• Inspringen kan altijd.(:

    Deel 1: Klik.
    Deel 2: Klik.

    Het kleine stadje Bon Temps heeft maar weinig inwoners, maar sinds de komst van de vampieren verandert het aantal. Meerdere mensen komen speciaal voor hen, omdat ze zich aangetrokken voelen door de vampieren of gewoon nieuwsgierig zijn en sommigen verdwijnen spoorloos.
    De bewoners van Bon Temps weten niet wat ze er mee aanmoeten. Bovendien zijn er ook nog twee groepen vampiers: De groep die zoveel mogelijk mee doet met de mensen, zover dat kan in een wereld. Zij drinken TrueBlood, een soort fake bloed zodat ze geen echt bloed hoeven te drinken. Als je dit doet -het meedoen met de mensheid- heet dat 'mainstreaming'. Dan heb je ook nog de andere groep, die vinden dat vampieren veel beter zijn dan gewone mensen en zullen er alles aan doen om Bon Temps over te kunnen nemen.
    Tot overmaat van ramp, blijken er niet alleen vampiers te zitten, maar ook andere mythische wezens. Het probleem is dat je ze niet herkend en je dus niet weet wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen.


    Zo klinkt het saai, maar ja, het ligt eraan wat we er zelf van maken.:Y)

    RPG? Ik heb geen idee waar je het over hebt, hoor!
    Neem dan vooral hier een kijkje als je benieuwd bent!

    Hoe gaan we het doen?
    Je schrijft allereerst je naam erboven en wát je bent. Daarna schrijf je wat. Als je wat wil zeggen typ je het gewoon, aanhalingstekens mogen natuurlijk, maar hoeft niet. Wat je doet zet je tussen streepjes/sterretjes, wat jij fijner vindt.
    bijvoorbeeld:
    Fjodor - Slechte vampier.

    Zwijgend neem ik haar in me op. Het is overduidelijk dat ze zich niet op haar gemak voelt en we weten beiden waarom: ik ben een vampier en zij niet. Ik vraag me af of ze iets weet van infiltratieacties van de weerwolven, maar ik heb geen zin in om mijn energie te gebruiken om haar te gaan martelen. Bovendien heb ik een ongelofelijke dorst naar bloed. Mensenbloed. Haar bloed. Ik glimlach even en zeg tegen haar:
    'Je krijgt twee minuten voorsprong. Gebruik die goed.' Ik geef mijn woorden extra nadruk door mijn tanden te laten zien. 'Ik zou nu gaan rennen als ik jou was,' voeg ik kil toe als advies.

    Even een paar details:
    1. Als vampier kun je niet zomaar een huis binnengaan, je moet uitgenodigd worden. Openbare plekken tellen niet mee, daar kun je gewoon naar binnen.
    2. Vampierbloed kun je drinken. Het is erg zeldzaam maar zeer populair. Sommige vampiers bieden zich aan, in ruil voor andere diensten. Dat spul heet V.
    3. Er is een vampierclub, waar mensen in contact kunnen komen met vampieren. Het heet 'Fangtasia'.
    4. Het stamcafé is 'Merlotte's'. De baas is Sam Merlotte.

    Beschikbare personages: Mensen, vampiers, weerwolven, elven/feeën en alle andere mythische wezens.
    Graag ook mannelijke personages. Je mag meerdere personages hebben, zolang het voor jou maar duidelijk is.

    Invullen:
    Personage:
    Volledige naam:
    Leeftijd: *Voor vampieren de leeftijd waarin ze gebeten worden en hoelang ze al vampier zijn.*
    Uiterlijk: *Het liefst een foto, geen beroemdheden.*
    Goed/Slecht: *Feeën en Elven zijn altijd goed.*
    Verslaafd aan V: *Vampieren en andere wezens kunnen dit niet, weerwolven wel.*
    Werk: *Niet voor vampieren*
    Wel/niet voor vampierrechten: *Dus vind je dat ze wel als normale mensen behandeld moeten worden of niet? Dit hoeven vampieren ook niet in te vullen.*

    Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het wel. (: En als je denkt 'O, dit is ook belangrijk!' zet je het er maar gewoon bij!

    Rollen:
    Mens: Milla Maxime Grey.(17) Runako Tahir.(19)
    Slechte vampier: Fjodor Iljitsj Kharkov(24/126) Allison Rose.(18/124) Gérard.
    Goede vampier: Alicia Leonie Valence.(18/53)Farrah Tsakonis. (18/566)
    Slechte weerwolf:
    Goede weerwolf: Liv Sophia Cajuki.(18)

    Elf/Fee:
    Anders: Romy Lynn Anderson, heks.(17)McKayla Rainfield, heks.(22) Naira, zeemeermin.(16)

    EDIT! Iemand mag ook Sam Merlotte zijn, dat is trouwens een man hoor.:'D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 19:11 ]


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Grijnzend, en trots op mijn spierballen, zet ik haar weer op de grond. Als ze me probeert te kietelen kijk ik haar met een pokerface aan. "Hoe doe jij dat zeg?" vraagt ze verbaast. Ik trek mijn shirt een stukje omhoog. "Buikspieren, baby. Ik heb hier hard voor getraind." zeg ik, en ik aai over mijn sixpack.


    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens

    Ik draai me om, om voor ons beide ons zoveelste blikje bier te pakken, maar als ik me omdraai kijk ik recht tegen zijn sixpack aan. 'Wow!' ik neem een slok van mijn bier en zet het op het tafeltje neer. 'Dat moet ik voelen,' grijns ik en ik hik. Oeps, de alcohol, denk ik lachend bij mezelf. Ik strek mijn hand uit en strijk even over zijn sixpack alvorens ik er een zacht klopje op geef. 'Doe je goed, dat verdient een biertje,' knik ik voor ik hem zijn nieuwe blikje aangeef.
    Het licht buiten is intussen feller geworden, maar dankzij de alcohol ben ik helemaal niet meer moe.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik pak het biertje aan. "Danku." Ik zie dat het buiten al licht begint te worden, maar gek genoeg voel ik me totaal niet moe. Ik laat een luide boer en kijk haar dan verontschuldigend aan. "Sorry, ik ben gewend alleen in het gezelschap van mannen te zijn." Ik grijns naar haar. "Dat merk je waarschijnlijk wel aan me."

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Hij verschuldigd zich direct voor zijn boer, maar ik wuif het met mijn hand weg. 'Maak je niet druk, ik kan wel wat hebben hoor. Ik werk bij Merlotte's, of althans, werkte, daar hoor je niet anders,' grijns ik. 'Maar waarom ben je dan bijna nooit bij meisjes? Maken ze je soms verlegen?' grijns ik nog steeds, ik kan er niets aan doen, de grijns is gewoon niet weg te vegen. Maar zo te zien schijnt hij het niet erg te vinden.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik haal mijn schouders op. "Neuh, ik heb gewoon niet veel vrouwelijke vrienden. Maar ik overleef het wel hoor." Ik glimlach naar haar. God, ze is echt mooi. Dat besef ik me nu pas.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Ik wip mijn wenkbrauwen uitdagend op en neer. 'Je overleeft het wel? Wees daar nog maar niet zo zeker van. Wij vrouwelijk volk kunnen ook heel gevaarlijk zijn hoor. Zelfs als je schattige krulletjes hebt, ben je niet veilig,' zeg ik met een speelse knipoog. Want geef toe, zijn krulletjes zíjn schattig. En stoppelbaardjes zijn sowieso aantrekkelijk.


    everything, in time

    Stoppelbaardjes _O_

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik grinnik. "Kom maar op, doe je best. Ik verdedig mezelf wel." zeg ik en ik glimlach verleidelijk naar haar. Het licht van de zon schijnt zachtjes op haar gezicht, en maakt haar alleen nog maar knapper.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    Ik lach om zijn reactie. 'Je had me niet moeten uitdagen, Runako, dat is een grote fout,' lach ik terwijl ik van hem wegloop, alsof ik hem nu niet ga aanvallen. Maar als ik achter hem sta, spring ik in zijn rug en sla mijn handen voor zijn ogen. 'En wat ga je nu dan doen, slimmerd?' grijns ik en wederom verlaat een hik mijn mond. Ik ben echt stomdronken, maar ik denk tenminste niet meer aan Fjodor.


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik lach als ik haar handen voor mijn ogen voel. "Oh, dus je wilt het zo spelen." Ik pak haar handen vast en draai me om. Zachtjes duw ik haar tegen de muur en ik plaats haar handen boven haar hoofd. Ik grijns, trots op mijn prestatie, en breng mijn gezicht dichter bij het hare. "Schaakmat." zeg ik en ook ik kan een hik niet onderdrukken.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Milla - Mens.

    'Ah, niet eerlijk. Je bent te sterk,' dat was ook niet echt moeilijk vergeleken bij mijn kippenkracht. Ik zie zijn gezicht dichterbij komen en bijt op mijn lip. Als ook hij hikt probeer ik mijn lach in te houden. 'Alles is zo mooi als je dronken bent,' grinnik ik, terwijl ik rustig blijf staan en niet eens mijn best doe om uit zijn grip te komen.
    'Alles is zoveel mooier, leuker en vooral... Verleidelijker.'


    everything, in time

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik verslap mijn greep om haar polsen en glimlach. "Dat is het zeker.." Ik heb het gevoel dat ik nu een move moet maken, maar doe het toch niet. Kort geleden was ze nog zo verdrietig, en ik wil haar nergens toe dwingen. Ook al maken de alcohol en haar schoonheid het wel verdomde moeilijk om me in te houden.

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Fjodor - Slechte vampier.

    Ik zit zo nog een aantal uur als een versteend lijk tot ik de roodoranje zonnestralen opvang van de ondergaande zon. Het heeft geen zin om nog langer in zelfmedelijden te gaan zitten mokken. Tijd voor een bezoek aan Fangtasia. Ik kom overeind, loop naar mijn kamer toe, waar ik een shirt aantrek met daarboven een zwarte colbert. Ik loop naar beneden toe, gooi de deur open en wandel via het bospad naar het centrum toe. Ik moet op mijn hoede zijn. Nu Gustav dood is verwacht ik elk moment repressailles. Of op mij, of op.. Mijn mond zakt open. Nee! Nu Milla weg is, is er natuurlijk ook de kans dat één of andere vampier in zijn groep achter haar aan gaat. Al helemaal nu ik buiten beeld ben. Shit! Waarom had ik daar niet eerder aan gedacht! Ik moet kijken of het goed met haar gaat. Ik laat Fangtasia even voor wat het is en zet het op een lopen richting haar huis. Als ik in haar straat ben hoor ik ineens gelach. Ik schrik me een ongeluk en draai me om, waar een groepje meiden me aan het keuren is. Ik kijk hen even vernietigend aan. Maar als ze weg zijn hoor ik een ander, wat gedempter gelach. Voorzichtig nader ik haar huis en hou halt op een gepaste afstand. Mijn ogen worden groot als ik zie wat er voor me afspeelt. Een jongeman heeft Milla's armen vast en houdt haar tegen de muur gedrukt. Maar in plaats van angst of woede zie ik plezier. "Alles is zoveel mooier, leuker en vooral... Verleidelijker," hoor ik haar zeggen. Een brok zakt in mijn keel en ik blijf als een zombie staan. Ik schrik echter op als de jongen het raam uit lijkt te kijken en spring zo snel als ik kan de boom in, waar ik door mijn zwarte kleding niet te vinden ben. Ik slaak een zucht als de kust weer veilig is, spring naar beneden en hol zo snel mogelijk de straat weer uit, tot ik weer op de weg ben die naar Fangtasia leidt. Ik bijt van frustratie, verdriet en machteloosheid op mijn lip tot ik mijn bloed proef. Het is beter zo, zeg ik tegen mezelf. Het is beter dat ze iemand van haar eigen soort liefheeft. Ik bal de vuisten, adem diep in en weer uit, waarna ik op de club afstap. Vannacht ga ik alles vergeten!

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 21:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah nu voel ik me schuldig!;o

    Milla - Mens.

    Zijn greep om mijn pols verzwakt, waardoor ik mijn armen weer kan laten zakken. Ik wil nog wat zeggen, als Runako zijn hoofd naar buiten draait en iets lijkt te zien.
    'Is er soms wat? Of is het zo verschrikkelijk met mij dat je liever naar buiten zou gaan?' giechel ik als een klein kind. Ik vind het jammer nu zijn gezicht niet meer dicht bij het mijne staat, ik had bijna mijn stoute schoenen aangetrokken en hem zelf gezoend. Nu heb ik dat lef al niet meer.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 21:24 ]


    everything, in time

    Ja, ik vind het ook zielig voor Fjodor :[

    Naira - Zeemeermin
    Ik merk dat het weer ochtend is en snel zwem ik naar de kant. De zon staat al fel te branden, dus het zal vast niet lang duren voordat mijn staart is opgedroogd. Ik kruip het land op, naar mijn vissershutje. Ik heb altijd een stapeltje handdoeken klaarliggen naast de deur, voor het geval dat. Snel pak ik er twee. Een wikkel ik om mijn haar, en met de ander droog ik snel mijn bovenlijf en vissestaart af. Hopelijk ziet niemand me, dat kan ik nu echt niet gebruiken.

    Runako - Mens
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Ik zou zweren dat ik een man zag staan.. "Nee, niets.." Ik draai mijn hoofd weer naar het hare en kijk speels in haar ogen. "Maar goed... Waar waren we?"

    Gérard - Vampier
    Ik merk dat het warmer wordt, en zie Fjodor opstaan. Hij geeft geen antwoord, maar ik heb geen zin om door te drammen. Ik blijf nog even zitten en sluit mijn ogen. "Omdat ik van haar hou." Meteen flitsen mijn ogen weer open en ik kijk Fjodor met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij ziet het niet, en loopt al weg. Ik grinnik in mezelf. Wat een imbiciel.

    Romy - Heks.

    Grijnzend sta ik te dansen op de klanken van de muziek die door Fangtasia galmt. Verschillende vampieren staan tegen me aan te rijen, in de hoop dat ze mijn bloed kunnen krijgen. Wat ze natuurlijk nooit zullen krijgen. Ik focus me op de deur als ik Fjodor binnen zie komen. Dat is lang geleden dat hij in Fangtasia was. Ik wring me los uit het groepje vampieren en loop naar Fjodor toe. "He, wat brengt jou hier?" vraag ik grijnzend.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.