• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je mij echt kende... Je zou weten waarom ik me niet fijn voel op scouting. Je zou weten waarom ik uit huis ben geplaatst, telkens opnieuw, met politie en al. Je zou weten dat ik 's weekends naar mijn vader ga, maar dat niet meer wil en dat niet durf je vertellen. Je zou weten dat ik snel dingen doe om andere mensen blij te maken, omdat hun nog blij kunnen zijn. Je zou weten hoe mijn Dysthyme me compleet kapot gemaakt heeft.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een lief meisje ben die niet alleen maar mensen uitlacht of dist. je zou dan weten hoe beschermend ik ben over mensen en hoe ik liefde geef op mijn manier.


    Believe in yourself, change the world.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben om mensen die ik lief heb te verliezen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn rust vind in mooie omgevingen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf soms in slaap huil om slachtoffers van ziektes en oorlogen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf altijd te dik zou vinden. maar je kent me niet.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 22:31 ]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet snel alles vergeet dat je niet kan liegen tegen mij of dingen zeggen dat ik nooit heb gezegd


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik bang ben omdat ik om vrijwel niks iets geef. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik alleen geraakt kan worden als mensen die ik lief heb geraakt worden. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik mezelf volledig geaccepteerd heb, maar dat ik dat eng vind omdat niemand dat doet. Als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn gemene opmerkingen slechts een uiting van liefde zijn, op een heel verdraaide manier.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    If you really knew me, you'd probably know dat ik echt een fucked up mind heb, en niet altijd op een positieve manier. Dat ik teveel over dingen nadenk om leuk te zijn, en dat ik daarin soms te ver doordraai.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    If you really knew me, zou je weten wat voor bitch ik ben geweest :x En dat ik me er diep voor schaam.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    If you really knew me, zou je weten dat ik bang ben voor mensen die in vrolijke pakken zitten en mijn aandacht trekken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ryan schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben om mensen die ik lief heb te verliezen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mijn rust vind in mooie omgevingen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf soms in slaap huil om slachtoffers van ziektes en oorlogen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf altijd te dik zou vinden. maar je kent me niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet van horror houd maar dat ik er 7 kleuren van in mn broek schijt, en snachts onder mn dekens lig te woelen van angst, maar ik toch altijd horror wil zien, waar ik later spijt van heb.

    oh yay.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Als je me echt zou kennen, dan weet je dat ik een heel ander persoon dan hoe ik me voordoe en zou je me niet meer herkennen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me niet thuisvoel bij de mensen rondom mij, in mijn omgeving en de tijd waarin ik leef.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Als je me echt zou kennen, zou ik je dit niet hoeven te vertellen. (:
    If not, you don't have to know.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 23:02 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    als je me echt zou kennen zou je weten dat nieuwsgierigheid een van mijn (goede of slechte?) eigenschappen is en dat dat misschien iets te maken heeft met het feit dat ik autisme heb. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet zonder dansen en schrijven kan en als laatste als je me echt zou kennen zou je weten dat ik veel te lief ben voor sommige mensen.


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    ReadMyMind, vervelend voor je dat je een autisme hebt. <3