 van de 10 keer wel, maar wanneer ik hyper overkom ofseu is dat om een ander niet te laten merken hoe gebroken ik ben.


    ^^, dat was wat ik toen zei.
    Nu is dat gelukkig niet meer zo. Tenminste, het is minder. Ik ben meer de persoon gaan worden wie ik ben, en heb schijt aan of anderen dat leuk vinden of niet. Hoewel ik nog steeds soms toneel speel.

    But if you really knew me now, zou je weten dat ik mezelf verafschuw omdat ik zoveel aan mijzelf denk. En dat ik het haat dat ik dierbaren heb gekwetst.
    And if you really knew me now, dan zou je weten dat ik zelfs voor mijn ergste vijand in het vuur spring, want ook hij/zij is iemand die vast het leven wel waard is om een of andere reden.

    Oke, is best fijn zo nog eens te vertellen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk om te zien dat mensen zoveel kunnen veranderen in een jaar, maar dat sommige dingen toch hetzelfde blijven!