• Hoi. The Game.

    Nummer 5 alweer :] Gaat lekker jongens. -kuch- Meiden.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:13 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik keek hoe Savoy vertork en schudde mijn hoofd, die was flink pissig. Aangezien ik niks meer te doen had liep ik het tuinhuisje uit en ging terug de villa binnen. Toen ik door de gangen liep vroeg ik me af of Savoy of Odile iets van plan waren, ze gedroegen zich beiden vreemd.. Vooral odile's gedrag maakte me ongerust.

    Dewi - Mens.
    Ik keek naar de twee, dus er was een ondergrondse gang? Maar als het 'schild' als een soort bol rondom de villa zat kon ik toch nog niet weg?
    ,,Ahm.. Okay, waarom ook niet? We hebben niks te verliezen.'' Ik glimlachte flauwtjes naar de twee.
    ,,Alleen.. Kan het morgen? Ik ben nogal moe..'' Vertelde ik ze, ik had het lang volgehouden maar nadat Savoy mijn bloed had gedronken was ik toch behoorlijk moe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Grace.

    Langzaam open ik mijn ogen, ik was inslaap gevallen. Ik besloot om op te staan en mijn koffer uit te gaan pakken... niet dat ik veel had mee genomen. De rits ging moeizaam open en ik haalde er wat kleding uit, twee dierbare boeken en een envelop met een brief. De kleding stopte ik een houten kast die tegenover heb bed stond, de boeken en de envelop legde ik boven op de kast. Ik zuchtte en vroeg me af of mijn bezoek aan dit huis nog wat spanning zou brengen.


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name

    Odile - Slechte vampier.

    Ik trek van verbazing een wenkbrauw op bij het horen van zijn woorden. Sinds wanneer vertrouwde iemand míj? Ik ga weer normaal staan en kijk vervolgens naar Dewi, waar nog geen antwoord uit kwam aangezien ze diep in gedachten leek verzonken. Ze geeft aan dat ze het liefst morgen de proef op de som wil stellen. Ik snap het wel; mensen hebben een veel slechter uithoudingsvermogen dan vampiers. Ze moeten om de zoveel tijd rusten. Ik ben nogal geneigd dat te vergeten.
    'Uiteraard,' zeg ik en gris mijn mes van tafel. 'Een fijne avond gewenst.' Ook dit zeg ik zonder vorm van sarcasme. Ik wandel de kamer uit en sluit de deur. Eenmaal in de gang vang ik de geur van de nieuweling weer op. Kom op Odile, je overdrijft. Geef haar een kans. Ik snuif even geërgerd tegen mijn gedachten en loop weer terug naar mijn kamer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga vandaag op vakantie, dus ik weet niet zeker of ik nog kan reageren.. Ik ben in ieder geval zaterdag terug. Tot dan :)

    Yue
    Ik trek een gescheurde broek en een gekleurd shirt aan als ik opeens wat ruik. Het is de nieuwe vampier waar ze het net over hadden, en zo te ruiken is ze hier dichtbij.

    Savoy
    Nijdig ren ik nog een tijdje door het bos, tot ik de geur van een hert opvang. Ik grijns en zet meteen een sprint in. Binnen een paar seconden voel ik de nek van het hert tussen mijn tanden en begin zijn bloed op te zuigen. Heerlijk...

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik besloot de nieuweling eens te bekijken, ik volgde haar geur en kwam al gauw tot stilstand voor een deur. Eerst klopte ik entjes en deed toen open, ik bekeek haar kort en deed toen mijn mond maar open.
    ,,Hé, dus jij bent de nieuwe hmm?'' vroeg ik en glimlachte flauwtjes naar haar, ze zag er aardig uit.. Hmm, of was dat schijn? Niemand was te vertrouwen in dit huis, dus ik besloot het maar even op safe te spelen.

    Dewi - Mens.
    Toen Odile weg was keek ik LEw aan.
    ,,Blijkbaar zijn je woorden tot haar door gedrongen.'' merkte ik op, omdat hij toenstraks had gezegt dat ze haar goede kant moest laten zien. Ietwat ongemakkelijk frunnikte ik aan mijn haren.
    ,,Kan ik trouwens douchen.. Veilig?'' vroeg ik hem. Ik verlange vreselijk naar een warme douche en meestal sliep ik om de een of andere reden beter als ik gedoucht had.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Ik hoop het,' zei hij, een tikje afwezig. Het probleem met Odile was dat het moeilijk inschatten is wat er in dat roodahrige koppie omgaat. Ze had wel net Dewi's leven gered, maar dan nog... Lew nam zich voor om haar in de gaten te houden. Als ze haar leven gebeterd had, des te beter, als dat niet zo was, zou hij klaar staan om een stokje voor haar geniale plannetje te steken. 'Eh... Je kan de douche hiernaast wel gebruiken, I guess,' mompelde hij met een knikje naar één van de vale muren. 'Ik zal dan wel voor je deur staan ofzo...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij haar eng vond.
    ,,TUurlijk mag je hier slapen.'' Antwoordde ik vervolgens toen hij vroeg of hij kon slapen.
    ,,Ik ga nergens heen dus je hoeft ej niet druk te maken.'' ik glimlachte gerustellend naar hem.

    Faith - Slechte Vampier.
    Ik besloot de nieuweling eens te bekijken, ik volgde haar geur en kwam al gauw tot stilstand voor een deur. Eerst klopte ik entjes en deed toen open, ik bekeek haar kort en deed toen mijn mond maar open.
    ,,Hé, dus jij bent de nieuwe hmm?'' vroeg ik en glimlachte flauwtjes naar haar, ze zag er aardig uit.. Hmm, of was dat schijn? Niemand was te vertrouwen in dit huis, dus ik besloot het maar even op safe te spelen.

    Dewi - Mens.
    Lew leek wat afwezig, waarschijnlijk dacht hij na over Odile's plotselinge verandering. Of naja, plots was het niet bepaald.. Al een hele poos eerder had ze laten merken dat ze een menselijke kant had, hoe diep die normaal gesproken ook verborgen zat.
    ,,Oké dan, bedankt..'' ik wierp lew nog een vlugge blik toe voordat ik de badkamer inliep en de deur achter me sloot. heel even leunde ik met mijn rug tegen de deur en zuchtte, vervolgens draaide ik de deur maar op slot en draaide de douche maar alvast aan zodat ie alvast warm kon worden. Ik haatte het namelijk als ik eronder ging staat als hij nog koud was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Dankje wel. ' zei hij vriendelijk toen Elif zei dat het geen probleem was dat hij ging slapen. Langzaam trok hij zijn trui over zijn hoofd heen en legde hem op de stoel neer. ' Slapen vampiers eigenlijk wel? ' vroeg hij nieuwsgierig. ' En als ze slapen doen ze dat dan in een z'n doodkist? '

    Odile - Slechte vampier

    Om de een of andere reden ben ik doodop. Ik wil niks liever dan naar bed gaan, maar ik voorspel dat het weer de grootste ellende wordt en daarom is het voor mij enorm moeilijk om in slaap te komen. Dan schiet me wat te binnen en ik loop al snel naar de keuken toe. Ik haal de kastjes overhoop op zoek naar slaappillen. Na vijf minuten zoeken ben ik nog steeds zonder buit. Wat nu? De douches? Nee, daar zijn vast geen slaappillen te vinden. Ik slaak een zucht en loop naar mijn kamer toe. Dan vang ik de geur van Yue op bij de kamer ernaast. Er ontvouwt zich een mogelijkheid in mijn hoofd, maar ik twijfel een tijd of ik tot actie over ga. Ik schaam me al erg genoeg voor die keer dat ik het in m'n kop haalde om in slaap te vallen bij Lew, maar ik ben echt aan het eind van m'n Latijn. Ik neem een hap adem en klop toch aan.
    'Yue?' Ik hoop dat ik bij haar op de kamer mag slapen. Het lucht enorm op als ik bij iemand ben die ik vertrouw, net zoals bij Mark destijds.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hi guys, ik ben weer eens een keertje teruggekeerd =']
    Wil iemand een 'korte' *kuch* samenvatting geven?


    When I'm good, I'm really good. When I'm bad, I'm even better :]

    Eh van hoe ver terug?


    No growth of the heart is ever a waste

    Whaha :'D Piet <3
    Stuur Gawyn maar gewoon van binnen, mag ie iemands verleden
    wel even zien en geven we je dat samenvattinkje..
    Aangezien jouw gassie toch niks weet omdat ie weg was
    hoef jij ookniet per sé van alels op de hoogte te zijn,
    dat komt gaande weg wel xD
    Er is tbw wel nieuweling 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mooi, dan is de verhouding goed/slecht weer wat beter XD
    Even de hoogtepunten: Candy is dood, Lew en Dewi hebben gezoend 8D, Grace is nieuw.. Ik weet niet of ik nog iets vergeet :p

    Yue
    Ik kijk verrast om als ik mijn naam hoor. "Hoi." zeg ik en ik glimlach. Ik ben zo blij dat Odile Dewi heeft geholpen. Het is haast te mooi om waar te zijn.

    Savoy
    Als ik genoeg gedronken heb loop ik terug naar de villa. Ik loop meteen naar mijn kamer en ram de deur dicht. Ik voel de woede weer oplaaien. Ik ben niet makkelijk boos te krijgen, maar van mijn eten moet je afblijven.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik loop voorzichtig de kamer binnen. Het doet me denken aan de tijd dat ik bij mijn ouders woonde. Ik wist altijd wel dat hun slaapkamer mijn terrein niet was en daarom was ik des te voorzichtiger.
    'Ik vroeg me af.. zou ik hier misschien een paar uurtjes slaap kunnen pakken?' Oh god, dit komt er echt beroerd uit. 'Het klinkt misschien vreemd, maar ik slaap het best in de buurt van iemand die me niet afslacht.' Ik trek een grijns. 'En ik denk dat ik zo geen nachtmerries krijg. Ik zou haast wel kunnen moorden voor een paar uur slaap zonder nachtmerries. Het is.. het is gewoon zo vermoeiend.' Ik krijg onmiddellijk een zwaar hoofd als ik aan de nachtmerries terug denk. Misschien is het beter om er gewoon over te praten, maar de schaamte ziet daar te diep voor. Ik kan me niet indenken dat ik ooit zal gaan vertellen waardoor die nachtmerries veroorzaakt worden. Zou ik het wíllen vertellen? Ja. Maar ik denk niet dat ik dat geestelijk aan kan.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 18:58 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Grace.

    Na dat ik mijn spullen op orde had voelde ik dat mijn keel erg droog was, dat betekende dus dat ik dorst kreeg. Ik wilde net vertrekken toen ik plotseling geklop hoorde, niet veel later werd de deur ook opgen gedaan en en er stond één van de bewoners in de deur opening 'Hé, dus jij bent de nieuwe?' vroeg ze met een glimlach. Ik glimlachtte terug 'Ja dat klopt, mijn naam is Grace' Zei ik met een zoette ondertoon in mijn stem.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:04 ]


    "If not later, when?" - André Aciman // call me by your name