• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Oja, Dat is wel handig.. Die jurk was net nieuw, misschien kan ik de scheur nog repareren. Anders is het zo zonde." Ik spring Odile achter na.
    "Op wat voor soort dier wil je eigenlijk gaan jagen? Ik heb een beetje moeite met herten door Bambi als je begrijpt wat ik bedoel..." Ik glimlach een beetje dom. Ik moest altijd huilen als ik Bambi zag. Ik denk niet dat ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen een hert te vermoorden. Aan de andere kant, ik heb Candy ook vermoord. Of in ieder geval van haar bloed gedronken. Mijn gezicht betrekt weer.

    Lew glimlachte flauwjtes. 'Maak je niet druk. Maak ik ook nog wat mee,' grapte hij met een bittere ondertoon. 'Het is leuk weet je. Om een doel te hebben. Als vampier heb je niet de zekerheid dat je ooit dood gaat. Dus ik koos zelf een einde. En doordat ik vooral 's avonds en 's nachts reisde, zag ik alles op een manier waarop de andere toeristen het niet zagen. Ik kon overal geraken omdat ik een vampier ben. De hoogte muur en de steilste berg kunnen je niet tegen houden. Geen plaats is onbereikbaar. De enige plek waar ik niet kan komen, zijn woestijnen.' Zijn glimlach verbreedde bij de gedachte. Hij was nooit een persoon geweest om zich te settelen. Na Georgiana had hij dat idee ook volledig opgegeven en had hij zich totaal verlekkerd op het avontuur met de horizon als zijn doel.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Een wereldreis lijkt me leuk, ikzelf ben nooti verdr geweest dan italié of Frankrijk.'' ze glimlachte flauwtjes. ,,Ookal was Italié zo slecht nog niet, ik houdt van italiaans eten.'' ze grijnste flauwtjes. ,,Maar zo te merken heeft vampier zijn ook wel zijn voordelen..'' ze frunnikte aan haar vingers en gaapte toen zachtjes. Blijkbaar begonnen alle dingen zoals bloed afgetapt door odile, de vieze drank, weinig eten en al die dingen te werken.. Maar ze had geen zin om te slapen, beter gezegt. Eigenlijk was ze bang dat er wat zou gebeuren en ze vreesde dat ze toch niet rustig zou lapen dankzij die levensechte nachtmerries die haar achtervolgde.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek omhoog naar Jamie. ,,jamie!'' ze klom in de boom eng ing voorzichtig naast hem zitten, ze zweeg en was blij dat de bomend e zon tegenhield. Faith zweeg en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, een verhaal ophangen dat Odile uit haar nke lulde? Beter eerst eens kijken wat hij van dit alles dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Yeah...' Hij besloot haar maar niet te vertellen over de nadelen. Hijzelf werd al depressief bij de gedachte, laat staan een meisje dat net haar vriendin als voedsel ten onder had zien gaan. 'Wil je naar bed?' vroeg hij toen hij haar zag gapen. 'Je mag wel in mijn bed, of zo,' Hij drukte de sigaret uit tegen de binnenkant van de kitscherige vaas en stond op. 'Heb je geen honger trouwens?' informeerde hij snel toen hij bedacht dat mensen ook eten. 'Ik weet niet wat Elif mee heeft genomen, maar ik veronderstel dat het eetbaar is. Ik kan wel niet koken, though,' voegde hij er achteraan, zich afvragen wat hij eigenlijk wél kon.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik zucht, hoewel ik geen idee heb wie of wat Bambi is.
    'Oke, prima. Dan gaan we op zoek naar wat anders. Wilde zwijnen moet een prima prooi zijn voor beginnelingen.' En we lopen het bos in.
    'Eigenlijk is het principe van de jacht simpel. Je zoekt een plaats af waarvan je denkt dat veel dieren komen of je gaat op je gehoor af. Je wacht tot je er één ziet opdagen en als je hem in het vizier hebt dan grijp je hem. Toen je nog een mens was, waren dit soort acties onmogelijk maar je zult zien dat je behoorlijk snel bent.' Ik voeg met een brede grijns toe: 'Wees niet te schijterig als dat beest terug bijt. Daarvoor heb je je mes.' Nog steeds lijkt ze niet helemaal overtuigd.
    'Laat mij het voordoen,' zeg ik dan maar en we lopen verder. Dan vangen mijn oren wat op. Mijn ogen flitsen naar links, waar een zwijn een eindje verderop in de aarde zit te wroeten. Ik trek een razendsnelle sprint en heb het beest te pakken voor hij er erg in heeft. Ik loop terug terwijl ik het flink pissige zwijn bij de slagtanden vast heb.
    'Kijk,' zeg ik. Ik trek zijn kop achterover. 'Ga je gang. Deze is voor jou. Als het bloed er niet uit spuit heb je wat verkeerd gedaan. Je moet bij de slagader wezen.'
    Ik heb maar heel zelden samen gejaagd en een nieuwe vampier de kneepjes van het vak bijbrengen geeft me ongelofelijk veel plezier en voldoening. Voor het eerst sinds tijden lijkt het of ik me.. vrolijk voel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze knitke toen hij vroeg of ze wou slapen, ze kon het eigenlijk op zijn minst proberen. En ze was niet alleen, dus hopelijk zou het gaan. ,,Ik heb niet zo'n honger, toch bedankt.'' antwoordde ze toen en stond op. Door al het gedoe was haar honger weggestorven, morgen kon ze wel even wat wegwerken ofzo, maar ze was nooit echt een grote eter geweest dus ze kon nog wel even zonder. ,,En het koken is geen probleem. Als het moet doen ga ik wel op zoek naar een kookboek of iets dergelijks.'' ze hoopte teminste dat dat ergens rondslingerde in dit huis en anders zou iemand het moeten halen vreesde ze.. of ze ging elven op magnetronvoedsel, dat was ook nog een optie, maar wel eentje die haar minder aanstond. Dewi stond op en keek naar Lew, ze kon maar beter onthouden welke kamer dit was en waar hij zich bevond.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek omhoog naar Jamie. ,,jamie!'' ze klom in de boom eng ing voorzichtig naast hem zitten, ze zweeg en was blij dat de bomend e zon tegenhield. Faith zweeg en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, een verhaal ophangen dat Odile uit haar nke lulde? Beter eerst eens kijken wat hij van dit alles dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Via zijn ooghoeken keek hij even naar Faith, maar zei niks. Hij staarde doelloos voorzich uit en aaide ondertussen de kat. Zachtjes begon hij te zingen voor Pimmetje. Jamie trok zich niet heel veel aan van zijn gezeldschap naast hem.

    'Ach ja. Hoe moeilijk kan het zijn right?' grijnsde hij. 'Kom, laten we gaan,' Het was aardig donker en op de gang was de maan die haar stralen naar binnen goot, het enige wat de lange corridor verlichtte. Lew ging er vanuit dat er wel ergens een schakelaar was, maar die wist hij niet zijn en hij voelde er weinig voor om er nu naar op zoek te gaan. En dus haalde hij zijn trouwe aansteker maar weer boven, en liet het kleine vlammetje voor zich uit dansen. 'Blijf dicht bij mij,' commandeerde hij Dewi zachtjes. Hoewel het vrijwel muisstil was, vertrouwde hij het zaakje toch niet. Desondanks raakten ze veilig en verbazend snel aan de deur waarachter zijn kamer schuilde. 'Dat ging makkelijk,' brabbelde hij opgewekt en bijverrast. 'Verwacht er niet te veel van, ik heb nog geen tijd gehad om 't proper te maken,' zei Lew die aan het gescheurde behangpapier dacht en de deur voor het meisje opende.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Geen zorgen, ik ben geen 5sterren hotels gewend ofzo.'' zei ze toen ze bij zijn kamer waren, toen hij de deur opende stapte ze naar binnen. Haar oog viel op het gescheurde behang maar ze was niet zo pietlutterig om zich daaran te storen. haar blik ging naar het bed, het was best groot en ze had gewoon zo'n idee dat het lekker zacht was. ,,Draai je eens om.'' zei ze tegen Lew, ze was dus niet van plan nog eens in haar kleren te slapen. het lag gewoon niet lekker, toen Lew zich omgedraaid ging ze toch nog met rug naar 'm toe staan. Ze trok haar schoenen, sokken broek en shirt uit zodat ze enkel nog in onderbroek en een hempje stond. Toen ze klaar was liet ze naar het bed en leit ze zich erop ploffen en een zucht ontsnapte an haar lippen. Ze trok deken ommhoog en keek naar Lew. ,,Je bed ligt lekker.'' ze glimlahte en haar blik gleed naar het plafond, haar blik viel op een spin die daar vrolijk rondjes kroop. Zolang hij maar aan het plafond bleef vond ze het best. Ze rolde terug op haar zij en had zin om lew beetje te plagen. ,,Kom je bij me liggen/'' vroeg ze daarom, je kon de palgerige ondertoon in haar stem horen en ze wist zeker dat ze zo'n fonkeling in haar ogen had.. Ze had het wel eens gehoord vna mensen die haar dat vertelden. Ze glimlachte onschuldig naar Lew en wachtte op zijn antwoord, nieuwsgierig wat hij zou zeggen.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Zeg.. Je gelooft Odile toch niet he?'' vroeg ze na een tijdje aan hem. [bwuh.. kort, sorry, maar ik ga eventjes naar beneden, thee drinken.]

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 20:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Odile stond me verwachtingsvol aan te kijken terwijl ze het zwijn bij zijn slagtanden hield. Ondertussen maakte het zwijn een soort vage knor-gil geluiden en spartelde met zijn benen. Ik beet op mijn lip en pakte het mes dat ik van Odile had gekregen. Ik liep naar het zwijn toe en hield het mes stevig vast. Ik haalde nog een keer diep adem, wende mijn hoofd af en stak in de nek van het beest. Toen het begon te rogelen en nog harder tegen te spartelen schrok ik. Ik dacht dat het met een steek wel dood zou zijn. Maar ondertussen begon het wel te bloeden en door de geur werd het wazig voor mijn ogen, maar helder in mijn hoofd. De slagader, had Odile gezegd. Ik trok mijn mes uit de keel van het zwijn en hakte nog eens in zijn hals, maar deze keer preciezer. En zoals Odile voorspeld had spoot het bloed eruit. Maar dat kon me nu niets schelen, de geur werd me te veel en hongerig stortte ik me op het zwijn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik ben nog best verbaasd over de snelheid waarmee ze het bloed heeft opgezogen. Yue's lust naar bloed begint al aardig op de mijne te lijken, denk ik tevreden. Als ze klaar is gooi ik het lijk aan de kant.
    'Wil jij er nu één vangen?' vraag ik. 'Ik heb anders ook wel behoorlijke dorst,' voeg ik glimlachend toe. Als het goed is moet het zwijn haar met een extra energieboost vullen waardoor ze nog sterker en sneller is. Dierenbloed volstaat wel, maar het haalrt het bij lange na niet bij mensenbloed. Dat maakt elke vampier compleet wild. Het zorgt ervoor dat de vampier in een oncontrolleerbare rush terecht komt. Natuurlijk zijn er vampiers die zich onder controle kunnen houden maar ook voor hen gaat daar heel veel oefening en ontwenning aan vooraf. Nog steeds is het voor een vampier lastig om dagen, weken of maanden met een sterveling in dezelfde kamer te verblijven.


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ik wist wel dat je me niet zou kunnen weerstaan,' ging hij gretig op haar plagerijtjes in. 'Het is altijd maar een kwestie van tijd voor ze hier voor bezwijken,' Hij maakte een vage beweging naar zijn lichaam en zette een tandpastasmile op. Hij was blij dat de sfeer wat minder beladen werd. De luchtigheid van plagerijtjes deden hem deugd. Uiteindelijk kon hij toch niet opmaken of ze het serieus meende en ging hij maar op het achtereind van het bed zitten, zodat zijn brede schouders tegen de muur leunden. 'Ik kan 'm wel dood doen alsjewil. De spin bedoel ik,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    Ik veeg mijn mond af en kijk naar het dode zwijn op de grond. Zou ik er een kunnen vangen? "Ik wil wel kijken of het me lukt.. Moeten we dit zwijn hier gewoon laten liggen?" Ik kijk naar Odile. Een dag geleden had ik iedereen die zei dat vampiers bestonden voor gek uitgemaakt. En moet je me nu zien, zonder schaamte drink ik een zwijn leeg.

    Jamie.

    Hij haalde zijn schouders op en keek nu Faith aan. ' Ik weet het niet.. ' murmelde hij zachtjes. ' Ze heeft me met de dood bedreigd. ' Onzeker prutste hij wat met het bandje van de kat. ' En en jullie zeggen dat jullie uhm, van die bloedzuigertjes zijn.. ' Zijn ogen op grond gericht en moest even na denken voor dat wat veder kon zeggen. ' Dus jullie zijn toch moeilijk te vertrouwen.. ' Hij keek haar weer even aan. ' toch? '

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Puh, je mocht willen dat ik voor je viel.'' ze grijnste vrolijk n volgde hem met har ogen. ,,Trouwens, niet naast je schoenen gaan lopen he.'' ze knipoogde en wierp kort een blik op de spin. ,,Nah, laat maar lopen, zolan ie uit mijn buurt blijft vind ik het best.'' ze trok haar benen een stukje op en rolde op haar andere zij.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Zeg.. Je gelooft Odile toch niet he?'' vroeg ze na een tijdje aan hem. [bwuh.. kort, sorry, maar ik ga eventjes naar beneden, thee drinken.]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.