• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Leah ~ Vampire, Zach.
    Ik liep zwijgend met 'm mee terwijl ik behendig de zon wist te ontwijken. Uiteindelijk eindigde we bij een mooi watervalletje en nam zack plaats op een rots, ikzelf leunde tegen een boom aan.
    ''Het gaat wel met haar geloof ik.. Ze was nogal boos op me geworden en ik op haar. Ook is ze nog wat pissig op jou, maar dat trekt wel bij denk ik.'' ik zuchtte zachtjes en keek schuinomhoog naar de lucht. Ik keek even naar Zack die nog nat was van het zwemmen.
    ''Moet je niet wat droogs aantrekken? Straks vat je nog kou ofzo.'' zei ik voordat ik er erg in had, man, ik was echt een softie aan het worden.
    ''Ik bedoel, ik heb geen zin om ook verkouden te worden.'' voegde ik er gauw aan toe, ik wilde geen softie worden. Vroeger konden andere me niks schelen, ookal had ik met mezelf afgesproken aardig te zijn voor mijn beschermeling en mijn taak te volbrengen, ik hoefde geen softie te worden. Als je je zwaktes liet zien konden die tegen je worden gebruikt, dat had ik wel geleerd in mijn leven. Ik voelde een koud briesje en rilde kort, op dit moment miste ik het gevoel dat je kreeg als je in de warme zon stond. Als je geen vampier was tenminste, als vampier was het een marteling.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 17:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha sam, nieuwe pf, awesome 8D

    Emily ~ Avaloniër.
    Ik liep met een groepje door het bos, het was avond en we waren van plan wat voedsel te stelen achter de rug van het stamhoofd om. Enkel uit wraak van dingen die hun ons hadden aangedaan. Voor de keren dat hun voedsel van ons stalen, ons aan vielen en alle andere keren dat ze ons dwarsboomden. Geïrriteerd en arrogant haalde ik mijn neus op. Ze zouden boeten. Ineens zag ik Eden staan.
    ''Hé Eden.'' ik gebaarde de rest even te blijven staan, wat ze dan ook deden.
    ''Ga je mee?'' vroeg ik haar, ervan uitgaande dat ze begreep waar ik het over had.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik steek mijn hoofd boven de vensterbank uit, mes in de aanslag. Maar ik zie enkel wat mensen op het plein, die zo te zien nu allemaal weer hun eigen weg gaan. Ik zucht. Ik overdreef misschien een beetje met dat mes, maar ik wil gewoon veilig zijn.

    Eden - Avaloniër
    Ik kijk naar de lucht, die langzaam donkerder wordt. Behendig klim ik in een boom, en kijk naar de zon die langzaam ondergaat. Het is een prachtig gezicht, en ik geniet van de laatste zonnestralen op mijn huid. Ineens hoor ik stemmen, en snel klim ik uit de boom. Ik zie Emily aankomen en knik als begroeting. "Hé Eden, ga je mee?" Ik kijk even de groep rond. Zo te zien haar gebruikelijke groepje. "Gaan jullie de Norfolkers overvallen?" vraag ik, nog steeds op mijn hoede. Na wat er vandaag gebeurt is voelt het verkeerd om ze weer aan te vallen.

    Zack - Norfolker.

    Ik trek een brede grijns.
    'Het is hartstikke warm. Geloof me, ik word niet zo snel verkouden. Maar je bezorgdheid is lief.' Daarop kom ik overeind en neem wat te drinken van het ijskoude water. Dit beekje mondt uit in een rivier die uiteindelijk in de zee terecht komt. Heerlijke plaats om je op te frissen, of om je gedachten eens op te schonen. 'Zullen we teruggaan? Ik heb behoefte aan een flinke hertendarm. Je kan er ook eentje nemen, het aanbod geldt nog steeds.' Mijn maag begint ogenblikkelijk weer te rommelen bij de gedachte aan Rico's meesterwerken.


    No growth of the heart is ever a waste

    omfg, ben verslaafd aan Hinder :'D En zie nu pas dat hun muziek binnen deze genres valt;
    Hard rock,[1] post-grunge,[2] glam metal, heavy metal, alternative metal
    Lol, nooit geweten dat ik van metal hield? ;p (Die band zingt toch geen metal man?)

    Emily ~ Avaloniër.
    Ik knikte oten ze vroeg of we ze aan gingen vallen.
    ''Een van hun had een deel van onze voedselvoorraad gestolen, waarschijnlijk nog als wraak van onze laatste aanval op ze.'' ik zuchtte en rolde even met mijn ogen.
    ''Ze vragen er gewoon weer om.'' ik hoorde een paar Avaloniërs instemmend mompelen en grijnsde kort.
    ''Je gaat toch wel mee he? Of durf je niet?'' vroeg ik en bij het laatste fronste ik even verbaasd.

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    Ik haalde mijn schouders op. ''Je weet maar nooit.'' mompelde ik en keek weg. Ik droomde een beetje weg en werd plotseling uit mijn gedachtes getrokken door Zack. ''Zullen we teruggaan?'' Vroeg hij waarop ik knikte als antwoord. ''Is goed hoor en nee dankje, ik hoef geen hertendarm.'' Zei ik met korte huivering bij de gedachte van het eten. Ik begon samen met hem terug te lopen, het werd al makkelijker om de zon te ontwijken, aangezien die al bijna onderging.
    ''Ik heb al een tijdje een paar vragen.'' zei ik terwijl ik wat voor me uit keek. ''Klaar voor vragenvuur? Het zijn er nogal wat.'' Ik grijnsde kort naar hem.
    ''Ten eerste.. Lust en eet je ook nog wel eens wat anders dan gevulde Hertendarm? Speel je eigenlijk een instrument? Heeft Norfolk eigenlijk nog bepaalde feestdagen of tradities?'' Vroeg ik aan een stuk door, zweeg toen even en dacht na wat mijn andere vragen ookal weer waren. Toen realiseerde ik me dat ik beter even kon wachten tot hij ze beantwoord had, dus hield ik wijselijk mijn mond even dicht en wachtte af.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lees ik daar metal? Ga het zo opzoeken, eerst effe naar opa en oma fietsen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha xd Blijkbaar is het metal ja o-o'' Maar dat vind ik totaal niet :x Hou wel van die rauwe stem <3 Oké, tot zo 8D

    Dit is toch geen freaking metal? Ö
    Dit wel al wat meer, vond deze net pas.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 16:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emilia - vampire

    Na een tijdje opende ik mijn ogen en merkte ik dat ik me al iets beter voelde. De frisse lucht deed me goed, en ik kon er helderder door nadenken. Ik kon niet boos op Leah blijven, want ze had immers gelijk over Zack en mij. Ik moest naar hem toe, hij voelde zich vast vreselijk schuldig. Met een zucht stond ik op en liep ik richting het dorp. Toen ik daar aangekomen was liep ik rechtstreeks naar Zoë's hut. Ik moest me eerst maar even opfrissen, ik zag er niet uit. Terwijl ik mijn haren aan het borstelen was, hoorde ik de stem van Leah. Door het raam keek ik naar het plein waar Zack en Leah liepen. Ze leken het gezellig te hebben. Ik zuchtte. Het deed pijn.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Nee is meer Nickelback achtig iets :'] Die rustige dan. ben nu eten aan het klaarmaken, posts komen nog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is dit Metal dan? Ik dacht dat dat nog wel een beetje ruiger was.. Maar ik heb er niet zoveel verstand van dus ja :'] Ik vind het wel mooie liedjes :3


    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik steek mijn hoofd boven de vensterbank uit, mes in de aanslag. Maar ik zie enkel wat mensen op het plein, die zo te zien nu allemaal weer hun eigen weg gaan. Ik zucht. Ik overdreef misschien een beetje met dat mes, maar ik wil gewoon veilig zijn.

    Eden - Avaloniër
    "Je gaat toch wel mee hè?" vraagt Emily. Ik bijt op mijn lip. Ik wil niet, ik heb toch geen eten nodig. Ze trekt een wenkbrauw op en zegt spottend: "Of durf je niet?" Ik? Niet durven? Meent ze dat nou serieus? "Het gaat niet om durven of niet durven." zeg ik, en ik kijk haar aan. "Ik moet niets van die Norfolkers hebben, maar het slaat nergens op om zo conflicten uit te lokken."

    Zack - Norfolker.

    Ik ben wat teleurgesteld als ze het aanbod afslaat. Goh, ze zou het er eens op moeten wagen. Er is niks zaligers dan gevulde hertendarm.
    Dan komt ze aanzetten met een heel vragenvuur. Het duurt even voor ik alle informatie heb kunnen verwerken.
    'Natuurlijk lust ik wel wat anders dan dat; gepofte aardappelen en spareribs vind ik zalig. Net zoals kampvuurtjes maken bij de zee. En nee, ik speel geen instrumenten. Ik doe wel graag alsof ik gitaar kan spelen.' Het laatste zeg ik met een grote grijns. 'Nou.. er is een oude uithuwelijkingstraditie. Daarbij moet je bij m'n pa wezen.' Ik steek mijn tong uit van walging. 'En verder leggen we onze rechterhand op de borst en buigen we als we veel respect voor iemand hebben. Is de traditie dan, nu doet nagenoeg niemand het meer, op een paar uitzonderingen na. En we vieren nieuwjaar met een enorm vuur en uiteraard een flinke hoeveelheid hertendarmen.' We komen langs Rico en de zon is langzamerhand aan het ondergaan. 'Doe me er een paar van jou,' zeg ik met een glimlach en druk hem een paar centen in handen. 'Komt voor elkaar. Wil de jongedame er ook één hebben?' 'Nee, die lust geen hertendarm.' 'Zonde,' reageert Rico en gaat aan de slag.
    'En hoe zit het met vampiers? Waar kom jij vandaan? En waar zijn je ouders?'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vond 't ook al geen metal, die andere kwam al wat meer in de buurt.. :'D Vond 't wel vette muziek ^^

    Emily ~ Avaloniër.
    ''Geen conflicten uitlokken. Hun hun verdiende loon geven, ons wreken.'' ik keek haar strak aan.
    ''Voor je volk opkomen, of word je liever één van hun? Hmm?'' ik keek ahar achterdochtig aan.
    ''Van mij mag je, ga je gang. Wordt vriendjes met de vijanden en keer je tegen je eigen volk, familie en vrienden. Als je maar weet dat als je het doet, we je niet met rust zullen laten. Verraders verdienen niet te leven.'' zei ik kil.

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    ''Hé, dat klinkt ebter dan die hertendarmen.'' zei ik grijznend toen hij ander voedsel opoemde. Toen vervoglde hij zijn verhaal en ik grinnikte zachtjes toen hij zei dat hij graag deed alsof hij gitaar speelde. Het was ook best wel aantrekkelijk als jongens gitaar konden spelen. ''Ah, zonde dat je geen instrumenten bespeeld.. Ik wilde altijd al een instrument leren bespelen, is er alleen nooit van gekomen.'' Ik grijnsde scheefjes en luisterde naar de feesten en tradities.
    ''Uithuwelingstraditie? Lijkt me vreselijk, niet je eigen partner kunnen kiezen.'' mompelde ik terwijl ik voor me uit keek, nu werd ik ook zowaar gebonden zonder dat ik mocht kiezen. Het had kunnen zijn dat Zack een vreselijke gast was, gelukkig was dat niet zo. In tegendeel zelfs. Al gauwen stonden we weer bij Rico. 'Wil de jongedame er ook één hebben?' Vroeg Rico, ik wilde zijn aanbod afslaan maar Zack was me voor. Hertendarmen.. Hoe kwamen ze erop, gaf mij maar bloed, ookal klonk dat juist onsmakelijk voor hen. Ik moest oppassen dat ik mezelf niet te veel liet gaan, het was geen prettig gezicht als ik hierineens met lange hoektanden stond. Even keek ik in een ruit naar mijn weerspiegeling, niks te zien gelukkig. 'En hoe zit het met vampiers? Waar kom jij vandaan? En waar zijn je ouders?' Vroeg Zack me uit het niets, zijn onverwachte vraag had me nogal overrompeld en ik moest even nadenken over een antwoord.
    ''Vermoord.'' zei ik toen, zonder emotie te tonen. Het verdriet was lang geleden al gesleten, ntuurlijk miste ik ze nog, maar het wendde. Alles wendde.
    ''Ook vroeger was er een strijd, net zoals nu tussen Norfolkers en Avaloniërs. Tijdens een gevecht kwamen ze om het leven, ikzelf ook bijna.. Maar ik werd gered, je kan wel raden hoe.''ik glimlachte flauwtjes. De vijanden waren al vertrokken en ik was alleen achtergebleven in het bos, hevig gewond. Ze hadden me achtergelaten, maar plotseling was er een vreemde vrouw opgedoken. Ze gaf me een kans en die had ik met open armen ontvangen, later had ik er wel eens spijt van gehad. Als vampier leven was geen pretje, maar zoals ik al zei, alles wendde.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 18:52 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik dacht: Zo, ik heb mooi een tijdje geleden gereageerd. Dus ik wilde doorgaan, kan ik mijn reactie niet vinden, blijkt dat ik niet gereageerd heb. Faal. --'

    Zoë - Norfolker.

    Nu Zack weg was, had ik de hut weer voor mezelf. Dat mag ook wel, het is tenslotte mijn hut! Hoe het met Emilia en Zack afloopt hoef ik niet te weten, ja, ik ben nieuwsgierig, maar dat betekent dat ik interesse moet tonen en daar ben ik dan weer te lui voor.
    Gezien de tijd ben ik trots op mezelf, ik ben nog steeds nuchter! Ik loop weer naar buiten en ga op het balkon zitten, met mijn benen over de rand bungelend. Het is leuk om zo mensen te bekijken, sommigen, oftewel de meesten, zijn zo ongelooflijk dom. Ik zucht en draai mijn gezicht meer naar de zon. Wraak. Mijn ogen, die ik net had gesloten, schieten weer open als dat woord plotseling door mijn hoofd vliegt. Ik moet wraak nemen op de Avaloniërs, ze hebben me vernederd en me hertendarmen laten vullen. Ja, dat was de stamoudste, maar daar kan ik geen wraak op nemen. Boos bijt ik op mijn lip, waarna er een gemene grijnst om mijn mond vormt. Mijn wraak zal zoet zijn, nu alleen nog een plan.


    everything, in time

    haha, heb ik ook wel eens hoor :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dudette, Sam, mijn reactie staat hierboven. Dat weet je he? xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.