• Nummer 1: Boem.
    Nummer 2: Boem.


    Inspringen kan altijd. We geven je korte samenvatting en helpen
    je met in het verhaal te komen.
    Hoe maak je dan Norfolker of vampier? Want die moet toch gebonden zijn?

    - Je kan doen dat je vampier 'zijn' mens nog zoekt of dat ie gefaald
    heeft en dus eigenlijk ook weer vrij is.
    - Je kan dat ook doen met een Norfolker for sure (:





    Op een eiland hier ver vandaan woont een apart volkje, het Norfolk. Het zijn mensen die een soort dorpje hebben gebouwd op een plek in het bos, het zijn mensen die bedreigd worden door een ander volk, Avalonio, mensen die krachten hebben. Behalve de twee volkeren wonen er ook vampieren. Het Norfolk had eeuwen geleden wat op de bedreiging van de Avaloniërs bedacht, ieder pasgeboren Norfolker kreeg een ketting met een klein, rood amulet. Op een dag zou een vampier zich tot het amulet aangetrokken worden en dat was een teken dat ze een 'bond' hadden, de vampier was verplicht het mens te beschermen tegen de mensen met krachten. Sommige vampieren vluchten voor het rode amulet, maar er is gene ontkomen aan.

    Paar belangrijke weetjes:
    - Hoe Norfolkers en Avaloniërs wonen, het leek me leuk dat ze in van
    die boomhutten wonen net zoals in avatar. Zoals hier Op 8.50/11.35 zie je stuk van 't dorpje, op 12.15 binnenkant van hut en 13.05 overzicht dorp 8D En nog een plaatje.
    - En ze dragen geen bladeren ofzo, haha, ook weer zoals in avatar of een beetje zoals dit. (: Maar vergeet niet dat ze geen elektriciteit enzo hebben!
    - Als een vampier het mens ontmoet dat hij of zij moet beschermen begint het amulet van diegene te gloeien en voelen vampiers zich vreselijk aangetrokken tot het amulet.
    - Je moet een beetje denken aan van die Afrikaanse stammen of indianen stammen, lol, met van die houten hutjes enzo.
    - Een vampier voelt, als hij eenmaal hem of haar, heeft ontmoet de pijn van diegene die hij moet beschermen.
    - De ruzie tussen mensen van Avalonio en Norfolk gaat al tot eeuwen terug, nu is het vooral dat Avalonio de Norfolkers van het eiland willen verjagen zodat ze alles voor zichzelf hebben.
    - Je mag enkel relatie met je eigen soort.
    - Voor Norfolkers en Avaloniërs; Als het donker is mag je de stam niet verlaten, tenzij er een speciale tocht/jacht is.
    - Sommige Norfolkers doneren af en toe hun bloed aan de vampier die
    hun beschermt uit dank.


    Wat kan je zijn:
    - Iemand van Norfolk.
    - Iemand van Avalonio (mens met gave).
    - Een vampier (Nog vrij of niet meer).

    Lijstje om in te vullen
    Naam: Volledige naam.
    Geslacht:
    Leeftijd: Voor vampier oogt als en werkelijke leeftijd
    Soort: Norfolker, Avaloniër, vampier.
    Innerlijk: Mag kort, mag ook lang ;p
    Uiterlijk: Foto mag, niet verplicht.

    Rang: Je hebt verschillende rangen, verkenners verkennen omgeving en zoeken betere plaatsen en voedselbronnen etc. Je hebt nog wachters en krijgers/jagers, bij dat laatste zijn vooral mannen, maar een enkele vrouw wordt toegelaten.
    Gave: Enkel voor Avaloniërs.
    Status: Voor vampiers, gebonden (hebben diegene die ze moeten beschermen al gevonden) of nog vrij (hebben diegene die ze moeten beschermen nog NIET gevonden).
    Gebonden aan: Voor de Norfolkers, gebonden aan welke vampier.
    Joiners.
    Norfolkers
    V) Ruby - SoulEater
    M) Zack - The Boss
    M) Kay - Vluuv
    V) Zoë - Progeny

    Avaloniërs
    V) May - MvrLeto
    M) Sam - MvrLeto
    V) Eden - Vluuv
    M)Dean - Adored

    Vampieren
    V) Leah - SoulEater
    V) Melinda - ThatStory
    M) Peter - RainForest
    V) Emilia - Shithead

    'Koppels'
    Ruby - Peter
    Zach - Leah
    Kay - Melinda
    Zoë - Emilia



    Vampiers & Norfolkers worden op einde gebonden.
    Doe ik doormiddel van cijfers geven en dan online te dobbelen xD


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:35 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -fluti deuntje- ik ga wel verder op vorige stukkie xd

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    Ik had er niet veel behoefte aan dat hij erover door ging vragen en medelijden kreeg, dus begon ik maar over ander onderwerp.
    ''Had je eigenlijk nog plannen voor vanavond?'' Vroeg ik hem en keek hem aan.
    ''Als je wat wilt done me je vrienden en mij er liever niet bij hebt moet je het zeggen hoor, dan blijf ik wel op afstandje.'' ik glimlachte flauwtjes. Ik kon begrijpen dat het irritant was dat er altijd iemand om je heen hing.. Het was goed bedoelt van me, maar misschien voelde hij zich in het nauw gedreven of stoorde hij zich eraan. Opnieuw voelde ik een fris briesje en ik wreef even over mijn armen die koud aanvoelde. Op dit soort momenten wenste ik dat ik ook geen kou kon voelen, het zou ideaal zijn. maar nee hoor, ik was weer een vampier die maar moest leren leven met de kou, want ik kon niet opwarmen in de zon. Mezelf warm aankleden, warm drinken en eten wegwerken, warme douche.. Dat laatste viel trouwens af, aangezien Zack zijn douche ijskoud was en ik vroeg me af waarom. Waren alle douches hier zo ijskoud? Bah, als dat zo was moesten ze er maar gauw iets op vinden, of vonden ze het lekker?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh fail, heb hier nog niet gereageerd D:.

    Zack - Norfolker.

    Geschokt kijk ik haar aan. Vermoord? Jezus, dat moest een behoorlijke klap zijn geweest. Het lijkt er echter op dat ze niet op medelijden zit te wachten. Ik leg kort een hand op haar schouder en hou m'n klep, omdat ik weet dat wat er uit komt, niet echt van toegevoegde waarde zal zijn. Daarom hou ik me stil. Al snel gaat ze op een ander onderwerp over, namelijk mijn avondplannen. Ik slaak een korte zucht, om het feit dat ik deze avond een kleine verplichting heb.
    'Ik moet naar mijn ouders toe. Of nou ja.. niet echt moeten, maar mijn moeder stelt het wel op prijs dat ik mijn gezicht weer laat zien. Misschien wil je mee, als het je wat lijkt.' Ik laat mijn blik op haar armen glijden, die nu meer wat weg hebben van kaalgeplukte kippenvleugels. Ik grijns breed om de gedachte. 'Hier, trek mijn shirt maar over die jurk aan. Hij is inmiddels wel droog.' Ik trek hem uit en gooi hem haar toe. Nu zit ik dan wel in mijn blote bovenlijf, maar ik heb tenminste het voorrecht om in de zon te kunnen opwarmen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol, had al paar keer duidelijk proberen te maken x'D Concludeerde toen maar dat je niks wist te schrijven en ging door. :')
    Hahaha dude, ik moest lagen bij kaalgeplukte kippenvleugels :'D

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    Hij legde kort een hand op mijn schouder, iets wat ik wel kon waarderen, dus glimlachte ik kort naar hem. 'Ik moet naar mijn ouders toe. Of nou ja.. niet echt moeten, maar mijn moeder stelt het wel op prijs dat ik mijn gezicht weer laat zien. Misschien wil je mee, als het je wat lijkt.' Vertelde hij me, blijkbaar had hij nog wel een goede band met zijn ouders.
    "Als ze het niet erg vinden een vampier over de vloer te krijgen ga ik wel mee hoor, als jij het ook wilt tenminste." Antwoordde ik. Blijkbaar had hij het opgemerkt dat ik het koud had, want hij bood me zijn shirt aan. Even wilde ik me groot houden en zeggen dat het niet nodig was, maar ik wist dat ik mezelf daar alleen maar mee zou kwellen. Daarom pakte ik het maar aan en bedankte hen. Ik trok het aan over mijn jurk en keek even bedenkelijk.
    "Sexy." mompelde ik sarcastisch met scheef grijnsje. "In deze kleren krijg ik vast iedere jongen in Norfolk achter me aan." Ik schudde lichtjes mijn hoofd, wat zouden ze ouders wel niet denken van me. Ik werd even uit mijn gedachten gehaald door zijn ontblote bovenlijf, maar ik haalde mijn blik er al gauw weer vanaf. Ik wilde hem niet weer zo in eht nauw drijven of een boze Emilia achter me aan.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 21:20 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik trek een brede grijns en ga haar voor, terug naar het dorp.
    'Ze zullen niet veel problemen hebben met een vampier. Als je ze maar niet leeg zuigt vinden ze het wel oke.' Ik zie hoe ze het shirt over haar hoofd trekt en een sarcastisch "Sexy" mompelt. De grijns wordt nog groter. 'Nou, je hebt mij al in de douche gekregen,' reageer ik droogjes en schouderophalend. Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen, aangezien de herinneringen aan hoe zeer ik Emilia heb gekwetst weer naar boven komen drijven. Op dit moment zou ik willen dat ik een korte termijngeheugen had. Maar helaas. 'Derde huis rechts,' zeg ik als we weer in het dorp zijn. We lopen de straat in en ik klop aan. Binnen is het geknisper van een vuurtje te horen.
    'Hé Zack, lang niet gezien. Kom erin,' hoor ik mijn vader vrolijk zeggen en haalt zijn hand door mijn haar. 'Ah, de vampier. Hoe heette je ook alweer? Noem me maar John.' Hij steekt zijn hand uit naar Leah, terwijl ik mijn moeders stem enthousiast vanuit boven hoor.
    'Heb je besloten om maar eens langs te komen? We hebben gegrilde eendenborst, krijg je nog eens wat anders naar binnen in plaats van die hertendarmen.' Ik zucht. Wat is er mis met hertendarmen? Maar aan de andere kant.. wat is er mis met eendenborst? Zeker als mijn moeder het klaar heeft gemaakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    ''Met enkel een handdoek om krijg je bijna iedere jongen mee." Was mijn droge antwoord en ik begon met hem mee te lopen. Ik frunnikte aanhet shirt en maakte toen onderin een knoop zodat hij wat strakker zat en ik er niet langer meer 30 kilo zwaarder uitzag. Uiteindelijk kwamen we bij het huis van zijn ouders terecht en na geklop vloog de deur open en gingen we naar binnen. Meteen kregen we een warm onthaal door zijn ouders, het was vreemd om weer zo in een gezin te komen na al die tijd alleen leven.
    "Leah." Antwoordde ik toen Zack's vader -sorry, John- naar mijn naam vroeg. Ik schudde kort zijn hand en keek toen nieuwsgierig naar zijn moeder die beneden kwam, ze leek me vreselijk aardig zo op het eerste gezicht. Toen ze over de hertendarmen begon grinnikte ik zachtjes, was ik niet de enige die het opgevallen was. Ik liep naar Zack's moeder toe en stak beleefd mijn hand uit, ik kon beter een goede indruk achterlaten.
    "Hallo, ik ben Leah, leuk U te ontmoeten." Zei ik en zette mijn leifste glimlach op. Het was beter dat ik geen ruzie kreeg met Zack's ouders, dat zou voor hem en mij niet bepaald prettig wezen. De zaken waren makkelijker als ik gewoon goed met ze op kon schieten, dus ik ging ervoor zorgen dat ik bij ze in de smaak zou vallen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik neem plaats op een stoel als Leah en mijn moeder de handen schudden. Lang krijg ik daar echter niet de tijd voor.
    'Zack, bied je gast eens wat te drinken aan,' hoor ik mijn moeder zeggen. 'Mam.. ze is een vampier. Die drinken niet veel anders dan.. bloed.' Ik zie het gezicht van mijn moeder betrekken. 'Oh.. eh. Nou het spijt me Leah, we hebben geen bloed in huis.' Ik begin te grinniken en kom dan overeind.
    'Een glaasje melk, of water misschien?' vraag ik dan maar aan Leah. 'Luister jongen, ik zal meteen ter zake komen,' mengt mijn vader zich ineens in het gesprek en legt een hand op mijn schouder. 'Ik was al van plan je dit te vertellen, maar nu je hier toch bent, doe ik het nu wel. Morgen komen meneer en mevrouw Roslyn hier met hun dochter. En ik denk dat zij een goede partij voor je zal zijn. Om elf uur verwacht ik je hier, gedegen aangekleed.' 'Pap, ik wil geen vrouw. Hoe vaak hebben we het hier wel niet over gehad? Ik zie het niet zitten om op mijn 22ste te moeten trouwen.' 'De laatste tijd ben je veel te onverantwoordelijk bezig en dat baart mij zorgen. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat deze misschien wat ouderwetse manier de enige manier is om je in het gareel te brengen.' Ik slaak een zucht, bal de vuisten dan en hef het hoofd.
    'Ik ga niet trouwen, pap.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, dat laatste klonk als spannend einde van een boek :'D En dan baal je omdat het voglende boek niet in de bieb ligt :')
    Anyway, deze RPG zet ik wel even stop van ma t/m vrijdag helaas Ö Aangezien ze gebonden zijn is het raar dat er van alles gebeurd en Zack misschien aangevallen wordt en Leah er gewoon niet is x'D

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    Ik zag het gezicht van Zack's moeder betrekken toen Zack zei dat ik enkel bloed dronk en ik grinnikte zachtjes toen ze zei dat ze geen bloed in huis hadden. Ik had ook niet veel anders verwacht.
    "Water is prima hoor." Antwoordde ik beleefd en keek toen naar Zack en zijn vader. Ik was nogal verbaasd over de mededeling, maakte het John niks uit wat Zack ervan vond? Uitgehuwelijkt worden.. Het was ouderwets en vreselijk in mijn ogen. 'De laatste tijd ben je veel te onverantwoordelijk bezig en dat baart mij zorgen. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat deze misschien wat ouderwetse manier de enige manier is om je in het gareel te brengen.' Zei zijn vader plots, even twijfelde ik maar besloot me er toen toch maar mee te bemoeien.
    "Ik wil me er niet mee bemoein, maar Zack is niet onverantwoordelijk. Hij heeft zich de laatste tijd erg volwassen gedragen en maakt zich ook zorgen om anderen. Hij heeft zijn hart op de goede plaats." Ik glimlachte kort, hopelijk geloofde hij me. Hij was er al die tijd zelf niet bijgeweest, dus eigenlijk vond ik dat zijn avder geen recht had om te spreken, maar daar hield ik mijn mond maar over.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb nieuwe naam, boem :Y)
    Dus niet dat je denkt; wie thef is dat? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Emily ~ Avaloniër.
    ''Geen conflicten uitlokken. Hun hun verdiende loon geven, ons wreken.'' ik keek haar strak aan.
    ''Voor je volk opkomen, of word je liever één van hun? Hmm?'' ik keek ahar achterdochtig aan.
    ''Van mij mag je, ga je gang. Wordt vriendjes met de vijanden en keer je tegen je eigen volk, familie en vrienden. Als je maar weet dat als je het doet, we je niet met rust zullen laten. Verraders verdienen niet te leven.'' zei ik kil.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kay - Norfolker, Gematched met Melinda
    Ik steek mijn hoofd boven de vensterbank uit, mes in de aanslag. Maar ik zie enkel wat mensen op het plein, die zo te zien nu allemaal weer hun eigen weg gaan. Ik zucht. Ik overdreef misschien een beetje met dat mes, maar ik wil gewoon veilig zijn.

    Eden - Avaloniër
    Ik kijk Emily verbaasd aan. "Dus als ik een keer niet met die barbaarse plunderpartijen van jou en je vriendjes mee doe ben ik meteen een verrader?"

    -Sorry dat hij zo kort is :x

    Emily ~ Avaloniër.
    Ik knikte. "Dat heb je goed geraden ja." Zei ik en keek haar aan.
    "Je staat toch aan onze kant? Doe dan mee." Ik keek haar strak aan.
    "Laatste kans. Doe je mee of flikker je op?" Vroeg ik kil en keek haar met een van mijn dodelijkste blikken aan. Als blikken konden doden, dan was zij er nu echt geweest. -dude, nu is die van mij ook kort xd-

    Leah ~ Vampire, gebonden aan Zack.
    Ik zag het gezicht van Zack's moeder betrekken toen Zack zei dat ik enkel bloed dronk en ik grinnikte zachtjes toen ze zei dat ze geen bloed in huis hadden. Ik had ook niet veel anders verwacht.
    "Water is prima hoor." Antwoordde ik beleefd en keek toen naar Zack en zijn vader. Ik was nogal verbaasd over de mededeling, maakte het John niks uit wat Zack ervan vond? Uitgehuwelijkt worden.. Het was ouderwets en vreselijk in mijn ogen. 'De laatste tijd ben je veel te onverantwoordelijk bezig en dat baart mij zorgen. Ik ben er altijd van overtuigd geweest dat deze misschien wat ouderwetse manier de enige manier is om je in het gareel te brengen.' Zei zijn vader plots, even twijfelde ik maar besloot me er toen toch maar mee te bemoeien.
    "Ik wil me er niet mee bemoein, maar Zack is niet onverantwoordelijk. Hij heeft zich de laatste tijd erg volwassen gedragen en maakt zich ook zorgen om anderen. Hij heeft zijn hart op de goede plaats." Ik glimlachte kort, hopelijk geloofde hij me. Hij was er al die tijd zelf niet bijgeweest, dus eigenlijk vond ik dat zijn avder geen recht had om te spreken, maar daar hield ik mijn mond maar over.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zack - Norfolker.

    Ik schenk wat water in voor Leah. Verbaasd, maar toch dankbaar ben ik als ze me onverwacht te hulp schiet. Mijn vader kijkt haar onderzoekend aan. Ineens komt ook mijn moeder naar voren, wat mij nog meer verbaast. Normaal houdt ze zich op de achtergrond, maar nu lijkt er een vuur in haar te ontsteken wat ik nog nooit eerder heb gezien.
    'Ze heeft gelijk. Zack heeft gelijk. Je probeert een traditie in stand te houden die uit de tijd is. Mensen hebben het recht eigen keuzes te maken. Dat is een onderdeel van volwassen worden. Je moet leren loslaten, John.' Geschokt zie ik mijn vader zijn vrouw aankijken, maar deze is verbaasd. Dan slaakt hij een zucht. 'Goed. We gaan het zo doen. Ik kan moeilijk de afspraak afzeggen tussen Roslyn. Ze komen gewoon bij ons eten en ik ga ze zeggen dat dit niet meer dan een vriendschappelijk etentje wordt.' Hij zegt het zakelijk en nu iedereen in het huis inclusief zijn eigen vrouw zich tegen zijn achterhaalde ideeën heeft gekeerd lijkt er eindelijk een knop in hem open te gaan.
    'Ik ben even naar het maïsveld,' zegt hij dan en verdwijnt. Ik werp een blik op Leah. 'Hij draait wel weer bij,' zegt mijn moeder glimlachend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leah
    Ik was verbaasd dat zelfs de moeder van Zack tegen John inging en hield me deze keer stil. Zwijgend bekeek ik het tafereel dat zich voor me afspeelde en even vergat ik adem te halen, opeens vertrok Zack's vader en hij leek er nogal mee te zitten. Ik zag Zack naar me kijken, maar richtte me toen op zijn moeder die zei dat hij wel bij zou draaien.
    "Ik hoop 't.." Mompelde ik, dat begon alweer goed, goed gedaan Leah. Ik zuchtte zachtjes en pakte het glas water van Zack aan.
    "Zal hij erg boos op me zijn?" Vroeg ik aan Zack, ik had geen idee hoe zijn vader in elkaar zat. Misschien had hij zich aangevallen gevoeld en bleef hij nog lang boos me, maar het kon ook zijn dat hij straks alweer bijgedraaid was. Ik hoopte ten zeerste dat het het laatste was.


    -damn, deze is kort o-o''-

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 12:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dudes, ik sluit deze voor weekje :'D
    Soort pauze (:
    Sorry ;D
    Vanaf morgen geen reactiesd meer totdat ik terug ben dus.

    Adieu <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry dat ik zo weinig bij de rpg betrokken ben maar ik ben nogal druk met school dat ik geen tijd vrij kan maken voor Quizlet, ik hoop dat ik nog wel mee kan doen, maar dan weten jullie waarom ik niet vaak reageer !


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille