• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik keek Emilia aan, misschien kon ik haar beter met rust laten nu, maar ik kon haar toch niet zo laten gaan? Ik liep snel de slaapkamer in had mezelf al gauw in kleren gewurmd. Een nieuw record bedacht ik bij mezelf. Even voeld eik weer flinke steken in mijn hoofd en vloekte ik zachtjes. Hopelijk ging het snel over dankzij het vampier zijn. Toen ik me aangekleed had liep ik gauw terug naar de badkamer.
    ''Zack.. Ik ga Emilia achterna, ik ga ervoor zorgen dat het weer goedkomt. Ik heb het zelf verknalt en ga het ook oplossen.'' ik liep naar 'm toe en knuffelde 'm.
    ''Het spijt me.. Ik weet dat je me niet gaat vergeven, maar ik wil dat je het weet.'' ik liet hem los en beet even op mijn onderlip.
    ''Het was nooit mijn bedoeling geweest jullie te kwetsen of alstig te vallen en.. Het komt gewoon door dit klotedrank..'' ik zuchtte zachtjes en keek hem aan. ''Ik ben zo snel mogelijk terug.'' zei ik en liep naar buiten. Het was al donker geworden, gelukkig, zo kon ik me ten minste vrij bewegen en verplaatsen. Ik begon te rennen in een willekeurige richting, ik had zack haar achterna kunnen laten gaan.. Maar hij had haar vast niet kunnen vinden en Emilia was snel, een vampier op topsnelheid viel niet bij te houden voor mensen. al gauw pikte ik haar geur op en ik ging voor haar staan zodat ze wel moest stoppen.
    ''Je moet niet weglopen voor je problemen.'' ik haalde een hand door mijn haren en keek haar aan. Als ze echt van Zack hield, waarom geloofde ze hem dan niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Floeps, ik had helemaal niet gezien dat Leah al weer wat had gedaan.. Even aanpassen :']

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik steek mijn hoofd boven de vensterbank uit, mes in de aanslag. Maar ik zie enkel wat mensen op het plein, die zo te zien nu allemaal weer hun eigen weg gaan. Ik zucht. Ik overdreef misschien een beetje met dat mes, maar ik wil gewoon veilig zijn.

    Eden - Avaloniër
    Ik word wakker uit een onrustige slaap, en ga overeind zitten. Meteen schiet er weer door mijn hoofd wat er is gebeurd. De beelden zijn weer terug. Ik ga weer liggen, maar kom niet meer in slaap. Zuchtend sta ik op, en ik gooi een plens koud water uit de kraan in mijn gezicht. Ik pak wat schone kleren en kleed me snel op. Mijn pijl en boog en mijn mes liggen nog naast mijn bed. Ik pak ze op en loop naar buiten. Het begint net te schemeren. Ik ren het bos in, op zoek naar een prooi. Na een tijdje hard gerent te hebben knal ik ineens tegen iemand op. "Au!" We vallen op de grond, en ik merk dat ik mijn elleboog schaaf. Ik kijk op naar de meisjes, en zie dat ze rode amuletten dragen. Norfolkers, of vampiers. In een reflex grijp ik naar mijn mes, maar dan herinner ik me het stamhoofd. Ik slik en berg mijn mes weer op. Ik sta op en loop naar de meisjes. "Het spijt me.. Ik liep niet op te letten. Gaat het?" vraag ik zacht.

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 18:15 ]

    Zack - Norfolker.

    Ik voel hoe Leah op me af loopt en me omhelst. Toch sta ik als versteend en lijken haar woorden nauwelijks tot me door te dringen. Het is waar. Ik kan alleen voor verdriet en ellende zoeken.
    'Ik had gewoon niet toe moeten geven. Ik had me verantwoordelijk moeten gedragen and yes, ook tegenover een dronken vampier.' Ik glimlach flauwtjes, waarna ik mijn shirt pak en het weer dichtknoop. Ze geeft aan dat ze zo terug is en verdwijnt dan. Ze is vast achter Emilia aan. Ik wil niks liever dan haar vasthouden en troosten, maar ik denk dat ik de laatste ben die ze wil zien. Dus ik wacht tot Leah weg is en spring vervolgens van mijn dak in een boom, waar ik na mijn weg door het bladernetwerk te hebben gevonden bij het meer uitkom waar ik Leah voor het eerst heb gezien. Tot mijn verbazing tref ik er Felix en Arthur aan, die doelloos zitten te vissen.
    'Gast, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar dit stinkt,' hoor ik Felix geërgerd zeggen. 'Geen enkele vis in twee uur! Kom op, wat doen we fout?' Ik spring naar beneden en loop het kleine strandje op. 'Kijk es wat we daar hebben!' roept Arthur.
    'We waren nog een paar keer langs geweest, maar je was er niet, gast. Nu je er toch bent kun je er net zo goed bij gaan zitten.' Ik trek een flauw grijnsje en ga bij de jongens zitten. Even kijk ik doelloos toe, tot ik een stomp tegen mijn schouders krijg. 'Ik ben geen spy-psy-spy-psycholoog of iets dergelijks - jezus wat een rotwoord - maar er moet je duidelijk wat van het hart. Wat is het?' Ik draai me om naar Felix en slaak een zucht. 'Ik heb het verknald.' 'Wat heb je verknald?' Ik slaak een zucht, staar in het water en vertel dan uiteindelijk het hele verhaal. Het tweetal is even stil, tot Arthur de mond open doet. 'Dat was niet slim van je. Dat was echt niet slim. Wedden dat Zoë je ermee gaat chanteren?' 'Kan me verdomme niks schelen, voor mijn part vertelt ze het aan het hele dorp. Ze kan me doodvallen,' sis ik. 'Ik heb haar pijn gedaan,' zeg ik dan zacht. Felix slaat een arm om me heen.
    'Relaties met vampiers zijn uit den boze. Je kan toch zelf wel nagaan waarom?' Ik werp een kwade blik op hem, waarna ik weer naar het water staar. 'Het maakt ook allemaal niet meer uit. Ik heb het verknald en ik kan het niet meer rechtzetten.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Emilia - vampire

    Wanneer ik een tijd door het bos dwaal ruik ik opeens Leah's geur. Ik dwing mezelf harder te rennen, ik had geen zin in gezelschap en al helemaal niet die van haar. Maar ze was snel en stond in mum van tijd voor mijn neus, zodat ik wel moest afremmen.'Je moet niet weglopen voor je problemen' hoor ik haar zeggen. Ik zucht en was van plan om haar te negeren,maar dan opeens barst de bom die al een tijd in me tikte. 'Dit is allemaal jou schuld' siste ik naar haar. Ik was niet van plan om boos te reageren, maar de woorden kwamen er in één keer uit. 'Als jij er niet was geweest was dit allemaal niet gebeurd, even serieus Leah hoe kon je?, je wist wat ik voor Zack voelde, hoeveel ik van hem hield? Hoe kon je?,' zei ik nog één keer. Het deed me pijn om haar zo kwaadaardig toe te spreken, maar ze moest weten wat ik ervan vond, ik had mijn verdriet en boosheid nu al een paar uur opgekropt en het moest er gewoon uit. 'Jij voelt iets voor hem, is het niet? Dat heb je altijd al gevoeld, daarom kon je me geen advies geven over mijn gevoelens voor hem, dit komt helemaal niet door de drank, je voelde al die tijd al iets voor hem, maar was te laf om het toe te geven.' Na mijn uitbarsting luisterde ik naar haar gedachte, Als ze echt van Zack hield, waarom geloofde ze hem dan niet? 'Weet je waarom ik Zack niet geloof, omdat dit niet zijn schuld is maar die van jou!!'

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:47 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    @Shithead - Eden is tegen Emilia en Leah opgeknald :3

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Opeens knalde er iemand tegen me op, ik viel maar krabbelde gauw weer overiend.
    ''Geeft niks..'' mompelde ik zachtjes, maar richtte me toen weer op Emilia alsof de Avaloniër er niet was. Ik liet haar verhaal over me heenkomen en moest zwaar me best doen om me in te houden. Toch kreeg ik het voor elkaar en keek haar strak aan.
    ''Waar zie je me vooraan? Je hebt écht geen mensenkennis Emilia. Je bent egoïstisch.'' zei ik kalm en keek haar aan. ''Nu ben je weggelopen en laat je hem zo achter, hoe denk je dat hij zich nu voelt? En je maakt het er niet beter op door zomaar weg te lopen.'' Ik zweeg een paar tellen en zuchtte.
    ''Ik kon je geen advies geven omdat ik verdomme nog maar 1 vriend heb gehad en dat is alweer bijna een halve eeuw geleden. Ook was ik bang verkeerd advies te geven. Ik wist het allene niet goed, je bent weer te hard van stapel gelopen ook Emilia. Wat weet je nou van hem? Je kent hem amper! Weet je hoe oud hij is? Ken je zijn ouders? Nee. Het enige wat je van hem weet is zijn naam.'' Ik merkte dat ik mijn kalmte weer begon te verliezen en zweeg daarom even om het ook tot haar te laten bezinken.
    ''Trouwens. Al voelde ik wat voor hem, dan zou ik zoiets niet flikken en hij heeft enkel oog voor jou? Waarom ben je verdomme nooit tevreden?! Je bent verdomme een egoïst Emilia, eentje die veels te hard van stapel loopt.'' ik keek haar recht in haar ogen aan.
    ''Denk er maar eens over na Emilia.'' zei ik bijna streng en draaide me toen om en liep weg. Ik wilde terug naar 'huis' gaan, ookal had ik het idee dat Zack me niet wilde zien, ik kon het op zijn minst proberen. Al gauw pikte ik zijn geur op, maar niet van zijn huis. Ik liep dichterbij en zag dat hij met zijn vrienden zat. Geluidloos sprong ik in een boom en ging zitten, zwijgend keek ik naar de drie.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    'Waar zie je me vooraan? Je hebt écht geen mensenkennis Emilia. Je bent egoïstisch.' 'Nu ben je weggelopen en laat je hem zo achter, hoe denk je dat hij zich nu voelt? En je maakt het er niet beter op door zomaar weg te lopen.''Ik kon je geen advies geven omdat ik verdomme nog maar 1 vriend heb gehad en dat is alweer bijna een halve eeuw geleden. Ook was ik bang verkeerd advies te geven. Ik wist het alleen niet goed, je bent weer te hard van stapel gelopen ook Emilia. Wat weet je nou van hem? Je kent hem amper! Weet je hoe oud hij is? Ken je zijn ouders? Nee. Het enige wat je van hem weet is zijn naam.''Trouwens. Al voelde ik wat voor hem, dan zou ik zoiets niet flikken en hij heeft enkel oog voor jou? Waarom ben je verdomme nooit tevreden?! Je bent verdomme een egoïst Emilia, eentje die veels te hard van stapel loopt.''Denk er maar eens over na Emilia.' Ik liet haar woorden over me heen komen, ze deden me pijn, maar ergens wist ik donders goed dat ze gelijk had. Ik wilde nog iets tegen haar zeggen, haar vertellen dat ik me goed bij hem voelde, dat het leek alsof we bij elkaar hoorde als twee puzzelstukjes, maar ze was al weg. Ik had geen idee wat ik nu moest doen, Leah had gelijk Zack voelde zich nu vast verschrikkelijk. Ik zuchtte,ging onderaan een boom liggen en sloot mijn ogen. Ze had gelijk, ik was egoïstisch!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Zack - Norfolker.

    'Luister. Je moet haar gewoon na een tijdje - wanneer ze gekalmeerd is - zeggen dat het je spijt en dat je het meent. Loop niet voor haar weg. Als er iets is waar meiden een hekel aan hebben is het dat wel. Je bent toch geen lafaard of wel soms?' Ik staar nog steeds zwijgend naar het water, waar Felix zijn hengel opnieuw in heeft gegooid. Arthur kijkt me nog steeds aan, wachtend op een antwoord. 'Ik heb een idee,' zegt Arthur dan. 'Maak haar favoriete gerecht. Dat stelt ze vast wel op prijs.' 'Eten vampiers eigenlijk?' vraagt Felix dan. Ik zou bij god niet weten wat haar favoriete gerecht is. Ik weet niet eens haar achternaam, of waar ze vandaan komt, wat haar lievelingsmuziek is. Ik weet helemaal niks van haar! Ik slaak een zucht.
    'Ik ben bijna met haar naar bed geweest terwijl ik nog helemaal niks over haar weet. En nu denkt ze dat ik achter Leah aan zit. Jezus ik heb het echt goed verknald,' zeg ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik voelde me een begluurder of spion, maar ik kon moeilijk tevoorschijn springen. -Surprise surprise- Nee, dat was geen optie. Ik ging wat verzitten en luisterde zonder dat ik het echt wou mee. Ze waren allebei hard van stapel gelopen.. Ze wisten elkaars naam en daar hield het op, toch waren ze bijna met elkaar naar bed geweest. Ik sloeg zachtjes tegen mijn eigen hoofd. Ik had bijna met hem onder de douche te staan, ik had het verdomme mooi verpest.. We hadden het allemaal verpest, we dachten allemaal het goede te doen en uiteindelijk verknalden we alles. Ik streek door mijn lange haren, mijn hoofdpijn was zoals verwacht al bijna verdwenen. Vampier zijn had zo zijn voordelen soms.. Trouwens, hoe was Emilia van plan dát te doen? Hij werd ouder, maar zij niet. Straks was hij oud en gerimpeld en zij.. Ik huiverde kort, alleen het idee al om op die manier samen te zijn was wreed en apart. Ik gooide mijn benen over de rand van de tak waar ik op zat en wiebelde er zachtjes mee. Deze nacht was koel, in tegenstelling tot de vorige. Dat was een van de nadelen.. Sommigen hadden coole gaves gekregen toen ze vampier werden, zoals Emilia, anderen kregen niks.. En waar zat ik mee opgescheept? Ik kon het ook nog warm en koud krijgen zoals mensen. Aan de ene kant was het prettig, de warmte waardeerde ik zeer nadat ik het koud had gehad.. Maar ik kon niet in de zon gaan liggen om op te warmen. Ik zuchtte zachtjes en richtte me weer op het drietal schuin onder me. Wanneer zouden ze vertrekken?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dude, mag ik doen dat zijn freunden leaven? Heb idee dat je niks weet en dan kan ik door reageren 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    'Luister Zack. Je moet alles even op een rijtje zetten, en dat duurt tijd. Laat het nou even voor wat het is en help mee met vissen vangen. Geloof me, het lucht op.' Felix haalt een hand door mijn haar. Ik geef hem al grijnzend een stomp. 'Goed, geef die hengel maar aan mij.' Ik neem de hengel over en ga voorin de boot zitten.
    'Gast, je weet dat we al meer dan twee uur niks hebben gevangen? Dit is hopeloos,' zegt Arthur. 'Geef me gewoon vijf minuten, misschien heb ik wonderhanden.' 'Yeah right, te vaak aan je pik getrokken zeker.' De twee beginnen te grinniken, waarop ik me omdraai en Arthur zo'n harde duw geef dat hij het water in valt. 'Lul, je hebt alle vissen weggejaagd!' roep ik grinnikend, waarop Felix helemaal dubbel ligt. Arthur komt boven en kijkt ons chagrijnig aan.
    'Dacht maar niet dat je om genade kan rekenen, mooiboy.' Daarop springt hij naar boven, grijpt me vast en trekt me ook het water in. 'Lul!' schreeuw ik. 'Jullie gaan toch niet spelen zonder mij?' roept Felix, waarop hij een flinke aanloop neemt en tussen ons terecht komt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik vroeg me af of Emilia echt heel erg boos op me was, ik was gemeen tegen haar geweest, maar wel eerlijk. Ze was vreselijk kwaad, iets wat ik zeer goed kon begrijpen, maar hopelijk waren mijn woorden wel tot haar doorgedrongen, want ik meende elk woord wat ik gezegt had. Hoe zou Zack er eigenlijk over denken? Zwijgend keek ik weer naar de drie, bij zijn vrienden zag hij er weer zo ontspannen uit. Tot hoever zou hij ze het verteld hebben? Ik slikte toen ik daaraan dacht, ik schaamde me voor wat ik gedaan had. Ik wist zelf ook wel dat het fout geweest was, daarvoor hoefde niet iedereen het te weten en me na te staren. En sommigen dingen hoefde niet de wereld rond, ik haatte het fouten te maken en vooral als ze zo waren. Hoe kon het in godsnaam zo ver komen? Vanaf vandaag zou ik echt niet dronken meer worden. Ookal vreesde ik dat over een halve eeuw ik me weer zou afvragen waarom ik nooit dronken was en dan weer zo'n zelfde blunder zou maken. Opnieuw tuurde ik naar de jongens en opeens duwde Zack Arthur in het water. Al gauw zag ik dat Zack ook het water ingesleurd werd en zijn --voor mij onbekende- vriend zich bij het tweetal voegde. Ik kon het niet helpen en schoot in de lach, toen sloeg ik gauw mijn hand voor mijn mond en zweeg. Ik wilde niet dat ze dachten dat ik ze bespioneerde of afluisterde, iets wat ik onbewust wel deed, maar toch. Ik was hier niet gekomen met de instelling 'Laat ik eens kijken waar Zack en zijn vrienden het altijd over hebben''.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben d'r :Y).

    Zack - Norfolker.

    'Weet je, nu hebben we zeker alle vissen weggejaagd,' zeg ik met een droge blik en een pluk haar voor mijn ogen. Daarop drukt Felix mijn hoofd onder water. Ik grijp hem aan een been vast, waardoor er een flink watergevecht ontstaat. 'Kom op, kappen, stelletje zuipschuiten!' roept Arthur. 'Had je wat, ik zal je eens wat laten voelen!' 'Oh kom maar op, hier moet je wezen.' 'Godsamme, stelletje flikkers!' Ik grinnik en zwem terug richting de kant, waar ik mijn haar uitknijp en het strandje op loop. Tot mijn verbazing zie ik wat bewegen in de bosjes. Mijn ogen schieten open.
    'Leah..' Ik hol snel het struikje voorbij. 'Luister ik.. het spijt me,' zeg ik tegen haar. Ze weet vakkundig uit de zon te blijven. Daarop staar ik wat verloren naar de grond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoezee :Y) Ik zal vanaaf WEmily even wat laten doen, wordt 't weer wat levendiger :'d

    Leah ~ Vampire, Zach.
    (Ze zat in boom ;p)
    Opeens merkte ik dat Zack op me afliep nadat hij zachtjes mijn naam gemompelt had. Een zacht zuchtje ontsnapte aan mijn lippen voordat ik uit de boom sprong en netjes op mijn voeten landde. Ik bleef in de schaduw van de boom staan en keek Zack vragend aan.
    'Luister ik.. het spijt me,' zei hij en ik fronste verbaasd. ''Het spijt je? Waarvoor?'' vroeg ik, ik was diegene geweest die alles had verpest voor beide. Hij had niks fout gedaan, oké, een beetje.. Maar hij had het goed bedoelt en het was rotter voor Emilia.
    ''Je hebt niks fout gedaan, ik..'' ik zweeg even, het bleef moeilijk fouten toe te geven. ''Ik zat fout.'' zei ik zachtjes, in de verte zag ik zijn vrienden ietwat vreemd naar ons kijken. Had hij ze het verteld? Vast wel.
    ''Man.. Ik schaam me zo..'' mompelde ik meer tegen mezelf dan hem. Ik streek met mijn hand door mijn haren en wendde beschaamd mijn blik af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik trek een wat flauwe grijns.
    'Dit zou iets zijn geweest voor doen durven of waarheid.' Op de achtergrond voel ik de ogen van Felix en Arthur prikken, maar ik negeer ze. 'We waren alletwee fout,' zeg ik dan en we lopen samen een eindje door het bos.
    'Het maakt niet uit, je was bezopen.' Ik trek opnieuw een vale glimlach en als we verder lopen zorg ik ervoor dat Leah zo min mogelijk in de zon komt. Uiteindelijk komen we uit bij een watervalletje en ik neem plaats op een rots. 'Hoe is het met Emilia? Zou ze nog steeds m'n kop er wel af willen rukken?' Ik word niet bepaald vrolijk van de gedachte, maar wat ik haar heb gezegd is wel de waarheid. Ik slaak een korte zucht en staar wat verloren voor me uit.


    No growth of the heart is ever a waste