• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ik zou het niet weten, schat. Ik ben geen dokter,' zei hij verontschuldigend. 'Misschien weet Gawyn het, die lijkt 't een en het ander van de wereld af te weten,' opperde hij maar, hoewel hij de Schot niet echt kende. Hij merkte hoe miserabel ze er uit zag. ' Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik weet echt niks van dromen.' Hij was zelf nooit met het probleem geconfronteerd geweest. Hij vergat altijd direct wat hij droomde en nu hij eigenlijk bijna geen slaap nodig had, droomde hij zelden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Gawyn lijkt wel van de aardbodem verdwenen..'' zei ze en keek even naar Lew. ,,Het geeft niks.'' zei ze toen hij zei zei dat hij wou dat ie haar kon helpen. Ze plukte een beetje aan de deken en besloot het teon toch maar gewoon te vragen. ,,Heb je eigenlijk geen dorst.. Ik bedoel, je bent al best lang bij mij en je heb tal die tijd nog niks gedronken.'' ze zweeg een paar tellen. ,,Naja, ik weet niet hoe vaak een vampier drinkt ofzo..'' haar blik gleed naar het verbandje rond haar pols, zou ze het verbandje eraf halen fo het nog maar gewoon even laten zitten? Het zat toch niet in de weg ofzo..

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Ik heb gisteren vrij veel gedronken,' legde hij rustig uit. 'Een nest konijnen en een mannelijk hert. Ik kom nog wel toe voor een paar uur,' Lew glimlachte. 'Ga je nog verder slapen of wil je wat eten?' vroeg hij nieuwsgierig. Hij moest nodig wat te doen hebben. In het vervolg moet ik die bibliotheek beneden maar eens plunderen, maakte hij een mental note voor zichzelf.

    Ik heb geen inspiratie ;o

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 19:13 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Yue
    "Gewoon.. van alles. Sommige klassieke muziek is mooi, maar ik houd ook van pop en soms wat rock ofzo." Het was even stil. De coltrui kriebelde in mijn nek en ik had het warm. "Is de stad hier trouwens ver vandaan? Ik wil graag nog wat nieuwe kleren kopen zodat ik de jouwe niet van je hoef af te pakken." Ik vond zelf dat de zwarte kleren Odile heel mooi stonden. Met haar vurige haren en haar sterke uitstraling pasten ze precies bij haar. Maar ik had meestal mijn blonde haar los of in vlechten en zwarte kleren stonden me wat saai in plaats van stoer vond ik. Daarom droeg ik bijna altijd kleurige, vrolijke kleren.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Ah, oaky.'' ze glimlachte en keek 'm aan. ,,Eten is oaky, slapen komt nu, vrees ik, toch niks meer van.'' ze ging rechtop zitten en keek naar Lew. ,,Trouwens..'' ze keek opneiwu naar het verbandje rond haar pols. ,,Denk je dat het eraf kan.. Of heb jij dan alleen maar extra last?'' vroeg ze, misschien werd de bloedgeur dan sterker ofzo en ze wilde niet dat hij nog meer last van haar had. [juah xD Lol. Ik laat Dewi wel even wat doen ofzo bij hem n__n]

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    'Ongeveer twee dagen lopen. Ik weet wel een snellere manier though,' grijns ik. 'Het is wel midden in de nacht. De zaken zijn dicht. Tenzij je wil winkelen zonder te betalen. Dat is wel een voordeel als vampier zijnde. Ik weet zo ongeveer wel welke zaken een niet zo geavanceerd alarmsysteem hebben. Je verbaast je er nog over hoe slecht de mensen de beveiliging regelen soms. En een bewaker om zeep helpen werkt ook wel. Tenzij je wil wachten tot het dag is. Maar dan is het zaak om zo veel mogelijk in de winkels te blijven aangezien je niet vrolijk wordt van dat zonlicht.'
    Ik hoop vurig dat ze voor de eerste optie gaat. Ik heb wel zin in een nietsvermoedende bewaker, denk ik dorstig.
    Ik ren weer tegen de muur op en laat mezelf binnen via het raam.


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ik heb als vampier gevochten in een oorlog waar overal bloed lag, ik kan heus wel wat af,' grijnsde hij breed. Het was inderdaad geen makkelijke tijd voor hem geweest, maar het had hem een ijzeren zelfcontrole bezorgd. Het is namelijk niet al te handig als je je eigen kant uit gaat roeien in een oorlog waar je elke man nodig hebt die je te pakken kan krijgen. Jappen aan de andere kant, mocht je wél opvreten, dacht hij enigszins boosaardig. 'Laten we naar beneden gaan en eens kijken of ik een verstopt kooktalent heb,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Jup, goed idee.'' ze glimlachte en stapte uit bed, ze haalde het verbandje van haar pols en liet het in de prullenbak vallen. Ze bekeek het wondje kort, het was klein en het zou niet lang duren voordat het genezen was. Dewi kreeg het frisjes en ze kwam erachter dat dat wel eens zou kunnen komen omdat ze nog in der ondergoed stond xd Het had vrij weinig zin om nu te zeggen dat Lew zich om moest draaien of iets dergelijks dus liep ze naar haar kleding en trok ze alles weer aan. ,,Klaar om te gaan?'' vroeg ze aan Lew.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik neem een aanloop en spring tegen de muur op. Ik kom niet helemaal tot het raam dus pak ik het kozijn vast en slinger mezelf naar binnen. Ik kom net naast Odile terecht. "Nouja.. Ik heb niet echt veel geld. Maar ik weet niet of ik wil stelen. Het staat me een beetje tegen." Ik bijt op mijn lip. Ik heb net een zwijn vermoord en het bloed van een onschuldig meisje gedronken, maar nee, aan stelen doe ik niet. "Maar als we zorgen dat we niemand pijn doen kan het misschien wel.. Ik bedoel, ze houden toch rekening met diefstal in hun prijzen.. En ik heb wel echt nieuwe kleren nodig." Ik zucht, het idee staat me enigzins tegen, maar ach. Vampieren zijn onsterfelijk en in de eeuwigheid was er vast wel een moment gekomen dat ik iets slechts zou doen. Dus waarom nu niet, nu ik het nodig had. "Wat is jou snellere manier?" vraag ik, en de nieuwsgierigheid is duidelijk in mijn stem te horen.

    Lewis liet zich even afleiden door de aantrekkelijke geur van haar bloed, en moest even slikken. Hij kon er goed tegen, maar het bleef heerlijk ruiken. Het had het beetje het effect van een ex-drugsaddict. Je kickt nooit volledig af. 'Eh...Ik sta al heel m'n leven klaar,' mompelde hij een beetje afwezig, alvorens de deur opnieuw te openen en de kamer na zijn metgezel te verlaten. Stil en soepel draafde het duo door het huis, tot ze in een ruimte kwamen die elk persoon als een keuken zou herkennen. Lewis ging op de tast op zoek naar een lichtknopje. Uiteindelijk vond hij dat op de meest voor de hand liggende plek - naast de deur- en werd de kamer overspoelt door een gezellig en geruststellend licht. 'Let's get to it,' grinnikte hij opwekt met een speelse fonkeling in zijn ogen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gawyn Goede vampier
    Met een lichte zucht legde hij het boek waarin hij was begonnen neer en keek hij naar de deur. Hij herkende Elif's stem vanaf de andere kant; hij voorspelde niet veel goeds. De deur ging open, en Elif verscheen inderdaad in de deur opening.
    "Elif," zei hij, bij wijze van begroeting. Hij zweeg even, en nam de vampier in zich op. Ze zag er bezorgd, of nee, eerder verdrietig uit. Snel stond hij op en liep naar haar toe. Hij bedacht zich vaagjes dat dit een van de weinige vampiers of mensen was die hij had ontmoet die eens een keer iets kleiner was dan hij. Hij pakte haar handen vast. "Er is iets ergs gebeurd," stelde hij vast.


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze keek de keuken kort rond en toen naar Lew. ,,Is het wel veilig als ik jou laat koken?'' vroeg ze plagerig en prikte in zijn zij. ,,Of kan ik het beter zelf doen?'' ze glimlachte onschuldig, de keuken was, net zoals de rest van het huis, behoorlijk groot. Helaas ook nog een beetje stoffig maar dat probleem konden ze zo oplossen. Dewi liep naar het aanrecht en trok het kastje erboven open, ze zag allemaal borden staan. Mm, gelukkig was niet heel de keuken leeg of iets dergelijks. ,,Hoe lang heb je eigenlijk niet gekookt?'' vroeg ze aan lew. ,,Heb je uberhaupt wel eens gekookt?'' vroeg ze, ze kende zat mensen die enkel een eitje konden bakken ookal waren ze volwassen.. En aangezien vampiers geen voedsel nodig hadden had hij al die tijd waarschijnlijk niet gekookt en zou hij er weinig verstand van hebben.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 19:51 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lewis, die al enthousiast naar de oven was gelopen en een knopje om had gedraaid, zweeg even. 'Ik heb nog nooit gekookt. Zelfs geen ei,' bracht hij uiteindelijk uit, met een ietwat kinderlijke blik in zijn ogen. Het voelde aan alsof hij bekende dat hij nog maagd was. 'Maar, voor je me uitlacht. Ik kan er niet aan doen. Toen ik jong was kookte mijn moeder en toen ik vampier werd, had ik geen nood meer aan menselijk voedsel,' Hij wreef een beetje onhanding door zijn haar. 'Dus het is niet mijn schuld,' Het klonk behoorlijk belachelijk in zijn oren. Welke man van 88 had nou nog nooit gekookt? Het sloeg gewoon nergens op.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek 'm aan en knikte, zou hij de sterke bleodgeur niet geroken hebben. Elif zuchtte zachtjes en probeerde even te kalmeren van binnen, toen sprak ze. ,,Odile heeft Candy vermoord.'' flapte ze er snel uit en keek toen weg, ze beet op haar onderlip en wachtte zijn reactie af. Waarschijnlijk zou hij kwaad op haar worden, woedend. Of zou hij het Odile kwalijk nemen en niet haar? Ze hoopte het 2de, anders zou haar schuldgevoel groeien.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze grinnitke zachtjes en keek hem met fonkelende ogen aan. ,,Aah, een verwend jochie dus.'' plaagde ze hem en glimlachte toen. ,,Don't worry, I'll teach you (:'' ze keek eventjes rond. ,,We hebben alleen wel spullen nodig.. Jij enig idee waar het ligt? En hebben we uberhaupt wel iets om te koken?'' vroeg ze, ze trok wat kastjes open maar ze vond enkel glazen, potten, pannen.. Geen voedsel dus. Naja, best logisch, aangezien hier tot kort enkel vampiers woonden. Nouja, er zouden vast wel vaker mensen geweest zijn maar of die hetr allemaal zo lang als zij uitgheouden hadden..

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Ach, ik weet niet... misschien in de ijskast?' opperde hij met een zweempje sarcasme en een ondeugende glimlach. 'Wat heb je trouwens nodig?' vervolgde hij terwijl hij ondertussen willekeurige deurtjes wagenwijd openzette. 'Elif heeft eten gehaald, dus er moet ergens wel iets zijn. Ik heb Gawyn nog met de zak rond zien lopen,' Lewis liep achteruit, zodat hij een goed zicht had op de chaos die hij had gemaakt. 'Wel een bord en een mes en vork heb je zeker nodig,' zei hij uiteindelijk terwijl hij het stuk servies bovenhaalde en de twee stukken bestek achter hem op tafel gooide.


    Frankly my dear, I don't give a damn.