• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keke Odile aan die me een vraag stelde en ik haalde mijn schouders op.
    ,,Wie zegt dat ik het niet wil? Ik doe het alleen niet.'' Zei ik, vervolgens keek ik naar Jamie die wegliep en toen naar Odile en de nieuweling. Een zucht verliet mijn mond, ik zou hun even moeten laten voor wat het was.
    ,,Jamie!'' zei ik en volgde hem de trap op. ,,Waarom ga je nou alweer zomaar weg?'' vroeg ik toen ik naast 'm was gaan lopen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek hoe Savoy vertork en schudde mijn hoofd, die was flink pissig. Aangezien ik niks meer te doen had liep ik het tuinhuisje uit en ging terug de villa binnen. Toen ik door de gangen liep vroeg ik me af of Savoy of Odile iets van plan waren, ze gedroegen zich beiden vreemd.. Vooral odile's gedrag maakte me ongerust.

    Dewi - Mens.
    Ik was ietwat verbaasd over zijn ontploffing en liet het over me heen komen.
    ,,Best, zullen we ruilen?'' vroeg ik sarcastisch en zuchtte.
    ,,Jij hebt ook geen flauw benul van wat ik doormaak en hoe gecompliceerd mijn leven is.'' Ik wendde mijn hoofd af, ik wist dat mijn woede nergens op sloeg maar ik kon mezelf niet kalmeren. Ik kon het niet helpen, ik voelde me zo gefrustreerd van binnen, waarschijnlijk kwam het omdat ik al die tijd al opgesloten zat.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:19 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij voelde zich enorm aangevallen door haar woorden. Hoe durfde ze dat in zijn gezicht te gooien, terwijl zij degene was die tegen hem zweeg? Lew stond gefrustreerd op en liep naar het andere eind van de kamer, enkel en alleen om zover mogelijk van haar weg te zijn . 'Dat weet ik inderdaad niet nee,' zei hij vals terwijl hij haan onderzoekend aan keek. 'Maar jij ook niet van mij. Dus doe niet alsof je fucking verdrinkt in je problemen. Wat weet jij er nou van af?' Het was niet de bedoeling om dat laatste luidop te zetten, hij had het er in zijn gedachten achteraan gezegd. Hij snoof en wist uiteindelijk niks beter te doen dan zijn geliefde pakje te grijpen en een sigaret aan te steken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik keke Odile aan die me een vraag stelde en ik haalde mijn schouders op.
    ,,Wie zegt dat ik het niet wil? Ik doe het alleen niet.'' Zei ik, vervolgens keek ik naar Jamie die wegliep en toen naar Odile en de nieuweling. Een zucht verliet mijn mond, ik zou hun even moeten laten voor wat het was.
    ,,Jamie!'' zei ik en volgde hem de trap op. ,,Waarom ga je nou alweer zomaar weg?'' vroeg ik toen ik naast 'm was gaan lopen.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek hoe Savoy vertork en schudde mijn hoofd, die was flink pissig. Aangezien ik niks meer te doen had liep ik het tuinhuisje uit en ging terug de villa binnen. Toen ik door de gangen liep vroeg ik me af of Savoy of Odile iets van plan waren, ze gedroegen zich beiden vreemd.. Vooral odile's gedrag maakte me ongerust.

    Dewi - Mens.
    Ik zweeg en keek gepikeerd naar de muur, ik hield een vreselijk lange tijd vol terwijl ik zijn woorden tot me door liet dringen. Het duurde niet lang voordat ik erachter kwam dat hij gelijk had, maar wat verwachtte ik anders van een vampier die wist ik veel hoeveel jaar rond liep op de aarde? Maar ik had het altijd al rot gevonden om mijn fouten toe te geven of mijn excuses aan te bieden. Toen ik gekalmeerd was leek het me toch het beste mijn excuses aan te bieden.
    ,,Het spijt me..'' zei ik zachtjes uit het niets, het was zacht maar ik wist zeker dat hij het gehoord had.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Misschien komt dat omdat ik daar net stond met 3 vampiers. ' murmelde hij beetje gestrest. ' Waarvan er eentje me aangevallen heeft. ' Hoewel hij een tijdje terug wel rustig kon eten met Odile. Maar toen was Yue er ook bij. ' Ik vind het gewoon niet zo prettig. ' Heel even keek hij naar Odile en Grace die beneden stonden. ' En vooral niet wat ze zo net zei. '

    Odile - Slechte vampier.

    Ik trek een grijns als ze me voorbij loopt. Ach Odile, wat ben je soms toch weer lekker bezig. Ik besef me dat als ik niet elke dag gekweld wil worden door die mensengeuren hier dat ik erachter moet komen of er mogelijke lekken zijn in de grens. Vervolgens laat ik mijn blik op de nieuweling rusten. Ik neem haar nu onderzoekend in me op. Er is iets dat me vertelt dat ik voor haar moet oppassen, maar ik ben te erg bezig met mijn andere overpeinzingen dat ik er verder geen gedachten aan vuil maak. Ik slaak een korte zucht, leg de lok haar achter mijn oor en loop de trap op, op zoek naar Lewis en zijn mens. Na even stil te hebben gestaan om hun geur te lokaliseren loop ik gedecideerd de trap door en kom uit bij een deur. Ik neem een hap adem en klop er vervolgens een paar keer op. Zie, ik heb wel manieren. Ik trap die deur tenminste niet in. Niet vandaag althans, denk ik al grijnzend.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:35 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    'Mijn naam is Grace'
    zeg ik nog snel tegen Odile, ze was al weer verder gelopen en had me de rug toe gekeerd. Ik vroeg me plotseling af waar mijn kamer zou zijn en ik besloot op onderzoek uit te gaan.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Als gehyptnotiseerd staarde Lew door het venster naar buiten. Hij wist dat hij zijn boekje te buiten was gegaan, maar hij had er geen spijt van. 'Dat zit wel goed,' bracht hij uiteindelijk uit, weigerend zelf zijn excuses aan te bieden. Hij was erg op Dewi gesteld, maar zijn koppigheid verbood dat hem gewoon. Hij was er trouwens honderd procent van overtuigd dat hij het bij het rechte eind had. Ze mocht dan problemen hebben, haar ouders mochten dan dood zijn, maar voor hem was ook niet alles over rolletjes gegaan. Dat mocht ze niet denken. Toen er op de deur geklopt werd, keek hij een tikje loom op. Zijn half-opgebrande sigaret werd na een laatste diepe trek in een tweede lelijke vaas gekeild alvorens Lew naar de deur draafde en die een tikje geïrriteerd opentrok. Hij had Dewi nog niet volledig vergeven - nog een van zijn moeilijke trekjes- en de spanning in de kamer was dus te snijden. 'Odile?' bracht hij verbaasd uit toen hij de rooie kop in het deurgat opmerkte. 'Wat...doe jij hier?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Sorry, stomme vraag.'' Verontschuldigde ik me en liep met hem mee.
    ,,Ik vraag me af hoe die nieuweling in elkaar zit.. Ik vertrouw haar niet helemaal.'' Zei ik terwijl ik nadacht, ze leek aardig maar ook weer niet.. Iets hield ze verborgen.. En hoe ze naar Jamie had gekeken had me niet gerust gesteld.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek hoe Savoy vertork en schudde mijn hoofd, die was flink pissig. Aangezien ik niks meer te doen had liep ik het tuinhuisje uit en ging terug de villa binnen. Toen ik door de gangen liep vroeg ik me af of Savoy of Odile iets van plan waren, ze gedroegen zich beiden vreemd.. Vooral odile's gedrag maakte me ongerust.

    Dewi - Mens.
    Ik zuchtte zachtjes en had wel door dat het een tijd zou duren voordat hij me vergeven had, toen er op de deur geklopt werd keek ik op. Tot mijn verbazing stond Odile er, ik keek zwijgend naar haar en hield haar in de gaten. Dat ze me een aantal keren had laten gaan betekende niet dat ze te vertrouwen was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Heel even keek hij naar Elif en zag haar na denken. 'Ik vind der eng. ' mompelde hij droogjes en liep de kamer van Elif in. Zuchtend liet hij zich op de bank vallen en wreef in zijn ogen. Nu begon hij pas te voelen hoe moe hij was en gaapte. ' Kan ik misschien hier slapen? '

    Odile - Slechte vampier.

    Ik loop naar binnen en meteen word ik al bedwelmd door die overdadig lekkere mensengeur. Dus zo ziet zijn kamer eruit. Mijn blik valt kort op de vaas waar nog sigarettenrook uit komt. Ik leun tegen de muur.
    'Ik heb een plan. Maar ik weet niet hoe het werkt. Er is misschien een manier om haar hier uit te smokkelen. Ik weet een tunnel die in het bos uit komt, onder de poort door.' Het idee lijkt nauwelijks tot hun door te dringen. De verbazing lijkt des te groter. 'Ik vertrouw haar niet, die nieuwe. En hier leven is een gewisse dood. Je moet hier weg nu het nog kan. Bovendien zou ik nu wel een paar uurtjes willen slapen zonder dat m'n droge keel me wakker houdt.' Lew vertrouwt me niet, ik zie het aan z'n gezicht. Ik haal het mes uit mijn zak en leg het op tafel voor hem.
    'Geen geintjes. Daar doe ik niet aan. Fouilleer me maar.' Ik ga met gestrekte armen en benen voor hem staan als teken dat ik mijn woorden meen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lew grinnikte zachtjes bij het zien van haar pose. 'Ik vertrouw je.' Deed hij dat inderdaad ? Vetrouwde hij Odile Lavossa, de vampier die Candy had leeggezogen? Lew's verstand leek even kort te sluiten bij die vraag. Alsof er geen juist antwoord had. Een deel van hem zou haar nooit volledig vertrouwen, maar een ander deel bracht hem terug naar het tuinhuis, waar Odile Dewi's leven gespaard had. Zijn blik schoot snel naar Dewi. Was hij bereid om het risico te wagen? 'We kunnen het proberen,' begon hij aarzelend met een doodserieus gezicht. Het was in ieder geval een snellere optie dan zijn gatenplan. Zacht streelde Lew over de lichte schijn van een stoppelbaar langs zijn kaak en kin, als teken dat hij nadacht. Daarna wendde hij zich tot Dewi. 'Jij mag het zeggen. Het is jouw leven,' Het was inderdaad haar leven. Zij mocht kiezen. Wat ze ook deed, hij zou haar proberen helpen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:08 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Grace.

    Zodra ik de trap ben opgelopen zie ik een lange gang vol deuren. Ik besluit om de achterste deur te nemen en ga ervan uit dat niemand deze kamer nog tot zijn bezit heeft gemaakt. De kamer ziet er vrij groot uit, net zo oud als het huis en een dikke laag stof ontbreekt er ook niet aan. Ik glimlach, het is perfect. Met een diepe zucht laat ik me vallen op het tweepersoons bed en sluit mijn ogen, ik was echt uitgeput van mijn lange reis.

    _________________________________
    Ik heb de hele RPG niet gelezen dus het zou best kunnen dat ik een paar foutjes maak met de details. Als dat zo is, stuur me dan even iets zo dat ik dat kan verbeteren.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    @ThatStory: Ik weet niet of je met die kamer Yue's kamer bedoelde.. Maar die hebben zij en Odile zeg maar gesloopt XD Daar is Yue nu trouwens wel :p

    Yue
    Ik trek een gescheurde broek en een gekleurd shirt aan als ik opeens wat ruik. Het is de nieuwe vampier waar ze het net over hadden, en zo te ruiken is ze hier dichtbij.

    Savoy
    Nijdig ren ik nog een tijdje door het bos, tot ik de geur van een hert opvang. Ik grijns en zet meteen een sprint in. Binnen een paar seconden voel ik de nek van het hert tussen mijn tanden en begin zijn bloed op te zuigen. Heerlijk...

    Eh, doe maar een kamer ernaast dan ofzo =.= Haha.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Oke, ik wist het niet zeker dus ik dacht ik zeg het even XD