• Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.

    - En zoals in Avatar, lol, dragen ze ook gewone kleren. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 16:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MvrLeto, wie bedoel je? Leah? :'D
    En niet te veel beslissen voor andere he ;p
    Je kan langere stukken schrijven door je gassie stil te laten staan,
    laten denken wat ie verwacht van die personen, vragen af alten stellen,
    herinneringen ophalen, omgeving beschrijven etc. :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik besluit me dan maar niet om te draaien. Ik kijk net zo graag naar wat moois.
    'Dat lijkt wel een beetje op één of andere voodooceremonie. Wicked. Maar wel ongelofelijk klote voor jou. Weet je, ik heb best met je te doen. Zonder gekheid, het lijkt me klote om 24/7 iemand in de gaten te houden. Zoiets is gewoon niet te doen. Nou ja.. voor een mens althans. Als het de bedoeling is om me tot de dood toe te beschermen kunnen we er beter voor zorgen dat die oorlog gauw ophoudt.' We lopen weer door het bos naar ons dorp. Als we er aankomen kijken een paar kinderen mij - en voornamelijk Leah - vreemd aan. Ze hollen weg en ik merk dat her en der al wat geroezemoes opsteekt. Great, krijgen we dit gedonder ook weer.
    'Zo zo, wat heb jij opgevist in het meer?' Het is Arthur, één van mijn kameraden. 'Dit is Leah. Leah, Arthur.' Hij steekt zijn hand uit. 'Sexy hoor. Waarom krijg jij altijd de leuke meiden?' 'Ze is mijn vriendin niet maar een vampier.' Al snel wordt Arthur lijkbleek. 'No way. Is ze jouw..' 'Ja,' onderbreek ik hem.
    'Ik zal je de hut laten zien,' zeg ik dan en loop alvast door. 'Hé!' schreeuwt Athur nog. 'Vanavond is het doen durven of waarheid. Ik heb de dobbelstenen!' Hij grijnst breed. 'Je denkt toch niet dat ik dat ga vergeten?' schreeuw ik terug. 'Nou, als ik zo'n meid had wist ik het wel.' Nog voor ik wat kan zeggen maakt hij zich uit de voeten.
    'Nou, dat was Arthur. Hier kun je naar boven klimmen en dan kom je uit bij de eerste verdieping van de boomhut. De boomstam in de kamer leidt naar de tweede verdieping.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij zei dat hij het klote voor me vond glimalchte ik scheefjes.
    ,,'t Is niet heel verschrikkelijk, zo heb ik teminste nog wat te doen. Als je al een tijdje rondwandelt is 't leven ook niet echt spannend meer.'' Vertelde ik terwijl ik met hem mee liep, het was de eeste keer dat ik in Norfolk kwam en het was mooier dan ik gedacht had. het viel me op dat er veel gefluisterd werd toen we aankwamen, eigenlijk was dat wel te verwachten. Opeens groette een of andere gast Zack en Zack stelde ons voor. Ik besloot maar niet te reageren op wat Arthur zei en liep met Zack mee.
    ,,Doen, durven of waarheid?'' vroeg ik ietwat verbaasd aan 'm. Al gauw kwamen we op bestemming en ik keek omhoog. Halleluja, dat was hoog én groot.
    ,,Klimmen? Handig voor als je dronken bent inderdaad.'' zei ik, omdat ik me nog kon herinneren dat ie het daarover had. Ik haalde een hand door mijn haren en klom toen maar omhoog tot ik boven op een plateau stond.

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Voor ik het wist was ze verdwenen, blijkbaar had ze iets gehoord of iets dergelijks. Ik klom het water uit en trok mijn jurk aan, mijn jurk was nu wel nat maar ik stoorde me er niet aan, hij zou vanzelf wel drogen. Ik begon terug te lopen naar 't Norfolk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Och ja, het is weer vrijdagavond, dan spelen we altijd doen durven of waarheid. Werkt tegen de verveling. Je mag ook wel meedoen hoor. Als je durft tenminste.' Het laatste zeg ik met een brede grijns. Ze klimt naar boven en daarna volg ik. Als we boven zijn gooi ik het luik van de touwladder dicht. 'Dit is de recreatieruimte, zoals je wel kan zien. Daar links de keuken en rechts achterin een doucheruime.' Er hangen allerlei posters met vreemde teksten en een paar lege blikjes bier. 'Voor je het vraagt: deze hebben we van de Avaloniërs gepikt. Ze zeggen zelf dat in oorlog alles geoorloofd is, nou in dat geval mogen wij ook wel even op plundertocht. Zeker na wat ze ons een paar maanden terug hebben aangedaan. Ik denk dat ze aan het handelen zijn met de rest van de wereld, want bier is een behoorlijk zeldzaam goed. Wij hebben ook wel het één en ander aan productiefabrieken, maar een elektriciteitsnetwerk voor de woningen is nog steeds niet in de lucht. En een bierbrouwerij zien de dorpsoudsten ook niet zitten. 'Bescherming tegen schadelijke invloeden' noemen ze het.' Ik zwaai even met een enorm mes. 'Deze dingen zijn pas schadelijke invloeden maar daar klaagt niemand over. Enfin, ook eentje?' Ik bied haar een blikje aan. 'Oh, hierboven is normaliter mijn slaapplaats. Die zal ik dus met je moeten delen. Ik zal vanavond wel een gordijn tussen ons in hangen, hebben we wat privacy.' Ik zit nog steeds met mijn ouders in mijn maag. Ze gaan het nooit goedkeuren dat ik met een vrouw een slaapkamer deel. Ze waren er altijd heilig van overtuigd geweest dat ik gebonden zou worden aan een mannelijke vampier. Well, think twice 'bout that.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 19:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sam~Avalonliër.

    Het is nog heerlijk buiten, dus ik besluit nog even naar de meer te gaan, even een frisse duik te nemen. Ik geniet van de frisse water, met een glimlach zwem ik naar de kant toe, en laat me op de gras vallen, de omgeving is prachtig, alles is zo groen een heldere blauwe lucht, er hangen maar paar witte wolken in de lucht. Vroeger lag ik altijd met mijn moeder naar de wolken te kijken, we konden wel eeuwen blijven staren. Tot dat ze ziek werd, moest ze binnen blijven. Mijn vader had ik nooit gekend en ik wilde hem ook niet kennen. Ik hield wel van alleen te zijn vooral nu.
    Misschien moet ik straks weer jagen, voordat het donker zal worden dan moet ik binnen zijn! Ik laat me opdrogen en daarna trek ik mijn kleding aan, ik loop terug naar het dorp.
    Ik zie Eden staan, mijn hard begint sneller te kloppen, wat heb ik nu? Snel loop ik naar mijn hut toe en haal mijn pijl en boog en loop naar buiten toe, ik kom Dean nog even tegen. En loop het bos in
    .

    May~Avaloniër.

    Met een zucht verlaat mijn mond, het word al wat donker, ik besluit maar om naar huis te gaan.
    Er was niets zoveel aan de hand, plots hoor ik weer geritsel uit de bosjes, ik besluit het om te negeren en loop verder. De bomen zijn hoog, maar vol groen, bloemen op de grond, mooie bloemen zelfs, maar ik wil ze niet plukken dan gaan ze sneller dood. Als ik dichterbij ben, stop ik ineens.


    What is youre favo scary movie?

    Leah ~ Vampire, Zach.
    ,,óf ik durf? Oh, je kent me nog niet. Tuurlijk durf ik.'' er speelde een grijns rond mijn liepen en hoe meer hij vertelde hoe breder die werd, ik ging me hier dus echt niet vervelen. Vooral die plundertochten klonken interessant, althans.. Iemand moest het wel doorhebben, want als je wegkwam zonder dat ze het merkte en achter je aan kwamen was er ook vrij weinig aan leek mij. Ik keek kort naar 't blikje dat ie me toen plots aanbood en schudde mijn hoofd.
    ,,Nee dankje,'' sloeg ik zijn aanbod af, toen hij begon over gordijn onderbrak ik hem, ,,Geen zorgen, vampiers slapen niet. Althans, bijna nooit. Met een paar uur komen we weer een hele tijd door, of we moeten tijd zonder bloed zitten of iets vreselijk uitputtends hebben gedaan. En anders slaap ik wel op de bank als je dat liever hebt.''

    Ruby ~ Norfolker, Peter.
    Voor ik het wist was ze verdwenen, blijkbaar had ze iets gehoord of iets dergelijks. Ik klom het water uit en trok mijn jurk aan, mijn jurk was nu wel nat maar ik stoorde me er niet aan, hij zou vanzelf wel drogen. Ik begon terug te lopen naar 't Norfolk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    May~Avaloniër.

    Ik kom Sam tegen, samen lopen we richting huis, ik zit beetje in mijn gedachte, een zucht verlaat mijn mond. Ik begin nu wel moe te worden, maar het is nog zo vroeg. Sam zegt ook niets, beide lopen we door.
    Ik hoor geritzel vanuit de bosjes maar ik negeer het, verschijnlijk gewoon een konijn of een vos.
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht, hun hebben geen zorgen, alleen dat ze moeten vluchten als ze worden gedood door de jagers.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:16 ]


    What is youre favo scary movie?

    MvrLeto, je bent aan 't godmodden ;'D
    (beslissen voor andere)
    Kleine dingen zijn okay zoals als jij bijv. Piet bent en zo'[n gesprek hebt;

    Piet; wat wil je drinken?
    Ja doe maar sinas zei huppelepupjantje.

    Dus dan beslis je enkel welk drinken, niet erg boeiend
    voor het verhala ofzo.. Met cola had het hetzelfde gelopen ;a

    Alleen nu beslis je te veel van ons zeg maar :x
    (weet niet wta Sam/TheBoss daarvan vindt)
    Bij dat klim omlaag stukej ben je al te ver eigenlyk ;x
    En je moet ons ook kans geven terug te vechten

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    MvrLeto, je bent aan 't godmodden ;'D
    Je beslist heel veel van ons :x
    Bij dat klim omlaag stukej ben je al te ver eigenlyk ;x



    Ohhww sorry sorry wist ik niet


    What is youre favo scary movie?

    Is okay, maar let erop a.u.b (:
    Jij vind 't namelijk ook niet leuk als ik ineens
    jouiw personage ga besturen toch? (:

    Edit; kan je even aanpassen..?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia- vampire
    'Je hebt me nodig Zoë, dus doe alsjebliefd niet alsof je alles zef aankunt, want dat kun je niet, ik ben er niets voor niets' zei ik chagerijnig. 'En over dat wonen, het zal wel moeten, het is niet dat ik het leuk vind, want dat vind ik dus totaal niet, maar ach het kan niet anders.' 'Maar goed, kun je me nu dan aar je dorp brengen, dan kan ik mijn spullen kwijt' zei ik terwijl ik mijn ogen op mijn gitaar liet rusten.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Hij is aangepast. ik zal er nu opletten xD Ik moet er nog aanwennen xD Maar ik moet even gaan doeii


    What is youre favo scary movie?

    Zoë - Norfolker

    Ik mompel wat, ik heb haar helemaal niet nodig. Ik maak een "kom mee" gebaar en loop richting het dorp. 'Oké, hier omhoog is mijn huis, na jou,' wijs ik. Ik zucht vanwege haar gitaar, krijg ik dat ook nog. Waarom kreeg ik geen lekkere jongen? Men, als ze maar niet denkt dat ik nu niemand meer naar huis neem, nu zij er is. 'Waar wacht je op? Ik kom vlak achter je aan hoor.'


    everything, in time

    Kay-Norfolker, gematched met Melinda
    Als ik terugkom in het dorp schemert het al. Ik draag het hert dat ik gevangen heb mee op mijn schouders en breng het thuis. Ik zie mijn kleine zusje naar mij en het dode hert kijken. Ik kijk haar een beetje ongemakkelijk aan. "Eh.. Hij slaapt." Snel loop ik verder met het dode hert en laat het zien aan mijn moeder. "Prima." prijst ze me. "Hier heb ik wel genoeg aan." Daarna loop ik naar de water put. Ik wil wat water halen om me te wassen, omdat er nog steeds bloed aan mijn handen zit. Ik zie al wat jongeren verzamelen voor doen, durven of de waarheid. Meestal doe ik wel mee, maar ik heb er nu niet zo'n zin in. Ik word wel geaccepteerd in de groep, maar populair ben ik niet echt.

    Eden-Avaloniër
    Terwijl iedereen langzaam naar hun hutten loopt blijf ik nog even naar de ondergaande zon staan kijken. Ik zie Sam en Dean voorbij komen. Ik kijk ze even aan en loop dan weg. Voordat de zon ondergaat wil ik nog naar het meer. Ik vind het fijn me te wassen voor een aanval. Ik pak een ivoren kam en wat andere spullen en loop naar het meer.

    Emilia - vampire

    Ik zuchtte. Ik had er net zo weinig zin in als haar, maar het moest, ik was haar beschermer en het was mijn plicht haar te beschermen. Ik dacht aan Peter. Ik had hem nu al een paar dagen niet gezien en ik mistte hem. Ik was al eeuwenlang verliefd op Peter, maar hij zag mij nooit staan, inplaats daarvan hield hij van mijn beste vriendin Jasmine. Een ijskoud gevoel danste in mijn nietkloppende hart. Ik stroppelde Zoë's hut binnen en viel op de grond. Mijn hele lichaam trilde. Wat als mij hetzelfde zou overkomen als Jasmine, wat als ik alles zou doen om Zoë te beschermen, wat als het mij mijn bestaan zou kosten..

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 20:29 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille