• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ja Zack, het leven is idd zwaar :Y)
    Dat dacht ik vanmiddag ook en ik was heel cahgerijnig en bladiebla en toen ging ik naar de WC en daar ligt zo'n spreukenboekje.. En hij lag open op zo'n pagina;
    Denk aan alle schoonheid die er nog is en wees gelukkig
    En ik zo; Whuah, een boodschap ;'D Want dat boekje lag eerst steeds dicht :x
    Even Zack meer teasen

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Plotseling werd ik opgetild en gooide Zack me over zijn schouder, evne knipperde ik verbaasd met mijn ogen en probeerde me toen los te wurmen, zonder enig resultaat.
    ''Zack, zet me neer. Ik kan prima zelf lopen. Denk ik..'' het laatste mompelde ik zachtjes.
    'Geen zorgen, ik ga je een glas water geven en je moet wat rust nemen. Gebruik mijn bed maar,' antwoordde hij en ik zuchtte zachtjes. Hij legde me in bed en dekte me toe, bijna meteen trapte ik de deken van me af. Ik lag met mijn rug naar hem toe. '''t Is zo warm..'' mompelde ik zachtjes, ik sloot mijn vinger om de bovenkant van mijn jurkje en trok het wat wijd. Opnieuw zuchtte ik zachtjes, zo warm..
    ''Het is zo heet.'' herhaalde ik en keek over mijn schouder naar Zack, geen idee dat ik inmiddels helemaal rode konen had van de warmte.
    ''Zack, strip me, alsjeblieft..'' Ik fluisterde het haast en keek 'm aan. Het liefst had ik de kleren van mijn lijf gescheurd en onder een koude douche gaan staan, maar ik had er simpelweg de puf niet voor.


    Neehoor, dat heb ik helemaal niet gejat van een anime. Hoe kom je erbij :Y)

    OMFG wat voor soort anime's kijk jij :'DD

    Zack - Norfolker.

    Zodra ik haar in bed heb gelegd gooit ze als een waanzinnige de dekens van zich af. Oh fuck, nu heb ik een probleem vrees ik. Het laatste wat ik wil is een pissige vampier op mijn dak. "'t Is zo warm.." hoor ik haar dan verslagen zeggen. 'Oh eh, sorry, ik..' Ik wil het laatste stukje deken al bij haar weghalen maar merk dan dat ze aan haar jurk begint te prutsen, waardoor haar schouders ontbloot worden. Of ik wil of niet, toch staar ik er gebiologeerd naar. Ze heeft werkelijk prachtige schouders. Ze draait zich om en kijkt over een schouder naar me. "Het is zo heet." Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet. Maar mijn lijf heeft de keuze al gemaakt. Fuck, niet nu, kleine ellendeling! sis ik in gedachten de verrader van mijn lichaam toe, die zonder toestemming fier overeind is gaan staan. Zack, verdomme! Ze heeft verkoeling nodig! Ik wil naar beneden hollen om wat water voor haar te gaan halen en tevens een manier te vinden om me zo snel mogelijk van mijn stijve te ontdoen, tot haar stem me een halt roept.
    "Zack, strip me, alsjeblieft.." 'Wát?' zeg ik er met grote ogen achteraan. Ze schijnt het te menen aangezien ze doodmoe aan haar jurk begint de prutsen. Ik kijk haar met een opengezakte mond aan. Hoeveel alcohol heeft ze wel niet op. 'Oké. Wacht. Blijf liggen. Ik ga water voor je halen, zo terug.' Ik vlieg naar beneden en ga op zoek naar een flink glas water. Ik begin te rammelen in de keukenkastjes, waar ik al snel een glas vind en schenk die in. Ik klauter weer naar het slaapvertrek.
    'Alsjeblieft. Dit moet voldoende verkoeling geven,' zeg ik met een glimlach.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij is heel gewoon :Y)
    Alleen er was 1 droge scene :'D
    Hahaha. Mijn inspiratiebron Geweldig;
    are u feeling good right now?
    YEAH!^^

    are u having fun?
    YEAH!^^

    are u drunk?
    YEAH!^^


    Leah ~ Vampire, Zach.
    (Poor Zack, tis leuk om hem te teasen ^^,)
    Ik was rechtop gaan zitten in mijn bed en had wat aan mijn jurke gefrunnikt, toen Zack ineens weer boven kwam. Ik streek een verdwaalde lok haar voor mijn ogen weg en keek Zack. Voorzichtig pakte ik het glas water aan. Ik omklemde het met twee handen, het was heerlijk koel in mijn handen en ik glimlachte kort.
    ''Dankje..'' Zei ik zacthjes en dronk het in een keer op. Het gaf verkoeling, maar alsnog had ik het idee dat ik wegsmolt. Ik zette het glas neer en keek even met dromerige blik voor me uit, ineens schoot me wat te binnen he.
    ''Jouw douche is ijskoud toch? Kan ik douchen nu?'' vroeg ik aan hem, in mijn hoofd was het een geweldig idee. Verkoeling, het enige wat ik wou. Ik pakte Zack's hand en keek omhoog naar 'm.
    ''Ik heb geen zin om alleen te gaan..'' mompelde ik zacthjes, even richtte ik mijn blik op de grond maar al gauw keek ik Zack weer aan.
    ''Ga je mee? Alsjeblieft?'' vroeg ik met grote, haast smekende, ogen aan. Ik ging op mijn knieën op het bed zitten en rechtte mijn rug zodat ik op gelijke hoogte was met Zack. Zachtjes legde ik mijn hand op zijn wang en aaide zachtjes met mijn duim erover.
    ''Je wilt wel.. Toch?'' ik haalde mijn hand weer van zijn wang en sloeg mijn armen om hem heen.
    ''Of laat je me weer alleen?'' fluisterde ik in zijn oor. Ik voelde me nog steeds licht in mijn hoofd. Ergens zei een stemmetje dat het niet goed was wat ik deed, maar ik had mezelf niet meer onder controle. Vreselijk hoe je eigen lichaam je zo kon verraden.

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 20:08 ]

    Zack - Norfolker.

    Als ze het glas leegdrinkt slaak ik een zucht van opluchting. Nu valt ze tenminste niet meer om de haverklap. Ik weet niet hoe snel vampiers nuchter worden, maar ik hoop dat het snel gebeurt. Alhoewel.. ik staar nog steeds naar haar, waar haar gepruts aan haar jurk ertoe heeft geleid dat haar schouders nog steeds ontbloot zijn. Dan vraagt ze of ze wil gaan douchen. Het arme ding vergaat echt van de hitte.
    'Natuurlijk, ik zal je even een handdoek geven. En niet vallen,' grijns ik en zet een stap richting de kastjes. Ineens pakt Leah mijn hand en kijkt me doordringend aan. "Ik heb geen zin om alleen te gaan." Wat? Veel laat ze niet aan de fantasie over. "Ga je mee, alsjeblieft?" Er ontstaat een brok in mijn keel en ik weet niet wat ik moet doen. Ze lijkt écht te willen dat ik met haar onder de douche stap en of ik het nu wil of niet, mijn gedachten stellen haar al naakt voor zich. Zack, niet aan denken! Straks gaat het weer mis. Ineens word ik uit mijn gedachten gehaald door haar hand die ze langs mijn wang streelt. "Je wil wel.. toch?" 'Ik eh.. Leah, ik denk niet dat dat verst-' "Of laat je me weer alleen?" hoor ik haar dan in mijn oor fluisteren.
    'Eh.. nee. Ik.. natuurlijk niet. Ik zal wel in de woonkamer wachten zodat je in alle privacy kunt douchen.' Snel gris ik een handdoek uit een la en druk die in haar handen. 'Hier. Het is een schone.' Een stem zegt me dat ik gek ben dat ik deze kans laat glippen, maar ik kan het onmogelijk in m'n kop halen om hier misbruik van te maken. Ik werp een blik op Leah en zie ogenblikkelijk dat ze niet blij is met mijn woorden. Wil ze nou écht met mij.. samen.. gaan douchen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    'Eh.. nee. Ik.. natuurlijk niet. Ik zal wel in de woonkamer wachten zodat je in alle privacy kunt douchen.' weigerde Zack me, iets waar ik om de een of andere manier van baalde.
    ''Meani..'' mzei ik zachtjes en keek hem met betraande ogen aan, ik klom van het bed en kreeg een handdoek in mijn handen gedrukt.
    ''Dan ga ik wel alleen, saai hoor.'' zei ik quasi-beledigt en verliet zijn slaapkamer. Zwijgend liep ik naar de badkamer en eenmaal daar ontdeed ik mezelf langzaam van mijn kleren. Al gauw voelde ik de koele lucht op mijn huid, het was zeer prettig maar toch sloeg vervolgens mijn handdoek om. Ik liep naar de douche en wilde hem aanzetten, met mijn hand op de kraan bleef ik plotseling twijfelend staan. Ik had me bedacht, ik ging nog één poging wagen. Ik kon het niet hebben dat hij geweigerd had. Met enkel een handdoek om liep ik naar de woonkamer waar ik tegen de deurpost leunde, met één hand hield ik mijn handdoek vast en met de ander draaide ik een lok ravenzwart haar rond mijn vinger.
    ''Laatste kans.. Zeker dat je niet mee wilt?'' vroeg ik poeslief aan Zack en glimlachte onschuldig.

    Zack - Norfolker.

    Ik voel me daadwerkelijk slecht als ze als ik haar betraande ogen zie omdat ik niet instemde. Ogenblikkelijk denk ik terug aan Emilia, die ik ook afwees. Felix en Arthur zouden me voor gek verklaren. Ikzelf eigenlijk ook.
    "Dan ga ik wel alleen, saai hoor." En ze verdwijnt met de handdoek. Ik zucht en klauter ook naar beneden, waar ik plaatsneem op de bank en mijn zonden overdenk. Ze vindt het echt niet fijn dat ik het aanbod heb afgeslagen. En dan schiet Emilia weer door mijn hoofd. Ik moet terug naar haar om mijn excuses aan te bieden. Hoe ga ik dat aanpakken? Emilia, het spijt me, ik had toch seks met je moeten hebben? Damn, dat gaat niet werken.
    Ineens komt Leah met een handdoek rond haar lijf naar de woonkamer gelopen, waar ze verleidelijk tegen de deur gaat staan. Ik zie haar me met een engelenglimlach aankijken. Wat ongelofelijk.. sexy. Nee, Zack. Hou je kop erbij!
    "Laatste kans. Zeker dat je niet mee wilt?" Ik blijf als versteend zitten terwijl mijn ogen over de blanke huid en het gitzwarte haar glijden. 'Ik denk dat het 't beste is als je..' Mijn ogen kunnen zich niet van haar afhouden. 'Als je alleen gaat douchen.' Ogenblikkelijk zie ik een kwade en teleurgestelde blik. Ik vervloek mezelf opnieuw. Ik kan ook nooit wat goed doen! Ik bijt op mijn lip. Goed. Als ze dan zo graag met me wil douchen dan geef ik haar wat ze wil. Ik kom overeind en leg een hand op haar schouder.
    'Niet boos worden. Ik kom met je mee, goed?' Het is eruit voor ik er erg in heb. Ik lijk wel gek. Ik lijk wel compleet fucking gestoord. Ik look haar achterna terwijl mijn ogen op haat rug branden en het hart in mijn keel klopt, mede door de enorme opwinding. Ik ben en blijf nu eenmaal een jongen. Als we in de douchecabine staan begin ik langzaam mijn shirt te ontknopen, geen idee waar ik moet kijken. Ik voel haar ogen prikken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb medelijden met Zack, moet ik nu bang worden van mezelf? n_n

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen hij zei dat het beter was dat ik alleen ging betrok mijn gezicht weer. Net toen ik me om wilde draaien kwam hij naar me toe en legde zijn hand op mijn schouder.
    'Niet boos worden. Ik kom met je mee, goed?' Zei hij me, even dacht ik dat hij het niet meende en ik keek 'm een aantal seconden ongelovig aan. Toen grijnsde ik kort en liep terug naar de badkamer. Eenmaal daar ging ik op de badrand zitten en keek toe hoe hij zijn shirt begon te ontknopen. Na een paar minuten te hebben toegekeken stond ik op en liep naar hem toe, ik was dan dronken, het was me zeker niet ontgaan dat hij zich ongemakkelijk voelde. ik ging voor hem staan en pakte zijn handen vast, ik keek hem aan en drukte een vederlicht kusje op zijn wang. Toen liet ik zijn handen weer los, ik glimlachte bemoedigend naar em en begon de knoopjes van zijn shirt één voor één los te maken. Nog altijd was er het stemmetje in mijn achterhoofd dat schreeuwde om aandacht omdat ie me duidelijk probeerde te makn dat ik iets deed wat niet goed was, ze hadden hem alleen een megafoon moeten geven wat het drong echt compleet niet tot me door.

    Emilia - vampire

    Sierlijk sprong ik uit de boom en zuchtte eens diep. 'Kom op Emilia, het was niet persoonlijk bedoeld' zeg ik tegen mezelf terwijl ik terug naar het dorp loop. Wanneer ik bij Zoë aangekomen ben zie ik dat Zack al weg is. Met een benauwde glimlach loop ik naar zij hut en klim ik de ladder op. Wanneer ik in de deuropening sta, hoor ik de geluiden van een stromende douche. Zack's goddelijke naakte lichaam. Prachtig. Ik was de afwijzing van toen straks al bijna vergeten en liep met een glimlach naar de wasruimte. 'Zack?' fluisterde ik zacht. Toen ik de deur opendeed, wist ik niet wat ik zag. Mijn adem stokte in mijn keel. Mijn ogen werden groot van ongeloof, en mijn hart brak langzaam in kleine stukjes. Ik kon het niet geloven, ik wilde het niet geloven. Wat had dit in hemelsnaam te betekenen, dit kon hij me toch niet aandoen. Wilde hij het me betaald zetten dat ik nog steeds gevoelens voor Peter had? Maar ik had hem toch uitgelegd dat ik van hem hield en van hem alleen. We hadden een paar minuten geleden bijna seks gehad verdomme. 'Zack?, Leah?' Mijn stem klonk klein, breekbaar en zwak. 'Hoe kun je dit doen Zack?'


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack had nog een broek aan haha :'DD

    Zack - Norfolker.

    Tot mijn verbazing voel ik dat zij het van me overneemt.
    'Leah, ik eh..' Ja, wat moest ik zeggen? Nu kan ik niet meer terug. Iets zegt me dat ik hier zo snel mogelijk weg moet, dat ik een grote idioot ben. De stem heeft nog gelijk ook, maar waarom luistert mijn lijf dan niet?
    "Zack?" hoor ik ineens een zachte stem zeggen. Ik draai me om en mijn mond zakt open van schok. 'Emilia,' zeg ik op een verbaasde toon. "Zack? Leah?" hoor ik haar geschokt zeggen. 'Ik-' Opnieuw weet ik niet wat te zeggen. Ja. Hoe kon ik zoiets in mijn achterlijke kop halen? Ik zie het verdriet in haar ogen en ik wil wat zeggen, maar zou niks weten. En er ís ook niks om dit te rechtvaardigen. Kon ik haar zeggen dat ik niks voor Leah voelde, dat ik alleen met haar mee ging omdat ik bang was haar teleur te stellen, net zoals ik Emilia teleurstelde? Het was de waarheid, maar die ging ze niet geloven. Over haar dooie lijk niet. Ik was nooit van plan om dingen met Leah uit te halen. Ik zou me netjes van haar afdraaien en me inzepen, afspoelen, aankleden en zorgen dat ik daar weer wegkom. Maar dat heeft Emilia niet gezien. Zij ziet Leah die mijn shirt aan het losknopen is.
    "Hoe kun je dit doen Zack?" 'Het spijt me..' zeg ik haast fluisterend. Op meer kan ik niet komen, maar ik meen er elk woord van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Mijn ogen vullen zich met onzichtbare tranen wanneer Zack zegt dat het hem spijt. 'Het spijt mij ook Zack, het spijt me dat ik van je houd, daarom wilde je zeker niet met me naar bed omdat je van haar houd' fluisterde ik terwijl ik naar Leah wees. Hoe kon ze me dit aandoen, ze was mijn vriendin, we konden goed met elkaar opschieten en ze wist wat ik voor Zack voelde. 'Ik had nooit verwacht dat je me zo pijn zou doen Zack, ik dacht dat je van me hield' zei ik zacht bijna geruisloos door de brok in mijn keel. En dat dacht ik echt, ik dacht dat zijn gevoelens voor mij oprecht en eerlijk waren. Maar ik had het mis...


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Toen Emilia binnen kwam stormen leek het ineens alsof alles helder werd, ik keek geschrokken van Zack naar Emilia en vloekte zachtjes. Die verdomde drank ook! Damn, wat een koppijn. eerst dit oplossen, dan wat tegen hoofdpijn zoeken.
    ''Kom..'' ik pakte Emilia's hand en trok haar me naar buiten. Even zocht ik naar de juiste woorden en sprak toen.
    ''wees niet boos op Zack, okay? Het kwam door mij, ik had teveel drank op en dan. Naja, dan gebeurt er dus zoiets.'' ik hield mijn handdoek stevig vast. ik was vergeten waarom ik nooit meer dronken was eweest, maar dat was hierom. Ik wreef met mijn hand over mijn hoofd, ik had het gevoel dat ie ging barsten.
    ''Ik heb 'm vast erg gepusht en Emilia, je weet dat ik niet zo in elkaar zit. Al zou ik Zack nog zo leuk vinden, ik wil niet tussen jullie inkomen omdat jullie me dierbaar zijn. Het spijt me..'' Vroeger was ik weggelopen en had ik gedacht; stik maar. Maar nu was het anders, een van de weinige keren dat ik mijn gevoelens deelde en zei dat het me speet. Ik zuchtte zachtjes, ik baalde ervan. Waarom moest ik dit nou weer doen met mijn domme kop? Oké, ergens schreeuwde er iets in me om aandacht van Zack, hij was vreselijk aardig. Alleen vaak was ik als lucht van hem, dan was hij alleen maar naar Emilia aan 't staren of hij was diep in gedachten verzonken, waarschijnlijk over haar. Ik was overbodig, zo voelde ik me tenminste.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 15:58 ]

    Zack - Norfolker.

    Ik kijk haar met pijn in mijn hart aan. Wat moest ik zeggen? Wat moest ik in godsnaam zeggen? Ik haat mezelf om het feit dat ik niet gewoon 'nee' heb gezegd. For god's sake, ik voel niks voor Leah! Maar ik heb het goed verknald. Ik heb het hart gebroken van iemand die werkelijk om me geeft.
    'Ik zou willen dat je mijn gedachten kon lezen,' fluister ik haast. Ik loop op haar af en leg de handen voorzichtig om haar schouders. Ik zal je de waarheid vertellen, hoe achterlijk het ook klinkt. Ik was bang..' Mijn adem stokt. Dit gaat ze nooit geloven. Not in a million years. Het moet dan maar. 'Ik was bang om weer een meisje teleur te stellen. Ze.. ze wilde zo graag met me onder de douche en ik had nee moeten zeggen. Ik was het van plan - echt waar - maar op het laatste moment heb ik toegezegd. Omdat ik niet wilde dat ze zich hetzelfde als jij zou voelen. Afgewezen. Ik ben nooit van plan geweest om met Leah naar bed te gaan. Ik hoop dat je me gelooft, maar het klinkt zelfs onwerkelijk als ik het nu zeg.' Ik laat haar los en zet een paar passen achteruit. Dan komt Leah uit de douchecabine gewandeld en neemt Emilia mee, zodat ik en mijn gedachten alleen blijven. Ik heb het echt goed verknald. Ik was zo bang om haar pijn te doen net als Emilia dat ik het verkeerde deed.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 7:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    dude, sorry sam xd ik was eerder :']

    Ja, heb er maar gewoon wat achtergeplakt :'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    'Ik zou willen dat je mijn gedachten kon lezen,' fluisterde Zack. Ik sloeg mijn ogen neer, dat kon ik, maar de beelden die ik toen net voor me zag liegen niet, hij stond met haar onder de douche, ik had het met mijn eigen ogen gezien. 'Ik was bang om weer een meisje teleur te stellen. Ze.. ze wilde zo graag met me onder de douche en ik had nee moeten zeggen. Ik was het van plan - echt waar - maar op het laatste moment heb ik toegezegd. Omdat ik niet wilde dat ze zich hetzelfde als jij zou voelen. Afgewezen. Ik ben nooit van plan geweest om met Leah naar bed te gaan. Ik hoop dat je me gelooft, maar het klinkt zelfs onwerkelijk als ik het nu zeg' zei hij vervolgens terwijl hij me bij mijn schouders beet pakte. Ik zuchtte maar bleef stil. Wat moest ik nou zeggen, dat ik hem vergaf, dat het allemaal niets meer uitmaakte nu hij dit had gezegd. Nee dat kon ik niet, niet na wat ik gezien had. Was Faith maar hier, zij was een van mijn vroegere vrienden en had als gave dat ze kon zien of iemand de waarheid sprak. Opeens pakt Leah mijn hand en sleurde me mee naar buiten. 'wees niet boos op Zack, okay? Het kwam door mij, ik had teveel drank op en dan. Naja, dan gebeurt er dus zoiets' begon ze. 'Ik heb 'm vast erg gepusht en Emilia, je weet dat ik niet zo in elkaar zit. Al zou ik Zack nog zo leuk vinden, ik wil niet tussen jullie inkomen omdat jullie me dierbaar zijn. Het spijt me..'zei ze zacht. Haar woorden klonken oprecht net als die van Zack, maar ook haar kon ik nog niet vergeven, het deed nog te pijn. Misschien later... Ik slikte en keek haar verdrietig en gebroken aan en knikte toen. Zonder iets te zeggen liep ik weg. Met een gebroken hart rende ik door het bos, ik had geen idee waar naar toe maar ik bleef rennen. De frisse lucht deed me goed, ook al was de pijn nog niet verdwenen.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille