• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Verbaasd kijk ik hoe ze met een heel bierkrat aan komt lopen. "Zo hoef ik niet de hele tijd op en neer te lopen." legt ze uit. Ik pak het biertje aan en ga naast haar op de bank zitten. "Proost." zeg ik met een grijns. Ik mag haar wel. We klinken de blikjes tegen elkaar, en ik sla de eerste paar slokken achterover. Het bier voelt verfrissend, en gulzig drink ik het blikje leeg.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Ach wat ben ik dom, ik moet Naira, Runako en Gérard er nog bijzetten met plaatjes haha.:'D Zal zo even zoeken in het andere topic.:3

    Milla - Mens.

    Onze blikjes klinken tegen elkaar en beide slaan we het blikje in één keer achterover. Het bier glijdt door mijn keel en ik voel vrijwel gelijk een warm gevoel door mijn lijf. Heerlijk.
    Plots komt het beeld van Fjodor, bovenop een meisje met zijn hand om haar keel. Het was toen in Fangtasia, maar het dringt nu pas tot me door dat ook dát Fjodor was. Beter dat we uit elkaar zijn, als hij zo is wanneer hij zijn temperament verliest, heb ik geen schijn van kans.
    Ach, ik moet nu niet aan hem denken. Wij zijn over, finito. Snel neem ik nog een blikje, maak hem open en neem een groot aantal slokken om het beeld weg te drinken. 'Gewoon pakken wanneer je wilt, ik heb nog genoeg van mijn laatste feestje.'


    everything, in time

    Haha :3
    Ik zocht ze net ook op, het is volgens mij rond blz 7 op het eerste topic.. volgens mij X]

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "Is goed." Ik pak nog een blikje en maak het open. Ik neem een paar slokken en kijk haar aan. Ze ziet er weer verdrietig uit, en op de een of andere manier voel ik me daar schuldig over. "Gaat het wel?" Ik leg mijn hand op haar schouder, en besef in mijn dronken status niet dat ze dat misschien niet fijn vind.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Het allereerste topic? Pfoeh, ik dacht later. :'D Maar oké, dan weet ik ongeveer waar ik moet zoeken. Dankje! Scheelt een hoop tijd haha.:'D

    Milla - Mens.

    "Gaat het wel?" Mijn God, dat had hij niet moeten vragen. Juist als mensen dat vragen, gaat het niet meer, al helemaal niet als hij zijn hand op mijn schouder legt. Een stemmetje zegt dat ik het weg moet duwen, alsof niemand me mag aanraken. Maar het andere deel vindt deze aanraking juist heel fijn. 'Ach, wat problemen met een...' tja, wat moest ik nu zeggen. Met mijn ex - vriend? Dat klinkt ook zo idioot. 'Met een vampier, maar het is oké nu, ik ben van hem af,' grinnik ik, al lichtelijk aangeschoten. Nu weet hij gelijk hoe ik over vampiers denk. 'En wat deed jij nog zo laat, of eigenlijk, zo vroeg nog op straat?' vraag ik als ik zie dat het al lichter begint te worden en ik wederom nog niet heb geslapen.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "Een vampier? Toevallig." Ik trek een grimas. "Die verotte schepsels zijn precies de reden dat ik daar ook nog was. Mijn vriend is er door een vermoord." Ik drink nog een paar slokken bier en kijk haar aan. "Weet je zeker dat hij, of zij, je niet weer achterna komt?"

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Ze staan erbij.:3 Ik was vergeten dat Gérard zo damn sexy was (dat plaatje dat jij hebt gekozen), meeeeeeen als die mij zou bijten.:9~

    Milla - Mens.

    'Echt waar? O, dat spijt me voor je,' zeg ik terwijl ik even over zijn arm strijk als teken van medeleven. Zie je nou wel dat vampiers niet goed zijn? Ik drink mijn tweede blikje leeg en moet me echt inhouden niet meteen naar een derde te grijpen, ik wil alleen niet dat Runako denkt dat ik een alcoholverslaafde ben. 'Ja, daar ben ik wel heel zeker van. Bovendien kan hij hier toch niet zomaar binnen komen, als dat is waar je bang voor bent,' glimlach ik weer. Ja, ik ben wel zeker dat Fjodor niet terug zal komen. Het is duidelijk dat hij dat niet wil.


    everything, in time

    Weet je dat ik daar al aan had zitten denken X]
    Het leek me wel vet als Milla door Gérard wordt gebeten 8D

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Er trekt een fijne tinteling over mijn arm als ze er zachtjes langs strijkt. Ik glimlach en drink de laatste paar slokken bier op en pak een nieuw blikje. "Als hij toch komt bescherm ik je wel." zeg ik grijnzend. Ook al zou ik nooit een vampier aankunnen, maar het gaat om het idee.
    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik word wakker en voel me verbazingwekkend licht. Alsof ik iets heb gemist. Zodra ik weer overeind kom en de geur van haar weer op vang weet ik het weer. Mijn kop voelt nu weer loodzwaar aan en ik voel mijn humeur met de seconde slechter worden. Toch sta ik op, kleed me weer aan en wandel naar beneden toe. Het is weer dag geworden. Zo gaat het al meer dan honderd jaar lang. Welke ellende ik ook mee heb gemaakt, de aarde gaat door met draaien. Ik wandel de kamer uit en neem plaats in de woonkamer, waar ik het eerste het beste boek uit de kast pak. Ik kom nog niet twee regels ver of ik zie haar geschokte ogen me weer aankijken, voor ik haar de deur uit zette. Het is beter zo, Fjodor. Ze zal een beter leven leiden zo. Ik heb de beste keuze voor haar gemaakt. En wellicht ook voor mij. Zo kom ik nooit in de verleiding haar leeg te zuigen. Niet dat ik me niet in kon houden. Ik heb haar in die korte periode als mijn vriendin gaan zien in plaats van als een prooi. En ik mis haar. Ik mis haar vreselijk en ik wil niks liever dan haar in mijn armen sluiten en haar beloven dat alles goed komt. Maar ik kan het niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, met 'mij' bedoelde ik echt mezelf. Men, hij is echt sexy.:9~
    Haha, maar wss komt dat ook nog wel. Dat ligt in onze handen mwuhaha -evil laugh- ik ben melig.:'D

    Milla - Mens.

    Ik schiet in de lach. 'Ben jij een kleine macho-man hè? Dat win je nooit, maar goed, daar houd ik je aan hoor,' lach ik terwijl ook ik mijn derde blikje bier achterover gooi. Ik voel me al veel fijner, waarom valt het me nu pas op dat hij schattige krulletjes heeft? 'Ik wil door je krullen woelen,' grijns ik. Ik wacht niet op antwoord, maar ga al met mijn hand door zijn haar. Ik ken bijna niemand met krullen, hoewel mijn eigen haar soms nog wel eens uit zichzelf wil krullen. De alcohol doet al aardig zijn werk, daarbij is Runako's gezelschap ook heel leuk, waardoor alle ellende vergeten eindelijk wordt.


    everything, in time

    Haha X]
    Misschien droom je daar nog een keer over :3
    Maar ik vind het ook wel een vet plaatje jah ^^
    En ik moest lachen omdat Milla Runako een kleine macho-man noemde X]
    Want dat is hij ook gewoon :3

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik grijns als ze aan mijn haar voelt, en pak zachtjes ook een lok van het hare. De pluk is prachtig rood, en ik vraag me af of het haar natuurlijke kleur is. "Je bent mooi." zeg ik, en ik glimlach. Ze is echt mooi.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Haha, dat zou goed kunnen.:'D Ohkee, macho-mannen zijn retestoer!

    Milla - Mens.

    Normaal gesproken had ik na zo'n opmerking mijn hand teruggetrokken en gigantisch hard gebloosd. Maar de grote hoeveelheid alcohol zorgt ervoor dat ik dat niet doe, een heerlijk gevoel. In plaats daarvan grijns ik nu een keer. 'Nou dankjewel, meneer,' lach ik en tik op zijn neus. 'Je bent zelf ook wel een schatje hoor,' zeg ik, alsof ik iets moet zeggen ter compensatie. Ik voel me echt enorm vrolijk. Aangezien ik vrijwel nooit alcohol drink, is mijn lichaam er blijkbaar niet echt goed tegenop gewassen. Maar dat maakt me nu niets uit, nu ben ik Fjodor in ieder geval even vergeten.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    "Een schatje?" Ik grijns en breng mijn gezicht iets dichter bij het hare. "Ik zat eerder te denken aan stoer, sterk en mannelijk." Ik ga weer recht zitten en span mijn armspieren aan. Even realiseer ik me hoe belachelijk ik me gedraag, maar het maakt me al niet meer uit.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Zijn adem stinkt naar bier, maar ik mag niet zeiken want dat doet het mijne waarschijnlijk ook. Vervolgens lach ik hem uit om zijn woorden. 'Spieren?' vraag ik als ik in zijn armen knijp, waar inderdaad spieren zijn te vinden. 'Dat noem ik geen spieren, dat is kippenkracht,' zeg ik expres op een uitdagende toon. 'Bewijs maar eens dat je spieren hebt!'


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik grijns naar haar. "Met genoegen." Ik sta op en til haar zonder moeite van de bank. Ze slaakt een kort, hoog gilletje en ik kijk haar grijnzend aan. "Is dit genoeg bewijs?"


    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Als hij me onverwachts optil gil ik even als een typisch meisje. 'Ja, heel leuk, dan mag je me nu weer neerzetten! Heel graag zelfs,' lach ik, bovendien zou dat voor hem ook een stuk plezierig zijn waarschijnlijk.
    Als hij me neer heeft gezet zet ik mijn handen verontwaardigd in mijn zij. 'Oké, jij bent misschien sterk. Maar ik kan ook iets heel goed,' ik schiet naar voren en probeer hem in zijn zij te kietelen. De meeste mensen zouden ineen kruipen, maar Runako blijft doodstil staan, alsof het hem niets doet. 'Hoe doe jij dat zeg?'


    everything, in time