• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 19:01 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Slechte vampier.

    'Ach, de natuur doet z'n werk. Geloof me, je zult de geur van een ontbindend zwijn heus niet tot aan het huis nog ruiken. Tenminste..' voeg ik grijnzend toe, 'als je mazzel hebt.'
    We lopen verder en hoewel ik het me voorgenomen heb nooit naar andermans verleden te vragen begint de nieuwsgierigheid me toch wel te nekken. Waar komt ze vandaan en hoe kan het dat ze zo weinig van het vampier worden heeft gevoeld? Wilde haar mentor ervoor zorgen dat ze zo min mogelijk leed? Maar waarom? Te veel vragen en ik kijk ook wel uit om ze allemaal te stellen.
    'En waar kom jij vandaan?' vraag ik dan maar op een zo zakelijk mogelijke toon.


    No growth of the heart is ever a waste

    'Wacht maar schat, je piept wel anders,' pestte hij een beetje verder met een speelse twinkeling in zijn ogen. 'Zolang hij uit je buurt blijft, hé?' begon de jongen gespeeld boosaardig. Je kon de denkbeeldige duivelshoorntjes zo uit zijn hoofd zien groeien. Met een soepele beweging sprong Lew tegen de muur achter hem en katapulteerde zichzelf daarna naar het plafond waar hij de spin razendsnel maar toch voorzichtig bij één van zijn achter kriebelende pootjes greep. 'Nou nou, deze is wel heel blij om je te ontmoeten,' plaagde de grote vampier haar met het spinnetje terwijl hij het voor haar neus liet bengelen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik kwam er net achter dat ik soms in de verleden tijd schrijf en soms in de tegenwoordige tijd.. >_< Ik zal er beter op gaan letten XD
    Yue
    "Gewoon, uit een van de dorpen hier dichtbij. Ik weet alleen niet meer hoe het heet..." Ik frons.. "Vreemd.. Dat zou ik toch moeten weten..? Dat soort dingen vergeet je toch niet als je vampier wordt?" Ik krijg een vreemd gevoel in mijn maag. Dit hoort niet.

    xDIKKOP schreef:
    Jamie.

    Hij haalde zijn schouders op en keek nu Faith aan. ' Ik weet het niet.. ' murmelde hij zachtjes. ' Ze heeft me met de dood bedreigd. ' Onzeker prutste hij wat met het bandje van de kat. ' En en jullie zeggen dat jullie uhm, van die bloedzuigertjes zijn.. ' Zijn ogen op grond gericht en moest even na denken voor dat wat veder kon zeggen. ' Dus jullie zijn toch moeilijk te vertrouwen.. ' Hij keek haar weer even aan. ' toch? '

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    Ze had beter haar mond kunnen houden, maar ze was al te laat en voor ze het wist bungelde het minimonstertje voor der gezicht. Zo van dichtbij was de spin nog enger, hariger en dikker. in één woord, afschuwelijk. ,,Getver!'' ze sprong uit het bed tot op veilige afstand en keek naar lew. ,,Kan je dat ding niet wegdoen? Ergens uit mijn buurt?'' mompelde ze, ze had nooit van spinenn gehouden.. Ze wist niet echt waarom maar ze vond ze er ggewoon eng utizien met al die harige pootjes.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Zie ik er soms gevaarlijk uit?'' vroeg ze en keek 'm met een angelface aan. ,,Ik beloof dat ik je niks aan zal doen, kay?'' zei ze, haf gelogen. Nú zou ze hem nog niks aan doen, maar later wel. Ze onderdrutke een grijns en keek weg, de verte in.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Ergens zei zijn gevoel dat er toch iets niet klopte aan haar. Maar dat zou hij dan later wel merken. Onverschillig haalde hij zijn schouders op en keek weer vooruit. Tot nu toe was zij de beste praatgevalletje waarmee hij kon praten. Want hij had helaas nog niet echt een normaal mens gezien.. Pim die sprong uit de armen van hem. Jamie volgde de kat met zijn ogen en zuchtte diep.

    Schuddend van het lachen probeerde hij het raam open te wrikken om het achtpotige beestje buiten te flikkeren, maar de spin wist te ontsnappen en racete in een gestoorde gallop ergens de kamer in. 'Je had je gezicht moeten zien,' gierde Lew terwijl hij de tranen op zijn wimpers voelde plakken. 'Geniaal,' Nog steeds grinnikend plofte hij neer op het uiteinde van het bed, af en toe nog aangevallen worden door een verloren lachstuip. 'Hij is ergens weg, je kan wel weer je bed in,' ginnegapte de vampier. Hij mocht dan wel 88 zijn, die ondeugende kwajongen zat er nog altijd ergens in.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik frons mijn wenkbrauwen.
    'Nee dat zou je inderdaad nog moeten weten. Misschien heeft hij of zij je gedrogeerd. Er zijn verschillende soorten drugs die ervoor zorgen dat je je bepaalde dingen niet meer kan herinneren. Behoorlijk vervelend spul, neem het van mij aan.' Alweer zie ik wat ritselen en deze keer wacht ik niet. Ik schiet erop af en bespring het beest, dat een das blijkt te zijn. Met een snelle beweging haal ik mijn mes langs zijn keel en zuig het bloed op. God, wat een verlossing. Als ik klaar ben laat ik het karkas vallen en wend me weer tot Yue.
    'Er zijn genoeg klootzakken in deze wereld die je willen naaien. Been there, done that. Ook al zou ik het in m'n achterlijke kop halen om overnieuw te willen beginnen, dan nog zouden ze me een mes tussen m'n ribben steken als ze de kans krijgen. Daarom weet ik wel beter. Het is alleen dat ik na al dat gereis en gedonder met mensen en vampiers in het verleden eens rust wil hebben. Zo af en toe een mens tussen m'n tanden. Maar dat is al te veel gevraagd.' Enerzijds klinkt het best meelijwekkend en diep van binnen moet ik lachen om mezelf. Arme Odile, grijns ik innerlijk. Het lot is je niet goed gezind hé. Een beetje zelfspot maakt de situatie een stuk luchtiger.


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Toen Elif had gemerkt dat ze te laat was geweest was ze stileltjes afgedropen om Gawyn en Lew te zoeken.. Ze voelde zich vreselijk en een ebroerd schudlgevoel knaagde aan haar en het verdriet zorgde ervoor dat haar ogen vochtig werden. Zelfs vampiers hadden gevoelens ja, althans, sommige.. Uiteindelijk liep ze naar Gawyns kamer en deed de deur open waar ze hem aantrof. (zo spring je weer evne amkkelijk in ;p) ,,Gawyn..?'' vroeg ze zachtjes, haar stem veraadde al dat er iets mis was.

    Dewi - MensenGeval.
    ,,Fijn dat ik je dag weer goed maak.'' merkte ze droogjes op. ,,Jongens..'' voegde ze er nog zachtjes aan toe en schudde haar hoofd. Ze kroop terug in bed en keke naar lew die op voeteneinde bleef zitten. ,,Bang dat ik bijt soms?'' vroeg ze en keek hem aan, aangeizen hij nog steeds niet op het aanbod ingegaan was. niet dat het haar uitmaakte, maar hij moest toch wel ergens een zwakke plek hebben? Konden vampiers eigenlijk blozen? Ze dacht peinzend na en probeerde zich een verlegen lew voor te stellen, anh, dat was haast onmogelijk.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,je bent neit echt een prater he/'' merkte ze op en keek de poes na. ,,Nooti geweest of ligt het aan al die gebeurtenissen/'' vroeg ze nieuwsgierig aan hem, als het nooit een prater was kon ze hem net zo goed meteen doden want dna zou ze weinig plezier aan hem beleven.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik schrok even toen Odile ineens wegschoot om nog een zwijn leeg te zuigen, maar vond het wel grappig dat ze daarna gewoon doorging met haar verhaal. "Misschien heeft ie me drugs gegeven.. Maar dan ben je toch maar voor een tijdje dizzy? Dan vergeet je toch niet waar je woont?"

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 21:26 ]

    'Eerder omgekeerd,' zei hij zacht. 'Begrijp me niet verkeerd. Ik heb al in jaren geen mens meer gebeten. Maar jullie ruiken zo verdomd lekker...' Lewis probeerde zich de laatste keer dat hij een mens gebeten had, voor de geest te halen. Het zat maar vaagjes in zijn brein geprent en het enige wat hij zich kon herrineren was het feit dat het een vrouw was geweest en dat ze het overleefd had. Daarna had hij zich uit schaamte en schrik zo snel mogelijk uit de voeten gemaakt. Zijn mond trok even bij die herinnering.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jamie.

    ' Nee hoowr. ' mompelde hij en keek haar aan. ' Mijn leven is vrij normaal.. ' Weer zocht hij iets waarmee kon spelen. ' Tot nu toe dan.. ' Hij grijnsde een beetje idioot. ' Maar ik hou gewoon niet echt van praten.. ' Heel even kijk hij voorzich en daarna weer naar Faith. ' En en ik hou niet zo veel van mensen.. '

    Btw The Last Castle is écht een geniale film, één van mn favorieten!

    Odile - Slechte vampier.

    'Ja. Dat verbaast me ook het meest. Tenzij..' Ik begin als automatisch in een lok haar te draaien en peins verder. Het valt niet eens op dat er bloed van mijn vingers in komt omdat mijn haar van zichzelf al een vuurrode kleur heeft. 'Tenzij dat zijn gave was.' Ik zie dat ze nu nog meer gepuzzeld mijn kant op kijkt. Natuurlijk, als ze een vampier is en helemaal niks weet over dit 'leven', zou het me verbazen als ze wel weet dat vampiers gaven hebben.
    'Elke vampier heeft een gave. Alleen die van mij heeft zich in geen zestig jaar laten zien, maar goed. Een gave is iets dat bij de persoonlijkheid van de vampier hoort, zoals een karakter bij een mens. Sommige vampiers kunnen gedachten lezen, weer andere kunnen dromen manipuleren en weer anderen kunnen - zoals waarschijnlijk in jouw geval is gebeurd - geheugens wissen. Zoiets kost ongelofelijk veel energie dus er moet een bepaalde reden voor zijn geweest. Zodra je geheugen is gewist leeft het voort in de geest van de vampier die dat bij jou heeft gedaan. Kortom: je geheugen bestaat nog, alleen is het nu buiten jouw lichaam.' Ik kan niet op een andere verklaring komen dan op deze. Maar de vraag is: wat was er zo bijzonder aan haar geheugen dat het gestolen moest worden?


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb hem even gegoogled en hij lijkt me vet spannend :0
    Over een oud generaal die in een gevangenis komt ofzo toch?
    Yue
    "Waarom zou iemand mijn geheugen willen stelen? Ik ben niet bepaald de interesantste persoon op de wereld." Ik frons even. "Weet jij wel wat je gave is dan? Het lijkt me gaaf om zoiets te kunnen." Zou ik ook een gave hebben? Ik vraag me af wat ik dan kan...

    Ja :'D de signature van Major, dat komt ook uit de film vandaar dat ik er ineens mee kwam :]

    Odile - Slechte vampier.

    Ik laat me op een boomstronk zakken en tuur naar de maan.
    'Ja. Jij moet ook een gave hebben. Het zal zich vanzelf openbaren op de één of andere manier. En wat mij betreft.. ik zou het niet weten. Maar de laatste tijd heb ik wel iets vreemds gemerkt. Ik was bang om te sterven. Het stormde. Die boom viel op me en ik.. op de één of andere manier hield ik het tegen. Het leek net of ik een soort krachtveld had gecreërd. Er was een cirkel rondom me. Alsof een meteoriet die insloeg. Misschien is het wel allemaal bullshit. Zullen we terug gaan?'


    No growth of the heart is ever a waste