• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Holy cow, heb tot half 1 geslapen :x
    maar ben er weer :'D

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik wilde wat terugzeggen maar hij was alweer verdwenen, zo gauw als ik was verdwenen kwam ie weer terug en ik nam 't T-shirt aan. Van alle dingen die hij had koos hij felgroen? Achja, beter dit dan in mijn ondergoed rondlopen.
    ,,Oh, doe ik wel hoor.'' zei ik toen hij vertelde dat ik 't mezelf gemakkelijk moest maken, toen hij verdwenen was kleedde ik me gauw uit en stapte onder de douche. Toen ik het ijskoude water voelde beet ik hard op mijn tong om niet te gillen, waarom had ik nou weer een gast met ijsdouche te pakken? Ik had nog nooit zo snel gedoucht en kleedde me daarna weer aan, zoals voorspelt viel het T-shirt als een soort jurk. Een schouder zakte steeds af, maar na een aantal keer rechttrekken liet ik 't zo. Vlug maakte ik maar gebruik van de kam, raapte mijn spullen bij een en verdween terug naar boven. Ik liep, zo zacht als een vampier dat kon, zijn slaapkamer binnnen. Hij zat met zijn rug naar me toe en ik sloop geluidloos tot vlak achter hem en keek over zijn schouder mee naar het blaadje wat hij vast had, mijn blik viel op de tekst die er stond.
    ,,Hmm, wordt gezellig vanavond.'' merkte ik droogjes op en kon 't niet laten kort te grijnzen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,127?'' vroeg ik verbaasd, ik had het wel een beetje verwacht maar toch.. Ze leek inderdaad nog jong en dat was gewoon verwarrend.
    ,,Wow, dan loop je al best lang rond.. is dat niet saai..?'' vroeg ik, het leek me nou niet echt geweldig om 100 jaar alng rond te lopen op deze wereld.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Guys, gaan we nog ddw doen? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    @ Souleater
    Zullen we afspreken dat iedereen die meedoet aan dat spel er vanavond om laten we zeggen half 8 is omdat iedereen er dan is en we dus kunnen beginnen met het spel !!


    Emilia- vampire

    Ik trok mijn schouders op. 'Ach af en toe verveel ik me best, maar er is genoeg te beleven' zei ik lachend. 'En er zijn er nog meer, die net zolang als mij rondlopen dus eenzaam ben ik ook niet, maar af en toe gezelschap van een mens is ook wel eens leuk.'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    of is iedereen er ??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Iets eerder? :O
    Gewoon als iedereen er is even iedereen naar hut sturen :'D
    Neem aan dat ze niet tot 6 uur op school zitten.
    Niet de mensen die hieraan meedoen in ieder geval.
    Progeny, theboss, shithead, souleater.. die zijn er.
    Voor de rest weet ik niet.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik wilde wat terugzeggen maar hij was alweer verdwenen, zo gauw als ik was verdwenen kwam ie weer terug en ik nam 't T-shirt aan. Van alle dingen die hij had koos hij felgroen? Achja, beter dit dan in mijn ondergoed rondlopen.
    ,,Oh, doe ik wel hoor.'' zei ik toen hij vertelde dat ik 't mezelf gemakkelijk moest maken, toen hij verdwenen was kleedde ik me gauw uit en stapte onder de douche. Toen ik het ijskoude water voelde beet ik hard op mijn tong om niet te gillen, waarom had ik nou weer een gast met ijsdouche te pakken? Ik had nog nooit zo snel gedoucht en kleedde me daarna weer aan, zoals voorspelt viel het T-shirt als een soort jurk. Een schouder zakte steeds af, maar na een aantal keer rechttrekken liet ik 't zo. Vlug maakte ik maar gebruik van de kam, raapte mijn spullen bij een en verdween terug naar boven. Ik liep, zo zacht als een vampier dat kon, zijn slaapkamer binnnen. Hij zat met zijn rug naar me toe en ik sloop geluidloos tot vlak achter hem en keek over zijn schouder mee naar het blaadje wat hij vast had, mijn blik viel op de tekst die er stond.
    ,,Hmm, wordt gezellig vanavond.'' merkte ik droogjes op en kon 't niet laten kort te grijnzen.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Ohja, dat is waar ook.'' ik glimlachte. ,,En nu zit je met ons opgescheept'' ik grijnste scheefjes naar haar.
    ,,En vanavond dan ook nog doen, durven of de waarheid.'' ik glimlachte scheefjes, hopelijk kwamen dan niet net Avaloniërs binnenvallen om de boel weer eens flink te verzieken..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    O ja iets eerder kan ook maar volgens mij hebben we nu toch iedereen want diegene die meededen waren toch Progeny, theboss, shithead, souleater.. of nog meer ???


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Jup, das iedereen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan kunnen we toch beginnenxD


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Joah is goed, ik zit toch al in de hut 8] Maakt mij weinig uit wanneer we starten + ik heb geen school maar vakantie.


    Zack - Norfolker.

    Ik voel mijn wangen rood worden en schuif het blaadje aan de kant.
    'Deze ideeën zijn een beetje achterhaald moet ik eerlijk zeggen. Ik zal mijn creatieve geest tijdens het spel de vrije loop laten. En het bier moet natuurlijk weer tevoorschijn worden gehaald. Want dit is echt niks aan als iedereen nuchter is. Ik heb een perfecte plaats waar het lekker koel blijft.' Ik kom overeind. 'Sexy hoor,' zeg ik en kijk naar de blote schouder. 'Deze avond gaat te gek worden, ik voel het aan de lucht. Ik ga alvast het bier halen, ben zo terug.' Ik glip naar beneden en probeer zonder te veel argwaan te wekken weg te sluipen van het dorp. Uiteindelijk is het me gelukt en kom ik midden in de jungle terecht. Hier kan ik me feilloos oriënteren. Ik ga op weg naar de grot waar ik het bier heb verstopt. Daar is het altijd koel. Helaas dat de tree waarschijnlijk nu wel zo'n beetje ondergekakt is met vleermuizenpoep, maar dat was ik er wel af. Na een kwartier lopen kom ik bij de grot aan, waar ik de tree bier al zie staan.
    'Yes,' zeg ik en pak het op. Bij de rivier was ik de vuiligheid eraf en wandel ermee terug naar het dorp. Oke, nu zonder gezien te worden terugsluipen. Via een paar huisjes weet ik ongezien bij mijn boomhut te komen. Nu nog naar boven. En dat is behoorlijk lastig.
    'Leah, kun je wat van me aanpakken? Ik mag hier niet mee worden gesnapt.' Ik hou de tree omhoog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, iedereen is gone.
    Ik heb/had ook vakantie (':
    Bijna over >3<


    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,Wat een schattige rode koontjes heb je.'' zei ik, zoals hij eerder tegen mij had gezegt, en grijnste. Als hij dit niks vond was ik benieuwd waar hij vanavond mee aan zou komen.
    ,,En je zal me wel heel veel drank moeten voeren wii je mij dronken hebben.'' zei ik, de laatste keer dat ik dronken was geweest was een vreselijke lange tijd geleden. Vampiers werden minder snel dronken, aan de ene kant wel handig maar soms was het wel verveleend.
    'Sexy hoor'' zei hij plots, ik wilde reageren maar hij was al verdwenen om bier te halen. Ik liep naar het balkonnetje en ging erop staan, vanaf hier kon ik bijna het hele dorp overzien. Geweldig dat het in de bomen gebouwd was, ik had nooit gedacht dat het er zo uit zou zien. Terwijl ik stond te kijken probeerde ik dingen te verzinnen voor bij het spel, maar ik had het nooit gedaan en had ook geen flauw idee wat voor opdrachten ik zou moeten geven. Eerst maar eens kijken waar hun me aan kwamen zetten.
    'Leah, kun je wat van me aanpakken? Ik mag hier niet mee worden gesnapt.' hoorde ik Zack zeggen, ik liep naar de ingang en keek naar beneden.
    ,,Kom eraan.'' ik klom naar beneden en pakte de tree aan. Op onmenselijke snelheid klom ik naar boven en zette de tree binnen neer, vervolgens keek ik naar Zack die nogal verbaasd leek over mijn snelheid.
    ,,H;e charmeur, kom je nog?''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    ,,Ohja, dat is waar ook.'' ik glimlachte. ,,En nu zit je met ons opgescheept'' ik grijnste scheefjes naar haar.
    ,,En vanavond dan ook nog doen, durven of de waarheid.'' ik glimlachte scheefjes, hopelijk kwamen dan niet net Avaloniërs binnenvallen om de boel weer eens flink te verzieken..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire

    Ik lachte naar Ruby. 'Zullen we alvast naar Zach gaan, anders komen we telaat' zei ik met een knipoog. 'En dat hele gebeuren zou ik natuurlijk niet willen missen.' 'Wie komen er eigenlijk allemaal?' vroeg ik.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Iedereen is er toch? heb progeny even gemailt (: Nu nog even kijken of Sam niet in slaap is gevallen end an kunnen we ddw doen 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    haha is gut !xD


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Oh nee hoor, ik leef 8D

    Zack - Norfolker.

    Binnen een paar oogwenken heeft ze de tree van me overgenomen en is ze weer in mijn hut.
    "He charmeur, kom je nog?" Ik klim naar boven en hijs mezelf op het plateau van de woonkamer. 'Holy shit, vampiers zijn echt gaaf,' zeg ik. Het bier staat inmiddels op de kast.
    'Dit is de start van het spel. We nemen allemaal een biertje en degene die het blikje als eerst leeg heeft mag starten. Vervolgens draaien we met de klok mee. Specifieke spelregels komen zo meteen, als de rest er ook is. Geloof me, vanavond gaan we rocken.' Ik demonstreer een luchtgitaarsolo en kijk even zenuwachtig naar de klok. Komen ze nog opdagen of zijn ze veel te bang? Ik trek een triomfantelijke grijns als ik het me in denk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hooray, alleen progeny reageert niet op pb ;p

    Leah ~ Vampire, Zach.
    'Holy shit, vampiers zijn echt gaaf' was het eerste wat hij zei toen hij bovenkwam.
    ,,Vond je vampiers eerst niet gaaf dan?'' ik ging zitten op een bank en trok mijn benen naast me op de bank. (je weet wel benen naast kont zithouding ofzo) Hij legde me de start van 't spel uit en ik knikte.
    ,,Hmm, dat is goed.'' Antwoordde ik, ik zou vast niet de eerste zijn. Ik dronk enkel bloed en een enkele keer wat normale drank. Ik grinnikte zachtjes om zijn gitaarsolo.
    ,,Trouwens, wie komen er eigenlijk?'' ik draaide een lok van mijn inmiddels gedroogde haar rond mijn vinger.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Toen ze vroeg of we gingen knikte ik.
    ,,Goed plan en ik heb geen idee wie er nog meer komen. naja, we zullen wel zien.'' ik glimlachte flauwtjes en keek Zoë aan.
    ,,Ga je mee?''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.