• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt kende, dan zou je weten dat ik zoek naar een plaats op deze wereld en dat ik daardoor ik de knoop lig met mijn gevoelens en meningen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    FightforDead schreef:
    Dan zou je weten dat ik niet kan stoppen met drinken en drugs en dat ik mn vader zo ontzettend veel haat dat ik m soms wel kan vermoorden omdat hij mn hele leven verziekt en dat ik mn vriendin ontzettend mis ookal zeg ik tegen haar dat ik haar niet terug wil. dan zou je weten dat ik meedoe met de groep omdat zij als t waren mn enige famillie zijn en dat ik zonder hem niemand meer heb, want mn moeder is dood en dan weet je waarom ik altijd een mes bij me heb. Dan wist je dat mn vader me vroeger sloeg en dat de eerste 13 jaar van mn leven wil vergeten omdat ik mezelf iets wil aandoen als ik eraan terug denk, dat ik t wel op school probeer maar dat het gwn niet lukt, dat alle stomme dingen die ik doe gewoon een uiting van verdriet zijn en omdat tog niemand me zal missen als ik dood ben. Dat ik een strafblad heb en een maand gevangenis straf. Dat ik een keer 1 maand in coma heb gelgegen en dat ik zelfmoord wilde plegen toen mn moeder dood ging.
    en dan weet je nog helemaal niks


    Respect!


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Als je me echt kende, zou je weten waarom ik bepaalde dingen doe, die ik niet zou mogen doen. Dan zou je weten waarom en waarvoor ik bang ben, en zou je begrijpen waarom ik doodnormale dingen vaak eng vind en me er zelfs door bedreigd voel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik veel dingen heb gedaan die ik niet had moeten doen. Als je me echt kende dan zou je weten dat ik nog wel eens de neiging heb om spontaan in huilen uit te barsten om bepaalde redenen maar dat ik me dan inhoud.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Als je me echt zou kennen, dan zou je me haten.

    If you really knew me, you'd know who hides behind this mask right now...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik met mezelf in de knoop zit.
    -Oh, en dat ik op m'n dertiende zelfmoordneigingen had. Maar die zijn nu over, maar ik zit, zoals je hierboven ziet, nog altijd in de knoop met mezelf.
    En dat ik niet bang ben voor de dood. En dat als ik mocht kiezen tussen iemand neersteken, of mezelf neersteken, dat ik dan mezelf zou neersteken.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:24 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    als je me echt kende wist je dat ik ooit met een mes in mijn handen gestaan heb, klaar om mezelf neer te steken
    als je me echt kende wist je dat ik liefde als een zwakte zie
    als je me echt kende wist je dat ik meer emoties voel dan ik laat zien

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 21:26 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik moeite heb met mensen te vertrouwen, dat ik elke avond mezelf in slaap huil en elk moment in huilen uit kan barsten.
    Ik vaak de neiging heb gehad om zelfmoord te plegen door dingen die me vader heeft gedaan en door hem nooit de kans heb gehad om echt kind te zijn.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Oke, dit is lastig. Maar als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me eigenlijk niet zo thuis voel in deze wereld, en dat ik vaak nadenk of er misschien wel een andere wereld zou kunnen zijn waar ik me wel thuis zou kunnen voelen.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik totaal niet ben hoe ik me dagelijks voordoe op school en tegenover vrienden en familie.


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten over mijn verleden. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik geen stomme heks ben, als je me echt zou kennen zou je me geen scheikundedoos noemen. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik ook gevoelens heb en zielsveel van sommige mensen hou, en ook dat ik niet kan haten. Als je me echt zou kennen zou je me respecteren om wie ik ben en me niet in een hokje proppen. En als je mijn vriend bent, zou je weten dat ik het moeilijk heb gehad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf haat om het feit dat ik nog stééds mijn lichaam blijf verminken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    If you really knew me, you would know I'm faking.


    Your make-up is terrible

    Ha, ik ben er wel op vooruit gegaan sinds vorig jaar december zeg. xd If you really knew me.. wat heerlijk dat ik niks kan verzinnen.


    It's time to be happy again.