• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Geen zorgen, ik weet dat je me neit zou bijten. Ik vertrouw je.'' ze glimalchte flauwtjes en sloot haar ogen. Ze zweeg verder, ze kon beter wta rusten mocht ze weer achterna gezeten worden ofzo.. Ze kon beter een beetje fit blijven. Al gauw viel ze als een roos in slaap, in het begin sliep ze rustig zonder dromen. Na een tijdje kreeg ze toch nachtmerries, niet de rband van vroeger maar gewoon over vanalles in dit huis. Ze balde haar vuist waardoor haar nagels in haar vel priemden en haar gezicht betrok. ,,lew..'' murmelde ze zachtjes in haar slapa ;a

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    HAHA Dewi is verlieeeeeefd! Tenminste het begint er aardig op te lijken 8D

    Nutteloze post D:

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 16:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha xD Nutteloze post is okay, lol. Doe ik ook wel eens :a
    Ik ben gewoon Lew aan 't teasen -grin-
    En TheStyxx moet komen ;(
    Heeft ze weer PC arrest?
    Ik hebv erdomme haar MSN of nummer niet ofzo..
    Dus kan ook niet inlichten >_>


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaaa Gawyn is dood :(
    Oh trouwens.. nu YourDemon niet meedoet: where the hell is Savoy? Moet iemand hem overnemen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Als iemand over wil nemen is wel leuk xD
    We hebben zo'n meiden voerschot heb ik 't idee..
    En evil jongensgassie hebben we ook nog niet xo


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vrees dat Lewis daar te onwetend voor is :Y) Hij heeft een jongensverstand, zo'n dingen gaan aan hem voorbij ;3.

    'Ja?' reageerde de vampier, die half 'n half hoopte dat ze wakker was, aangezien hij ondertussen al vier uur alleen de donkerte in zat te turen. Over geen leven hebben gesproken. Toen ze echter niet meer reageerde, zuchtte hij verveeld en begon hij zachtjes een deuntje te fluiten. Het was een liedje dat hij kende van zijn tijden als militair. Toen hij ook dat twintig keer gefloten had - en er zelf horendol van werd-, gaf hij het maar op, stak hij opnieuw een sigaret op en probeerde aan een willekeurig onderwerp te denken.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 17:48 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha xd Das best zielig :a

    Dewi
    Ineen keer schrok Dewi wakker, ze zat rechtop met haar ogen geschrokken open en hijgde lichtjes. Toen ze Lew zag realiseerde ze zich dat ze gedroomd had, ze zuchtte zachtjes en legde haar hoofd in haar handen. Ze wreef in haar ogen en keek toen opnieuw naar Lew. ,,Hoe laat is het..?'' vroeg ze terwijl ze de nachtmerrie van haar netvlies probeerde te bannen. Helaas was ze altijd barslecht in zulk soort dingen en onthield/onthoudde (?) ze vaak bijna elk klein detail van alles wat ze meemaakte.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Inderdaad. Bij ons is het om één of andere reden erger dan op andere plaatsen in de wereld x'D Ooit al eens geprobeerd om een jongen een hint te geven ? Ze zijn compleet onwetend. :Y)

    'Geen idee,' antwoordde Lew opgewekt, terwijl hij weer tot leven kwam. 'Vrij laat. Of vrij vroeg. Hangt er vanaf hoe je er naar wil kijken,' Hij beet zachtjes op de binnenkant van zijn lip en liet de sigaret slapjes lang zijn lip bungelen. 'Je hebt niet al te lang geslapen. Amper een uur of drie, vier,' deelde hij mee. Hij wist dat dat voor een mens te weinig was om goed te functioneren. 'Nare droom gehad?' Het was er uit voor hij erg in had. Mentaal gaf hij zichzelf een reprimande. Natuurlijk had ze slecht gedroomd, wie niet in een huis dat lijkt op een levende nachtmerrie?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh.. Nu snap ik je signature ineens XD Ik vroeg me al af wat het betekende x3
    Ik wil Savoy anders wel overnemen, ik zat er al aan te denken om een slecht gastje toe te voegen maar als ik hem kan gebruiken is dat natuurlijk nog beter :)
    Is het goed als ik z'n profiel-ding dan wel wat herschrijf?
    Yue
    "Krachtvelden? Gaaf! Dat kan handig zijn als iemand je aanvalt ofzo." Ik volgde Odiles blik. Ze keek naar de maan. Het was een heldere nacht, dus je kon de vlekjes en kraters op de maan makkelijk zien zitten.
    "Zullen we teruggaan?" vroeg ze.
    "Is goed. Ik heb geen honger meer. Of dorst, het is maar hoe je het bekijkt. Wat voor muziek vind jij eigenlijk mooi, Odile?" vroeg ik terwijl we begonnen met lopen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:04 ]

    Haha, waar. Weet je wat ook vaak is?
    Als je met meiden over typische meidendingen
    hebben zoals panty's die snel stukgaan of
    make-up shizzle dan luisterne jongens vaak
    mee alsof ze het allemaal begrijpen enzo ;p

    Sure, van mij mag je Savoy overnemen en herschrijven (:
    Herinner wel dat ie Dewi dus al keer heeft 'ontmoet'
    Lol. Anders moet je even beetje teruglezen, begin 1e topic.


    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze knikte toen hij zei dat ze niet lang geslapen had. ,,Klopt.. Ik slaap nooti erg lang.'' ze glimlachte flauwtjes. ,,En ja, ik had een nachtmerrie.'' bevestigde ze het. ,,Alweer.'' voegde ze er nog zachtjes aan toe en haalde een hand door haar haren, ze liet zich weer achterover op het bed vallen. ,,Jij hebt vast geen idee hoe je nachtmerries tegengaat he?'' vroeg ze, ze wilde weer eens gewoon een goede nachtrust.. Als een blok slapen, ze had er alles voor over. Ineens bedacht ze zich dat lew er al die tijd al had gezeten, al die tijd was hij al bij haar geweest. Had hij niet dorst of iets dergelijks? Of kon hij heel lang zonder bloed..? Ze had geen flauw idee hoe het bij vampiers in elkaar zat en besloot dat hij dat zelf ook wel in de gaten kon houden en dat ze er toch niet achter zou komen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Slechte vampier.

    Ze stemt ermee in om terug te gaan. Ik kom overeind en op ons gemak volgen we de weg terug. 'Ik weet trouwens niet precies wat het is. En wat ik ermee kan. Maar als ik het kan gebruiken om te voorkomen dat Faith me dood martelt is het van harte welkom.' Dan vraagt ze me welke muziek ik leuk vind.
    'Eh..' Ik kan me herinneren dat mijn moeder altijd dol was op klassieke muziek. Zodanig dat ik er gek van werd en dat ik tegenwoordig geen klassiek meer kan horen. Gelukkig heeft zich in de loop der decennia een aantal veranderingen op muzikaal gebied voorgedaan. 'Alles wat hard is,' grijns ik. 'Jij?'
    Het huis doemt weer voor ons op en we lopen de poorten binnen. 'Niet te geloven, ik ruik ze zelfs hier nog,' zeg ik met een minachtende toon, verwijzend naar de mensen.
    'Een verdomd hotel,' mompel ik haast onhoorbaar.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 18:20 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Héhéhéhé, wat zijn het toch vreemde wezens hea x'D

    'Je moet proberen verwerken wat er voor die nachtmerries zorgt. Dat was met één van de jongens ook zo. Zijn maat werd voor zijn ogen aan stukken geblazen en hij heeft er maanden last van gehad. Echt, hij ging er gewoon aan onderdoor. Toen werd hij op verlof gestuurd en moest hij met één of andere zielenknijper praten. Kwam terug als herboren. Makkelijker gezegd, als gedaan though.' vertelde Lew terwijl hij uit 't bed klom en zijn lichaam uitstrekte. Zelfs de spieren van de almachtige vampier worden soms stijf.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Sorry mensjuuuus ;[ Ik had het nogal drukachtig. Mag ik een kleine samenvatting? xD En iemand om bij in te springen? :3


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Odile is de nieuweling Yue aan het begeleiden in haar pasgevonden bestaan als vampier. Faith probeert Jamie er nog steeds van te overtuigen dat zij te vertrouwen is en al de rest niet. Lew en Dewi zitten op zijn kamer, waar Dewi wat slaap probeert te krijgen. Candy is dood - opgevreten door Odile en Yue. En Elif is op zoek naar Gawyn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze zuchtte diep en rolde op haar zij, ze trok haar knieën op en keek voor zich uit. Het verwerken.. Ging dat maar zo makkelijk, ze had er nooit over gesproken.. Althans, sinds kort half bij Lew toen.. En Gawyn wist alles maar dta was toch anders, toen had ze niks heoven zeggen. ,,Geen andere optie mogelijk vrees ik, right?'' mompelde ze, waarschijnlijk zat er niks anders op maar ze was gewoon zwak.. Te zwak om zoiets eruit te gooien en het te kunnen verwerken. Zachtjes beet ze op haar onderlip en staarde de verte in.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ze luisterde en knitke. ,,maar je weet dat ik geen mens ben, right?'' vroeg ze en grinnikte, ze keek naar beneden en toen weer de verte in. ,,Je kan trouwens overnachten op mijn akmer als je wilt. Aangezien je hier wel moet blijven.'' ze glimlachte flauwtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.