• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben. Bang om je te verliezen.

    Silentium schreef:
    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.Nu jij...


    The same here


    Its me myself and I s00 you will never see me cry (dat is tog een signature ding?)

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik bang ben om naar mijn klok te kijken om te zien hoe laat het is. Ik ben constant bang dat ik te weinig tijd heb...
    Ik kan me niet hechten aan mensen. Als iemand het probeert, loop ik telkens weg. Daarom heb ik liever vrienden die ik niet vaak spreek. Voor mij is dat genoeg.
    Als ik verliefd ben, houd ik het voor mezelf. Ik vind mezelf onwaardig om zoiets te voelen...


    Where there is a sea there are pirates...

    iCall schreef:
    If you really knew me, zou je weten dat ik me echt nog wel rot vol over de scheiding van mijn ouders. Ze zijn in de zomervakantie vorig jaar uit elkaar gegaan. Ik probeer mezelf af te leiden, maar soms lukt dat niet en voel ik me rot.

    Wat erg voor je...
    Veel sterkte :)


    Where there is a sea there are pirates...

    Quirinius schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vanaf mij 8ste tot rond mijn 13e zwaar depressief ben geweest, ik elke dag hoopte dat ik niet meer wakker zou worden, iedere morgen diepberoefd was dat ik er nog was. Ik gepest werd op de basisschool, ze zeiden dat ik niks goed kon, lelijk was, dom, idioot, ze me hate, dat ze me zouden vermoorden, in elkaar zouden slaan. En dat ook hebben gedaan. Ik niemand durfde te vertrouwen. Ik bang ben voor mijn ouders, dat ik hun pijn doe, voor het feit dat ik besta, dat ik hun pijn doe omdat ik zelf pijn heb. Ik 3 vriendinnen hebben die in de problemen zitten, en het voelt alsof het allemaal mijn schuld is, dat ik hun nu niet durf te vertellen hoe ik me egt voel, bang dat ze me stom gaan vinden, me laten vallen net zoals alle andere 'vrienden' hebben gedaan. Ik geen een keer in de spiegel kan kijken zonder dat ik mezelf haat. Ik wel raar die en gestoord, alsof ik heel de wereld aan zou kunnen, maar dat ik vinden 24/7 huil. Dat ik doe alsof het me niks kan schelen maar 's avonds me afvraag waar ik nou weer mee bezig ben. Dat ik vroeger iedere dag met een mes aan mn keel stond, klaar om een einde eraan te maken, maar het niet heb gedaan omdat ik weet dat God van me houdt, als enige op deze wereld. Dat ik bang ben dat niemand me leuk vind, dat ik niet zo maar met iemand durf te praten, bang wat ze van me vinden, me ook stom zullen vinden. Dat ik een jongen amper durf aan te kijken, bang dat hij me lelijk & dik vind. Dat ik elke dag weer denk dat iedereen uit mijn omgeving me haat. Wat mijn vriendinnen ook zeggen. Dat ik mijn vriendinnen pas sinds een tijd mijn verhaal heb verteld, maar dat ze het zo ongeveer negeren en verwachten dat ik altijd voor hun klaar zal staan, ondanks het feit dat ik er door heen zit, ik elke avond huil in bed. Ik er binnen kort helemaal door heen zit,

    ik zal instorten als het zo doorgaat...

    En dan weet je nog geen eens alles van me...


    (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Als je me echt kent zou je weten

    Dat ik overal anders ben op school hou ik me afzijdig en bij mijn vrienden ben ik heel druk Maar niemand weet dit echt. Denk ik.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend stom voel over wie ik ben. Omdat ik nooit een goede indruk kan wekken, omdat ik nooit eens gemakkelijk vrienden maak. ):


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend stom voel over wie ik ben. Omdat ik nooit een goede indruk kan wekken, omdat ik nooit eens gemakkelijk vrienden maak. ):


    We accept the love we think we deserve.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik vaak mijn gevoelens fake


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een erge vorm van faal-angst heb en heel weinig zelfvertrouwen heb ...


    Tinka & Ghunter.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik alle belangrijke dingen uit mijn leven opschrijf en er songs van schrijf. Die ik aan niemand durf te laten horen, die ik in mijn hoofd zing en dan moet huilen omdat ze zo persoonlijk zijn. Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik ongelooflijk verlegen ben, maar me naar andere mensen groot voordoe. Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik elke dag mijn angsten onder ogen moet zien door alleen al met mensen te praten.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Als je me écht zou kennen, zou je weten dat ik ontzettende faalangst heb, ondanks mijn stoere karakter een heel bang meisje ben en iedereen wantrouw, omdat je nooit weet hoe het over een week zal zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik wel denk dat ik meer problemen heb, maar ik het niet aan je wil toegeven, omdat ik bang ben om je te kwetsen.

    Als je me echt zou kennen dat zou je weten dat mensen heel moeilijk mijn vertrouwen kunnen. Dat ik mezelf vaak afzonder en dan mijn muziek op zn hardst heb om dat ene te vergeten en dat ik me vaak alleen voel.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik hard heb gevochten om me niet te laten beperken door een chronische ziekte, en dat ik in het begin vaak op het punt heb gestaan om het op te geven. Je zou ook weten dat ik het nu nooit, maar dan ook nooit meer op zal geven, no matter wat. Je zou je beseffen dat je door moet blijven leven, en niet stil blijven staan bij tegenslagen omdat je die nu eenmaal nodig hebt om sterker en wijzer te worden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.