• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Als Odile haar mes pakt slik ik even. Ik zie Candy weer voor me. Hoe ze daar lag, onder het bloed. Maar Odile heeft gelijk. Ik heb weer trek in.. bloed waarschijnlijk. Maar of ik op "jacht" wil.. Gelukkig voegt ze er snel aan toe dat ze het over dieren heeft. Ik glimlach. Eigenlijk had ik als goed voornemen om vegetariër te worden, maar daar zal wel niet veel van komen. "Oke, waarom niet? Let's go."

    'Waar sliep je eerder dan?' vroeg Lew curieus. Als ze naar een bos kwam om te slapen, dan moest ze wel echt wanhopig geweest zijn. Als hij een mens zou zijn, zou hij niet een woud inlopen in de hoop er een slaapplek te vinden, hij zou op de stad gokken. Tenzij er een grondige reden was, waarom hij niet in die stad wilde zijn natuurlijk. Lew had nog steeds het idee dat Dewi iets achterhield, maar hij was niet het soort persoon dat bleef zeuren tot iemand uiteindelijk de waarheid opspuwde en dus besloot hij zijn mond te houden. 'Vind je het trouwens erg als ik rook?' vroeg hij terwijl hij het pakje tevoorschijn haalde.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Buiten..'' mompelde ze ietwat ebschaamd en leit haar blik naar de piano glijden. Ze schudde haar hoofd toen hij vroeg of ze het erg vond als hij rookte. ,,Ga je gang.'' ze vond het stinken maar dat was ook alles, het irriteerde haar niet vreselijk ofzo. ,,Anyway, maak je niet te veel zorgen om mij, okay?'' ze glimlachte naar hem en richtte zich weer op de piano. Ze begon een nummer te spelen, ze had het geleerd van haar moeder vroeger.. Het was haar moeders lievelignsnummer en nu ook een beetje dat van haar. Ze concentreerde zich nog enkel op de piano en vergat haast alles om haar heen, ze concentreerde zich enkel nog op het nummer. Kiss from a rose. Haar zang was misschien niet geweldig maar zonder had ze het vaak kaal vinden klinken, nu was ze eraan gewend erbij te zingen en op straat trok ze op die manier vaak de aandacht.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek omhoog naar Jamie. ,,jamie!'' ze klom in de boom eng ing voorzichtig naast hem zitten, ze zweeg en was blij dat de bomend e zon tegenhield. Faith zweeg en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, een verhaal ophangen dat Odile uit haar nke lulde? Beter eerst eens kijken wat hij van dit alles dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew vond het een vreemd antwoord, maar liet het voor wat het was. Het was duidelijk dat ze er niet op in wou gaan. De vampier slaakte een korte zucht, stak zijn sigaret aan en leunde zijn hoofd tegen de leuning van de stoel. Het was een lange tijd geleden dat hij zo met menselijke gevoelens geconfronteerd was geweest. Hij had nooit echt ergens stilgestaan, was altijd door blijven reizen. Terwijl hij de rook uit zijn mond liet kringelen, zijn ogen sloot en naar Dewi's muziek luisterde, vroeg hij zich af of hij gewoon zo'n simpele ziel was of dat hij het gewoon te lang geleden was dat hij de moeite had genomen om een mens te leren kennen en bijgevolg hun ingewikkelde emotionele stelsel was vergeten. Hij gokte op het eerste.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik grijns en kom overeind. Ik zet de stijltang in mijn haar. Ik haat het als mijn haar krult. Geloof het of niet, vroeger had ik een dikke bos met blonde pijpekrullen en als ik onder de douche vandaan kom is dat duidelijk te zien. Gelukkig zorgt deze moderne uitvinding ervoor dat ik niet al te veel pijn hoef te lijden om het te stijlen.
    'Zo, gefixt.' Ik steek het mes weer in mijn zak. Dan bedenk ik me dat Yue geen wapen heeft. 'De meeste nieuwelingen houden er niet van om een dier met hun blote handen te wurgen.' Ik berg de foto van Mark weer op en pak mijn reservemes dat ernaast ligt.
    'Hier. Mocht je het nodig hebben.' Ik geef haar het mes in handen, spring uit het raam en loop richting de poort. Terwijl ik wacht kijk ik naar boven, waar de volle maan fel op ons neer schijnt. Perfecte tijd om te jagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Even houd ik het mes in mijn handen. Het handvat voelt koud aan. Ik probeer het mes bij mijn riem te steken als ik me realiseer dat ik nog steeds mijn gescheurde jurk aan heb. Ik kijk uit het raam naar beneden. "Eh.. Odile? Heb je toevallig ook een broek voor me?"

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Toen het lied afgelopen was keek ze weer nar Lew, hij leek nogal in gedachten verzonken. ,,hé Lew, waar denk je aan/'' vroeg ze, ze merkte nu pas eigenlijk dat ze amper wat van hem wist.. Zijn naam, leeftijd en gave.. niet echt iets over zijn leven of iets dergelijks, sprak hij er ook niet graag over of wkam het omdat ze niks vroeg? ,,Trouwens, kan je ook piano spelen?'' het was dan geen vraag over zijn elven maar ze vroeg het zich wel af, misschien was hij vroeger wel een beroemde muzikant ofzo, wist zij veeel.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek omhoog naar Jamie. ,,jamie!'' ze klom in de boom eng ing voorzichtig naast hem zitten, ze zweeg en was blij dat de bomend e zon tegenhield. Faith zweeg en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, een verhaal ophangen dat Odile uit haar nke lulde? Beter eerst eens kijken wat hij van dit alles dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik kan het niet laten een brede grijns te trekken. Op jacht gaan in een jurk is inderdaad niet echt praktisch.
    'Ga weg bij het raam,' zeg ik, voor ik me af zet en met een enorme vaart op het huis af ren. Ik vlieg tegen de muur op en spring het raam binnen. 'Ik zal even zoeken.' Ik loop naar de achterkant van de kamer - nog net zorg ik ervoor dat die bijl mijn been niet open haalt - en trek mijn kledingkast open.
    'Ik weet niet of zwart je kleur is,' zeg ik en gooi haar een broek toe. 'Maar ik heb niet veel anders. En iets erboven is ook wel handig.' Ik gooi haar een coltrui toe dat net zo zwart is als de broek. Als klein meisje moest ik altijd bloemetjesjurken dragen. God, wat had ik daar een hekel aan.


    No growth of the heart is ever a waste

    De jongeman -haha de ironie- opende loom zijn ene oog en grijnsde breed. 'Ik dacht even aan het leven,' meesmuilde hij terwijl hij opstond uit de stoel en naar haar toeliep. 'En nee, ik kan geen piano spelen,' Hij haalde lichtjes zijn schouders op. 'Toch niet als je Broeder Jakob niet meetelt,' vervolgde hij terwijl hij als bewijs het welbekende deuntje met zijn twee wijsvingers begon te spelen. Waarschijnlijk gebruikte hij niet eens de juiste toetsen, maar het ritme was correct en het melodietje was herkenbaar. Tot daar zijn pianotalent. 'Toen ik jonger was, mocht ik van de priester alleen met de tamboerijn spelen, vrees ik. Mijn vocale talenten laten te wensen over. Mijn ritme is wel oké, hoop ik,'

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 18:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze grinnikte zachtjes om zijn Broeder Jakob deuntje. ,,Je speelt beter dan andere mensen die ik wel eens gehoord heb.'' ei ze als troost, in het weeshuis was er wel eens iemand egweest die dacht dat ze geweldig kon spelen.. uiteindelijk klonk het nergens naar. ,,bespeel je wel een ander instrument? of naja.. Wat doe je dan in je vrije tijd?'' vampiers hadden zat vrije tijd, toch? Hoe kwamen ze die door? Ze nam aan dat ze niet continue aan het jagen waren.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek omhoog naar Jamie. ,,jamie!'' ze klom in de boom eng ing voorzichtig naast hem zitten, ze zweeg en was blij dat de bomend e zon tegenhield. Faith zweeg en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, een verhaal ophangen dat Odile uit haar nke lulde? Beter eerst eens kijken wat hij van dit alles dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Goh eh... Ik ben niet muzikaal aangelegd vrees ik en ik zing zo vals als een kat,' grinnikte hij zacht terwijl hij de as van zijn sigaret tikte in een oerlelijke vaas die er stond. 'Op school moesten we wel blokfluit leren. Maar ik gebruikte die om riddertje te spelen, indertijd,' vervolgde hij, zijn schouders ophalend. 'En voor ik hier even mijn geweten liet spreken om jullie te beschermen voor die klootzakjes, was ik een reiziger. Te voet de wereld rond, daar heb ik me de afgelopen zeventig jaar mee bezig gehouden,' Hij kauwde zacht op zijn lip en nam daarna nog een trek van zijn sigaret. 'Niets interessants, vrees ik,' waarop hij verontschuldigend glimlachte.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze luisterde nieuwsgierig naar hem, hij had dus de wereld rond getrokken.. het leek haar gweldig om zo te kunnen reizen. Australié of een ander ver land, maar ze zat hier vast dus ze kon die dromen beter laten varen.. ,,Sorry dat je nu opgescheept zit met mij.'' verontschuldigde ze zich en draaide een lok haar rond haar vinger, als zij hier niet naar binenn was gewandelt had hij nog de wereld kunnen rond reizen.. Dan had hij zich niet verplicht gevoeld om hier bij haar te blijven.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze keek omhoog naar Jamie. ,,jamie!'' ze klom in de boom eng ing voorzichtig naast hem zitten, ze zweeg en was blij dat de bomend e zon tegenhield. Faith zweeg en wist niet zo goed wat ze moest zeggen, een verhaal ophangen dat Odile uit haar nke lulde? Beter eerst eens kijken wat hij van dit alles dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi liedje dat Dewi speelde trouwens ^^
    Yue
    Ik stond even versteld toen ze zomaar tegen de muur opliep. Ik deed de kleren aan die ze me toegooide en zei: "Ach, een beetje zwart is mooi op zijn tijd. Maar meestal draag ik kleurtjes." Ik glimlachte. "Dit is waarschijnlijk wel handiger voor de jacht."

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 19:15 ]

    Kon niks beters vinden op piano met zang, lol xD
    Maar dat is kiss from a rose ^^

    Angela Aki zingt het best maar dat is in 't japans :x
    deze zingt ook wel goed ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik draai me om terwijl Yue zich omkleedt. Ik had haar er graag op willen wijzen dat hier een badkamer was, maar volgens mij maakte het haar weinig uit. We zijn immers beiden vrouwen. 'Er is hier wel een wasmachine,' zeg ik met de rug naar haar toe. 'Een jurk onder het bloed staat niet zo netjes,' zeg ik met een glimlach, meer naar mezelf gericht. Als ze klaar is geef ik een knikje en laat me weer uit het raam vallen.
    'De nacht is jong!' roep ik en een paar kraaien schrikken op. Hmm.. misschien niet zo handig om de prooidieren weg te jagen. Ach, vanavond gaan we wel op zoek naar wat groters. Een armzalige kraai leegzuigen schiet ook niet echt op.


    No growth of the heart is ever a waste